Verstandskies getrokken..help!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arabian_Girl

Re: Verstandskies getrokken..help!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 12:31

Het bloed nu gelukkig niet meer..tenminste iig niet veel..Als ik er een gaasje tegen doe dan zit daar nog wel beetje bloed aan. Maar echt al een heel stuk minder.Het is nog wel dik enzo..En neem die ibuprofen bruis nog in.
Morgen nog even naar de tandarts voor dat gaasje en de foto van die kies af te geven.

BianCatjee : hoe is het nu bij jou? al minder last ervan?

Vorige keer had ik dat ook met die hechtingen..echt irritant!!Had ze er uiteindelijk uit hoor Tong uitsteken zat er de hele tijd aan..Maar deze laat ik voorlopig maar met rust Clown

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:46

Arabian_Girl schreef:
Het bloed nu gelukkig niet meer..tenminste iig niet veel..Als ik er een gaasje tegen doe dan zit daar nog wel beetje bloed aan. Maar echt al een heel stuk minder.Het is nog wel dik enzo..En neem die ibuprofen bruis nog in.
Morgen nog even naar de tandarts voor dat gaasje en de foto van die kies af te geven.

BianCatjee : hoe is het nu bij jou? al minder last ervan?

Vorige keer had ik dat ook met die hechtingen..echt irritant!!Had ze er uiteindelijk uit hoor Tong uitsteken zat er de hele tijd aan..Maar deze laat ik voorlopig maar met rust Clown

heey Knipoog
ja het gaat al beter, eten doet af en toe nog een beetje pijn..
ik zit er ook regelmatig aan haha (aan de hechtingen) maar doordat die lus er zit, durf ik niet zoveel aan die kant eraan te zitten.. ik blijf er af en toe in hangen namelijk en dat is toch niet zo'n pretje..
de linkerkant zit ik vaker aan.. maar daar is het nog niet helemaal dicht (het gat) de hechting zit daar ook los maar gelukkig niet in zo'n grote lus Knipoog het is wel raar.. lijkt net of er haren in je mond zitten ofzo Clown echt vies Verdrietig

gelukkig gaat het bij jou ook alweer beter!! Knipoog

xxx

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 17:49

Als je het kan mag je die lus bv. doorknippen hoor. Lachen