Uhm, zoals jou schoonzus, maar dan iets minder vol, hoeveel extensions kom je dan op? Mijn schoonzus heeft er 175 dus dan kom je op 150 stuks. De lengte en dikte van je eigen haar heeft hier wel invloed op. Doordat het haar van mijn schoonzus dik en kort is moet het ook dik gezet worden voor het natuurlijkste resultaat. Heb je vrij dun haar wat al een aardige lengte heeft kun je ook met 125 stuks uit.
En hoe lang kan het blijven zitten als je het goed behandeld en zuinig mee om gaat? Dit ligt aan de kwaliteit van je haar. Gemiddeld is dit tussen de 4 en de 6 maanden. Langer raad ik niet aan.
Kan je er met een gewone borstel door? Nee een gewone borstel beschadigd te waxjes en je hebt dan kans dat je ze er uit trekt.
Je moet het elke dag goed borstelen met een extensions borstel (die je hier ook kunt verkrijgen) en dan juist goed over de waxjes heen om de lossen haren die er in blijven zitten uit de knup te houden. Dus niet bang zijn dat je ze er uit trekt, goed over die waxjes borstelen.
Zie je de extensions (het stukje waar je ze vast zet) zitten als je bijvoorbeeld je haar opsteekt?
De waxjes zijn de zelfde kleur als het haar, dus als je blond hebt heb je een blond waxjes, het je donker haar heb je een donker waxje. De onderste rand en buitenste rand (dus je haargrens) komen geen extensions in. Extensions zet ik in rijen en dan zo dat als je het vast doet je eigen haar er over heen gaat. Draag je bijv een pony opzij dan houd ik daar rekening mee met de hoogte van het inzetten zodat je dat dus niet ziet zitten.
kan je het gewoon elke dag wassen? Je kan er alles mee doen. Je kan het gewoon wassen (beste is wel met producten waar geen plastics in zitten omdat dit de waxjes aan tast en ze er dan uit kunnen glijden. Zelf raad ik altijd nioxin aan. Dit is plastic vrij en een heel zacht product waardoor je dus geen schade kunt toebrengen met wassen. Was je wel met een ander merk moet je er op letten dat zoiezo de creme spoeling niet in aanraking komt met de waxjes.
Je kunt het haar verven (niet aan te raden omdat elke gemische behandeling het haar slechter van kwaliteit maakt net als je eigen haar, maar het kan wel) Uitgroei kun je gewoon bij een goede kapper laten doen (die ervaring heeft met verven bij extensions) je kunt het stijlen met een stijltang (niet over de waxjes ivm verhitten en dan uitglijden) je kunt er krullers in zetten etc
hoe ziet je haar eruit als ze eruit gaan? Gewoon net als nu, maar dan iets langer? Inderdaad. Precies als dat je bent begonnen alleen langer.
Hoe haal je ze er uit? Die waxjes weer smelten ofzo? Doe jij dat, of moet je dat zelf doen?Je kunt ze er het beste weer uit laten halen. Als je ze bij mij gezet hebt kun je ze er ook weer bij mij uitlaten halen. ik gebruik een uithaal pistool ipv een tang. Dit pistool verwarmt weer het waxje en voegt er een oplos middel aantoe waardoor ze er zo uitglijden. Veel gebruiken een breek tang maar dat vind ik persoonlijk niet zo goed voor je eigen haar.
Ik geloof dat dat alle vragen waren