Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Haagsemeid schreef:Mensen komen bij hem en de meeste hebben maximaal 3 behandelingen nodig en zijn dan pijnvrij. Zelfs een hele hoop al na 1 behandeling en dit zegt denk ik genoeg.
Zammie schreef:Ja het mes is er ook wel ingegaan....
Knoffer schreef:Dat er verschillende opleidingen heeft hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het niet onder elkaar kan vallen.
Zammie schreef:j de chiro werd er bij mij trouwens een apparaat gebruikt wat een klik geluid maakte...
Haagsemeid schreef:Er zitten helaas een hoop prutsers in het vak. Gelukkig is mijn vriend een goede. Mensen komen bij hem en de meeste hebben maximaal 3 behandelingen nodig en zijn dan pijnvrij. Zelfs een hele hoop al na 1 behandeling en dit zegt denk ik genoeg.
XxSultanxX schreef:Haagsemeid schreef:Er zitten helaas een hoop prutsers in het vak. Gelukkig is mijn vriend een goede. Mensen komen bij hem en de meeste hebben maximaal 3 behandelingen nodig en zijn dan pijnvrij. Zelfs een hele hoop al na 1 behandeling en dit zegt denk ik genoeg.
waar woon je als ik vragen magik loop nu al 4 jaar met rugklachten
ben ziekenhuis in en uit geweest , naar fysio , kraker , manuele terapeut , mensendiek ,gesport onder begeleidingg , podoterapeut en ben op dit moment bij een orthomanueel arts
de ortomanueel arts dacht ook dat hij met 5x wel klaar was , maar ben nu al 8 x geweest en nog geen verbetering ... jammer genoeg ziet deze man het nu dus ook somber in en kan me waarschijnlijk niet meer helpen ( moet in februari voor de laatste x en dan zien we hoe het verder moet )
dus als er nog mensen zijn die nog iets weten ??? graagwant ik wil er graag vanaf
DromenLies schreef:Was zaterdag de hele dag op jumping en die klapstoeltjes vielen me niet mee om eerlijk te zijn. Verder ben ik wel minder beurs maar voel nog steeds mijn nek en een beetje mijn onderrug...
DromenLies schreef:had gelukkig een hele dikke sjaal bij me, dubbelgevouwen heeft die als kussentje gefunctioneerd dat scheelde wel.