ik durf gewoon ECHT niet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: ik durf gewoon ECHT niet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 01:26

beetje schofterig van mij om te zeggen Bloos
maar ik las eerst het topic en zag toen wie de topicstarter was en dacht gelijk:
jee lima...niet van jou verwacht Tong uitsteken
je hebt namelijk altijd zo een grote mond Tong uitsteken (wat ik overigens wel kan waarderen Knipoog )

in elkaar geslagen worden vanwege je brutaalheid is pijnlijker hoor Clown

maar ik snap het wel hoor Ja
ik ben dan niet bang...maar leuk vinden is anders! Vork
ik doe het gewoon met veel hartkloppingen en goede hoop
ga dan ook maar 1 x per jaar en mag de tandarts op voorhand al niet Clown

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 01:45

naadje24 schreef:
beetje schofterig van mij om te zeggen Bloos
maar ik las eerst het topic en zag toen wie de topicstarter was en dacht gelijk:
jee lima...niet van jou verwacht Tong uitsteken
je hebt namelijk altijd zo een grote mond Tong uitsteken (wat ik overigens wel kan waarderen Knipoog )

in elkaar geslagen worden vanwege je brutaalheid is pijnlijker hoor Clown

maar ik snap het wel hoor Ja
ik ben dan niet bang...maar leuk vinden is anders! Vork
ik doe het gewoon met veel hartkloppingen en goede hoop
ga dan ook maar 1 x per jaar en mag de tandarts op voorhand al niet Clown

whahahahaha naadje toch Tong uitsteken je hebt gelijk haha ik ben ook maar eens mens Tong uitsteken en een brutaal mens heeft de halve wereld Tong uitsteken dus ook een tandarts Huilen
ben niet snel ergens bang voor.. maar voor de tandarts wel! naja.. de beste man zelf niet maar voor de handelingen die hij doet.. (klinkt dat raar zeg haha Tong uitsteken )

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 19:10

vannacht gewoon liggen janken van de angst... dit heb ik nog nooit mee gemaakt... Huilen

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:13

ik ben ook zo bang voor de tansarts..
en heb erg slechte tanden..
kan poetsen wat ik wi maar gaatjes blijven komen..
omdat de normale hoeveelheid verdocing bij boren voor mij niet genoeg is krijg ik 3 keeer de normale hoeveelheid..
en dan voel ik gelukkig niks meer..
maar ik blijf bang...heel stom..maar toch

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 00:04

Niet zo bang zijn! Waar ben preices bang voor? Pijn? Wat?

Gewoon kalm blijven, rustig ademen en het op je af laten komen. Als het goed is gaat het gewoon heel soepel en is het dan ook zo over. ff verstand op nul en ergens anders aan denken.

Komt goed joh! Ach gut

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 00:33

LimaGentle schreef:
vannacht gewoon liggen janken van de angst... dit heb ik nog nooit mee gemaakt... Huilen

komt me ook erg bekent voor Bloos komt bij mij vaak genoeg voor dat ik midden in de nacht paniekaanvallen krijg :s
vandeweek is mijn hele vulling eruit gevallen, begin nu best wel bang te worden Verdrietig maar moet de 20e pas

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 00:40

ja waar ik precies bang voor ben... geen idee.. het idee dat je niet weet wat er aan de hand is en wat er daarna gaat gebeuren.. de pijn die het eventueel gaat doen en dat je jezelf helemaal moet overgeven aan iemand die je misschien pijn gaat doen..

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 00:43

LimaGentle schreef:
ja waar ik precies bang voor ben... geen idee.. het idee dat je niet weet wat er aan de hand is en wat er daarna gaat gebeuren.. de pijn die het eventueel gaat doen en dat je jezelf helemaal moet overgeven aan iemand die je misschien pijn gaat doen..

en dus vooral een "vreemde" moet vertrouwen Bloos

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 00:43

Ik was laatst erg melig bij tandarts. Rare opmerkingen van de tandarts.. Tong uitsteken
Maar assistent boorde me. en al die vullingen waren er week later zowat uit, ik na weekend dienst. Mja die wouden er niks aan doen. Dus mja, moest er vanmorgen heen en idd alles moest weer opnieuw gedaan worden + de val van paard waardoor een stuk kies is afgeknapt. Balen!
K heb iig verdoving.. voor eerste keer.

Tandarts eet je niet op hoor meid, en this voorbij voor dat je het weet Knipoog Kijk gewoon na de poster die boven je hangt.
ik wens je iig veel sterkte,,:)(K)

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 00:46

hier nog zo'n schijterd, heb net twee weken gelden weer een wkb achter de rug,twee kiezen getrokken en pieeeep...zit ik nu weer met pijnlijke kies.... Boos!
ik snap je heel goed, wil ook niet, 1ding weet je wel zeker...als je gaat ben je van dat rotgevoel af Clown .
Ikstel steeds afspraken uit,verzet ze,etc...dan blijft alleen heelde tijdzo'n stemmetje zeuren..jemoetjemoetjemoet...IRRITANT.

ga nou maar sprak de held op de sokken, neem vooraf idd iets in,neem mp3of iets mee en ga heel hard aan leuke dingen denken(helpt mij altijd)

succes!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 00:53

ik stel de afspraken niet uit... want als ik dat wel doe en het is de dag na de vermeende afspraak dan heb ik het gevoel van ' als je gister was geweest dan was je er vanaf geweest'

ik ga dus ook altijd elk half jaar braaf.. maar ook elk half jaar met superveel angst

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 22:14

Het doet echt geen pijn! (de verdovingprik is nog het ergst)
Ik heb al 3 keer een zenuwbehandeling gehad,en als je goed verdooft bent, voel je niks! nadat de verdoving uit is gewerkt voelt het een beetje vreemd aan vond ik zelf. maar verder doet het geen pijn.
neem anders je ipod/mp3 mee, dan heb je afleiding. (dat doe ik teminste altijd als ik bij de tandarts iets engs moet) helpt echt!
succes ermee,
liefs chantal

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:26

ohh das erg vervelend voor je ! ik ken iemand en die heeft het zelfde.. die is zelfs 9 jaar niet gegaan omdat ze zo bang was... maar nou laats is ze naar een angstandarts geweest en dat ging heel goed.. dus misschien kun je daar is voor kijken ?? Lachen

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:36

Ik vind tandartsen ook heel eng. Was weken van te voren al zenuwachtig en chagarijnig erdoor.
Nou kreeg ik van iemand de tip om valeriaantincuur eens te gebruiken. Dat onderdrukt de zenuwen.
Je zult het niet geloven, maar ik was bijna niet zenuwachtig toen ik het gebruikte en naar de tandarts moest.

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:43

Ik ben ook hardstikke bang heb ook al een paar keer een wkb gehad....De pijn valt reuze mee! Ik vond het meest irritante dat je je mond zo lang zo ver open moet houden...Bij mij waren het 2 keer de 1 na laatste kiezen.... Had naderhand dan ook meer last van pijnlijke kaken dan van iets anders....Even doorzetten beter nu zo'n behandeling dan vroeg een kunstgebitje toch Knipoog
X Evelien

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 16:04

morgen is de dag.. maar trek het nu al niet meer.. gelukkig is het lekker weer buiten, wat een goede invloed op me heeft, maar toch.. geen valium oid in huis helaas..

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:43

Heel veel sterkte morgen.Je had toch echt even langs de huisarts moeten gaan voor een paar pilletjes oxazepam.Dat helpt echt.Van de week kwam ik toevallig op een site van de narcosetandarts.Mensen die in het gastenboek geschreven hadden waren allemaal heel enthousiast.Maar nogmaals:Heel veel sterkte!Ik weet wat je meemaakt Ach gut

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:53

Meid doe kalm. Gewoon op je af laten komen. Alles komt goed, gewoon ruuuuuuuustig blijven ademen. Lachen Succes.

EDIT: Ow yeah, helemaal vergeten ik moet ook morgan naar de tandarts Haha!
En waarschijnlijk moet ik ook een WKH of 2.. Nagelbijten / Gniffelen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 20:54

FlairS schreef:
Heel veel sterkte morgen.Je had toch echt even langs de huisarts moeten gaan voor een paar pilletjes oxazepam.Dat helpt echt.Van de week kwam ik toevallig op een site van de narcosetandarts.Mensen die in het gastenboek geschreven hadden waren allemaal heel enthousiast.Maar nogmaals:Heel veel sterkte!Ik weet wat je meemaakt Ach gut

oxazepam had ik een half jaar geleden ook al geprobeerd.. maar daar was ik zo van van de kaart.. was niet prettig..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 20:55

Skitter schreef:
Meid doe kalm. Gewoon op je af laten komen. Alles komt goed, gewoon ruuuuuuuustig blijven ademen. Lachen Succes.

EDIT: Ow yeah, helemaal vergeten ik moet ook morgan naar de tandarts Haha!
En waarschijnlijk moet ik ook een WKH of 2.. Nagelbijten / Gniffelen

hoe laat? Tong uitsteken ik om kwart over 2 Tong uitsteken
kunnen we aan elkaar denken haha

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:55

Oei Oei.. morgen is de dag!

Het komt goed! Je kan het!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:58

LimaGentle schreef:

Nee ik ga s'ochtends om 9 uur want moet daarna gewooooooon weer werken Ja Met een halve verdoofde bek, lekker charmant Nagelbijten / Gniffelen Maar ik zal sowieso aan je denken! Ach gut

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 20:59

Skitter schreef:
LimaGentle schreef:

Nee ik ga s'ochtends om 9 uur want moet daarna gewooooooon weer werken Ja Met een halve verdoofde bek, lekker charmant Nagelbijten / Gniffelen Maar ik zal sowieso aan je denken! Ach gut

1 voordeel.. je kan lekker verder slapen op de stoel zo vroeg Tong uitsteken

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:04

LimaGentle schreef:
Skitter schreef:

1 voordeel.. je kan lekker verder slapen op de stoel zo vroeg Tong uitsteken

Idd Dromen

Ach ja.. Waarschijnlijk gaan ze zeggen 'Ja je moet een WKB' en dan nog een afspraak maken. Maar dan wil ik wel lachgas Huilen van het lachen ROFL

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:15

LimaGentle schreef:
FlairS schreef:

oxazepam had ik een half jaar geleden ook al geprobeerd.. maar daar was ik zo van van de kaart.. was niet prettig..

Beetje teveel genomen?
1/2 is vaak al genoeg