Strakker lijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

missfitness

Re: Strakker lijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 20:28

Loesje88 schreef:
Saskia9 schreef:
Ik ben benieuwd of mensen tips hebben,
Nu is het zo dat ik echt niet dik ben,laat ik dat voorop stellen.
Maar ik zou wel graag wat strakker willen zijn,
En dan vooral mijn billen/buik/bovenbenen.
Voor de fitness ga ik morgen even navragen,
maar heeft er iemand tips om eventueel dingen zelf te kunnen trainen?

Sinds ik zittend werk heb is het allemaal niet meer zo stevig Bloos

Precies hetzelfde hier! Ja
Heb een eigen paard waar ik inmiddels toch wel weer wat intensiever mee bezig ben (qua rijden) maar ik heb ook een zittende job.
Nu heb ik 5 maart een introductie'les' op de sportschool daar wordt een heel schema voor me gemaakt, verder leek spinning (groepsles) me wel heel leuk.

Maar ik wil dus absoluut niet gespierd worden in de vorm van flinke spierballen op mn armen, grote gespierde bovenbenen, en een 'blokjesbuik'.

Bij mij mag het wel wat strakker, maar liever niet overdreven gespierd. Wil me fijn voelen in mn lichaam en toch lekker vrouwelijk blijven...

Wees niet bang dat je te gespierd wordt! Dit word je pas als je een paar jaar een aantal dagen in de week flink aan het trainen bent. Om strakker te worden moet je toch wat krachttraining gaan doen en vooral cardio!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 08:30

Haha! oké

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 20:44

Ik doe pilates om de dag, ik doe start to run (even bij zoeken intoetsen, krijg je het topic met uitleg), ik doe iedere avond en als ik sochtends tijd heb ff buikspier oefeningen en iedere dag touwtje springen/roeien. Klinkt nu best veel maar valt wel mee, vooral van die oefeningen zijn goed voor platte buik te krijgen etc, maar het helpt niet alleen want het laagje bovenop je spieren moet je zegmaar verbranden door cardio ofzo.

En verder, ga op een sport zoals dansen of zwemmen, is erg goed voor je lichaam en je gaat je er snel beter door voelen! Lachen Ik heb een hekel aan hardlopen maar goed dat ik me voel als ik het heb gedaan!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:12

he hallo

Leuk topic voor de juiste tips! Knipoog
Ben zelf net een maandje bezig met fitness. (3x per week)
Ze werken er met zo'n sleutel voor een persoonlijk programma, ideaal!! En je kunt gemakkelijk alle spieren meepakken. Haha!
Het vergt wel wat tijdsplanning naast het paardrijden (3 per dag) maar het resultaat mag er hopelijk over een tijd wezen.

Hardlopen heb ik ook een tijdje gedaan, maar wegens te weinig doorzettingsvermogen hou ik dat niet lang vol.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:43

Wat doe je nou precies bij Pilates? Bij ons geven ze dat ook op de sportschool, misschien dat ik er een keer aan mee ga doen.