Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suze_ schreef:dat weet ik nils, maar begreep dat de kans bij een sternum echt heel erg groot is.
bromfiets schreef:Dank jullie wel
Maar dat is wel goed om te weten van die sternums, wat moet ik me precies voorstellen een microdermal? Een onderhuids implantaatje?
Ik ken al die benamingen nog niet zo goed
suze_ schreef:maar de MD's moeten echt uitgesneden worden mocht je het eruit willen hebben geloof ik?
suze_ schreef:dat weet ik nils, maar begreep dat de kans bij een sternum echt heel erg groot is.
suze_ schreef:anjatjeuh dat klinkt wel goed die nieuwe variant met microdermals. hoe doen ze dat dan?
suze_ schreef:dank je voor de informatie anjatjeuh
klinkt echt goed. ik vind het echt heel mooi.
krijg je verdoving bij het zetten? het lijkt me wel beetje pijnlijk nl
suze_ schreef:duhelo die variant is leuk zeg, zit dat staafje dan door dat stukje vlees waarmee je tong aan je mond vastzit?
bromfiets schreef:Wat dat betreft doe ik het dan beter, vertel het altijd pas als hij er al inzit
(Maar het scheelt wss ook dat ik een stukje ouder ben...)
bromfiets schreef:Ik woon pas sinds een week "op mezelf" (je kent het verhaal)
Maar m'n ouders weten gelukkig wat dat betreft al lang dat ik precies doe wat ik zelf wil. Ze zeggen wel dat ze het zo vreselijk lelijk vinden, maar daar blijft het bij
suze_ schreef:ik voelde dus helemaal niets van mn tong die viel me zooo mee
bromfiets schreef:Tong vond ik ook heel erg meevallen. Heb hem nu ongeveer 3 jaar en de enige last die ik er tot nu toe van heb gehad is dat ik vergeet om de bolletjes aan te draaien. Dus af en toe "verlies" ik hem.