De komende weersvoorspellingen zien er idd heel bemoedigend uit! Eerst nog maar eens afwachten...(maar heel stiekum word ik er toch een beetje blij van, nah, oke: )
ik word ook helemaal gek van dat rotweer, je kan niks doem met de paarden door de natte bak en je bent constant nat . geef mij maar de zon !! ik hoop dat de weerberichten voor de rest van de week uitkomen en dat het volgende week ook zo blijft.
Als ik de natte bakken hier lees kan ik wel snappen waarom ik het minder erg vind. Mijn bak is niet nat, dus ik kan nu wel wat doen...als het vriest of sneeuwt niet meer
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Tja, echt blij word ik hier ook niet van. De harde wind vind ik niet erg, kou ook niet, muts op dikke jas aan en lekker met hondenbeest de dijk op (woon in Harlingen), heerlijk is dat, echt lekker uitwaaien. Maar die regen... bah. Moet wel zeggen dat het 'even' wennen is als je net uit Australië komt, bijna 5 weken onafgebroken zomerweer, 30-35 graden en toch niet zweten, mmmmm lang niet gek. En dan kom je in de buurt van Schiphol, kun je de grond niet zien door de donkere wolken die erboven hangen. ... ja typisch Holland, we moeten het er maar mee doen
Ik vind het ook vreselijk. Ik wil gewoon weer eens lente. Klein beetje wind, 22 graden en een zonnetje. Word er ongeveer depressief van nu. Steeds keiharde wind, koud en regen.. Bah..
Hoe is het mogelijk zeg, ik doe net even mijn postwijk (Selektmail) en wat denk je... heerlijk zonnetje, veel minder wind, het leek... heel even... bijna lente
JAAAAA!! Ik zie een stukje blauwe lucht en een klein beetje zon
Ooww...was dat dat ding dat ik vanmiddag in de lucht zag hangen...Ik vond 'm al zo geel en warm voor een maantje. Vanochtend was het nog tien keer niks, maar toen ineens, toen was ie daar, zomaar: dat grote gele ding met een heeeeeeleboel blauw erachter. We hebben er allemaal lekker van genoten...
Ja inderdaad, vandaag was het 'lekker' weer! (vanaf de middag) ook wat warmer en minder wind! Ik gister lekker nat worden en fietsen door de harde wind. Is het vandaag lekker weer (en ik maar tot 4 uur op school zitten ) Ik hoop dat het zonnetje wat langer blijft dan alleen vandaag