Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:als je je bikinilijn gaat epileren met een pincet duurd het toch ook heel lang? ik durf het met mijn apparaat niet eens te doen
bromfiets schreef:Waarom vind je dat vies? Jij ziet er toch niks van(bovendien is het lekker warm in de winter
)
WildWings schreef:Nu ga ik maar eens harsen proberen omdat ik het langer weg wil hebben, is makkelijker... heb het al even uitgeprobeerd om te kijken of het niet irriteert of teveel pijn doet, maar de pijn viel mee vergeleken met wat ik verwacht had
WildWings schreef:Allemachtig zeg... waarom zou beenhaar onhygiënisch of 'bah' zijn? Wat zijn dat uberhaupt voor een neerbuigende 'he bah' en kotssmilie-reacties zeg... Ik krijg eerder- neigingen van zulke onaardige reacties dan van iemand met haar op de benen.
Shanna schreef:doen de mensen die harsen het dan zelf harsen of laten harsen?
Djilan schreef:Nu nog scheren, maar alles komt zo snel terug. Dus ik wil epileren eens gaan proberen (iig mijn benen). Iemand ervaring met dat apparaat met ijselement van philips/braun? waardoor het minder pijn zou moeten doen?
dees_daan schreef:ik epileer het sinds gisterhet doet idd in het begin wel zeer, maar ik heb zoiets, even doorzetten, het blijft langer weg dan scheren
Moirsa schreef:bromfiets schreef:Waarom vind je dat vies? Jij ziet er toch niks van(bovendien is het lekker warm in de winter
)
Onhygiënisch,
en met zwemmen en alles.. bah!
gewoon scheren, als ik een x geld heb ga ik een epileer ding kopen