Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Er zijn ook andere anticonceptie middelen hoor sunshine.
De prikpil, de implanon, de nuvaring, spiraal. Keuze genoeg als jij niet de pil wilt slikken
ilse18 schreef:De huisarts heeft mij bij het voorschrijven van de pil nooit vertelt over de risico's van deze combi, maar het staat wel in de bijsluiter.
Zelf ging ik ervan uit dat deze combi misschien wel wat risico met zich mee bracht, maar omdat er zo verschrikkelijk veel vrouwen zijn die ook gewoon roken ism de pil, het niet een groot risico zou zijn.
.
MISTRAL94 schreef:Dan gebruik je toch geen anticonceptiemiddel? Dat zijn keuzes die je maakt
Zaina schreef:jaa daar staat in "je kan hoofdpijn krijgen" enzo. maar ik bedoel meer de risico's op lange termijn. kans op kanker etc
Nannes schreef:MISTRAL94 schreef:Maar jullie hadden je mond niet mee om te vragen naar de risico's?
uhm neeIk vertrouwde het wel, als het echt zo gevaarlijk zou zijn zou hij me er wel voor gewaarschuwd hebben, dacht ik. Mjah, zolang ik geen problemen krijg voorlopig door pil ga ik ook m'n ha er niet mee lastig vallen. Die heeft z'n handen al vol aan al die bejaarden hiero!
Nou lekkere instelling. En straks is het dus te laatIk ben meteen met de pil gestopt toen het uit ging tussen mijn vriend en mij. Het is echt troep. Heb nu geen vaste vriend maar als ik seks heb gebruik ik gewoon condooms. En hoop dat het goed gaat, wil echt geen kinderen. Als ik ooit weer een vaste vriend heb zoek ik wel anti-conceptie 'iets'. Maar hopelijk met minder hormonen......
lindsey schreef:ilse18 schreef:De huisarts heeft mij bij het voorschrijven van de pil nooit vertelt over de risico's van deze combi, maar het staat wel in de bijsluiter.
Zelf ging ik ervan uit dat deze combi misschien wel wat risico met zich mee bracht, maar omdat er zo verschrikkelijk veel vrouwen zijn die ook gewoon roken ism de pil, het niet een groot risico zou zijn.
.
Tja dat soort dingen staat natuurlijk niet voor niets in de bijsluiter.
Maar waarom om die reden stoppen met de pil?
Je zou natuurlijk ook gewoon kunnen stoppen met roken.
__KELLY schreef:Zaina schreef:jaa daar staat in "je kan hoofdpijn krijgen" enzo. maar ik bedoel meer de risico's op lange termijn. kans op kanker etc
tegenwoordig is alles kankerverwekkend dus als ze nu gaan vertellen dat de pil dat ook is gelloof ik het wel wat
Citaat:Ik denk dus dat deze pil wel betrouwbaar is op de lange termijn