ontslakken maar dan ook echt wie ook.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah

Re: ontslakken maar dan ook echt wie ook.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:15

Oh hahaha volgens mij deden ze dat wel bij Patty Brard.. want ze gingen liggen en dan kregen ze een klysma.. *gaat even de link lezen en is zo terug*

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:16

Ja maar Patty is gek... Tong uitsteken

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:18

omg echt, ik lag dubbel van het lachen hier, om die slakken Haha! Haha! Huilen van het lachen

maar wat is het nut in vredesnaam van dat ontslak gebeuren??
het is gewoon een nieuwe trend toch lijkt me Tong uitsteken

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:19

Echt waar?? Haha!
Dat schijnt dus wel bij die kuur te horen. Zo'n klysma. Maar ik kan mij niet indenken dat dit gezond kan zijn :S. Kijk ook eens op www.darmspoeling.nl men neme een slang en Vork de rest volgt vanzelf

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:24

Een vriendin van me heeft het eens gedaan, schijnt heeeeeeerlijk te zijn. Ze vroeg me ook mee, denk het niet Doei, doei

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:32

Nikka schreef:
Een vriendin van me heeft het eens gedaan, schijnt heeeeeeerlijk te zijn. Ze vroeg me ook mee, denk het niet Doei, doei

Geloof me dat zoiets echt niet heerlijk is
Geen ervaring mee ofzo,... maar ik heb darmonderzoeken gehad en als ze er vloeistof inbrengen voelt dat zeer zeker niet lekker!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:36

Nee, en dan staat er zo'n vent/vrouw naast je, terwijl je zo'n stofzuigerslang in je achterste hebt, waar uit je ontlasting en een opvangbak loopt. How low can you go?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:38

Noah2006 schreef:
Dat schijnt dus wel bij die kuur te horen. Zo'n klysma.

Stond dat op die site? Heb ik helemaal niet gezien?? Verward

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:48

Wow die citroenkuur is wel heftig. 10 dagen niet eten!
Lijkt me ook niet echt goed voor mijn zware spastische darm (en hoofdpijn/migraine waarbij regelmatig eten belangrijk is)!

Heb van de week wel een 5daagse kuur bij de Etos gehaald. 5 dagen lang, 6 capsules per dag slikken om te detoxen. Weet even niet hoe het heet (ligt niet hier). Alleen zit te twijfelen wanneer ik ermee begin i.v.m. werk en naar het toilet gaan.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:54

Marigold schreef:
omg echt, ik lag dubbel van het lachen hier, om die slakken Haha! Haha! Huilen van het lachen

maar wat is het nut in vredesnaam van dat ontslak gebeuren??

het is gewoon een nieuwe trend toch lijkt me Tong uitsteken

Als je het topic en de links gelezen hadden Knipoog vroeg je zoiets niet. Het is om je van binnen de boel een beetje schoonmaken. Hartstikke gezond, niks nieuwe trend!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:55

Nou, ik denk niet dat ik me ga ontslakken..

Zo'n slang in mijn *piep* zie ik niet zitten, maar ook 10 dagen niets vast eten is niet voor mij weg gelegd.. Ik loop de hele dag, en moet dus voldoende energie binnen krijgen..
Als ik een leeg gevoel krijg moet ik wat eten, anders krijg ik echt pijn in mijn maag.
Bovendien is mijn maaginhoud al niet zo groot, als deze nog kleiner wordt, kan ik straks helemaal niks meer eten..

Nee, ik laat de natuur lekker zijn gang gaan.. wat mijn lijf betreft dan..

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 08:46

Skitter schreef:
Als je het topic en de links gelezen hadden Knipoog vroeg je zoiets niet. Het is om je van binnen de boel een beetje schoonmaken. Hartstikke gezond, niks nieuwe trend!

Precies! Mijn moeder volgde 25 jr geleden de citroensapkuur al! Ja

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 11:14

jacimatho schreef:
Heb nu de 2e dag er bijna op zitten.

Goed bezig! Hoe voel je je nu? Rij je bijvoorbeeld wel gewoon paard? Lukt het om je dagelijkse bezigheden een beetje door te zetten?
Succes in ieder geval!

Mischien kan iedereen die het nog steeds heeft over slangen in konten, het hele topic even doorlezen!

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:18

Afbeelding

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:18

Hahahahaha als ik een pacemaker had, had ie t nu begeven ROFL ROFL ROFL
Een slang in je kont hoort dus NIET bij de citroenkuur! Haha!
(Anders was ik er dus never nooit niet aan begonnen Haha!)

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:59

Ey...niks geen slang aan mijn achterwerk zeg.,...
Dat hoort niet bij de kuur die ik volg. ( citroensapkuur)

De derde dag zit er bijna op, gaat nog steeds prima...heb genoeg energie, wel wat sneller koud enzo.
Ik doe wel mijn dagelijkse dingen, maar niks extra's.
Ik verzorg mijn paarden, doe mijn werk en verder gewoon waar ik zin in heb.
Als dat een dutje op de bank is, dan doe ik dat. En als ik zin heb om te bokken of te wandelen, doe ik dat.

jasmijn78

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:08

Als je echt goed wilt ontslakken en snel kun je ook een klein buikgriepje nemen Clown Hebben wij allebei (mijn vriend en ik) tussen kerst en oud en nieuw gehad. Ik heb 6 uur op het toilet gezeten met een emmertje op schoot Haha! Daarna was ik helemaal leeg en ontslakt. De dagen erna krijg je niets meer door je keer, want alles is nog van slag. Dan dus gewoon veel water drinken. Ik was 3 kilo kwijt erna Knipoog Let op; je bent wel een paar dagen goed van de rel, maar je moet er wat voor over hebben!

Hier hangt het virus niet meer, maar gewoon even op bezoek gaan bij iemand die het wel heeft Haha! Dan krijg je het vanzelf en het is nog gratis ook!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:54

Het lijkt mij ook wel een keer goed om dat te doen, maar ik wil niet nog meer afvallen... als ik nog veel meer afval blijft er een skelet over Tong uitsteken

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 00:09

Ik ga het misschien wel een keer doen, maar dan in een vakantie.
ik moet normaal 13 km naar school fietsen, heen en dan ook nog 13 km terug en m'n paardjes verzorgen... Denk niet dat dat goed gaat.

Maar misschien is het wat voor volgende vakantie Lachen

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 00:28

Ik wil eigenlijk wel heel graag die citroensapkuur doen! Kijken of ik genoeg doorzettingsvermogen heb en het volhoud Ja Alleen moet ik mijn moeder even vragen of ze die Ahornstroop wil betalen voor mij Bloos

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 01:10

Ik denk dat ik zondag met de kuur ga beginnen..
Alleen ben ik dan wel erg benieuwd hoe dat mengsel van citroensap, water en ahornstroop smaakt?!
Is dat ahornstroop niet heel vies Clown

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 01:35

Skitter schreef:
T3mptati0n schreef:
Klinkt idd nogal ontsmakelijk Nagelbijten / Gniffelen Arme mensen die het moeten uitvoeren Huilen van het lachen

Eigenlijk zou iedereen dat eens per jaar doen he Bloos

Niemand eet zo gezond dat het niet nodig is. Ik ga dit jaar van de suiker af. Dus alle suiker ga ik helemaal weglaten. Geen snoep of prik/sapjes meer als eerste. Daarna ga ik wat meer kijken naar andere (niet zo zoete) voedsel. Vaak zit daar dan ook extra suiker in verwerkt. Jaja, het is wat. Suiker is zo ontzettend slecht voor je. Als het nu anno 2008 uitgevonden zou worden, zou het echt verboden zijn, als drugs gezien worden, volgens mij. Ik bedoel het is ook verslavend en ontzettend slecht voor je.

Het zal niet zo heel makkelijk zijn denk ik, soms heb ik echt veel trek in zoetigheid maar ja dan moet ik maar een appel nemen ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Qua ontslakken op de citroensap methode (Om ff ontopic te blijven) ik zou het denk ik niet kunnen. Ik heb een ontzettend zware baan en tegen de middag heb ik altijd ontzettend veel honger. Ik weet niet of ik die honger wel kan stillen door iets te drinken..Ben er bang voor. Een dag zou wel kunnen maar een week.. Maar een dag vasten moet wel kunnen Bloos Misschien een dag in de week, is dat ook goed denken jullie?

Anders een andere ontslak dieet waar je wel iets mag eten??

In een appel zit ook suiker hoor ROFL
Sorry hoor maar ik weet echt zeker dat je ongezond bezig bent dan, je lichaam heeft suiker NODIG, door je lichaam wordt het omgezet in glucose en deze stof hebben alle organen in je lichaam nodig.
Bovendien, als je een suikertekort heb krijg je hypoglykemie en als je dan niet snel genoeg suiker binnenkrijgt val je dood. Wil je dat dan?

Sorry hoor maar ik vat dit niet, ok, teveel suikers zoals snoep,frisdrank etc is echt niet goed maar een beetje toch! In bijna ALLES zit suiker, van een appel tot fruitsap, jaja zelfs in cola light!

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 01:44

Ontslakking/reinigingskuren; totale onzin, doe er alsjeblieft niet aan, je richt er hoogstens schade mee aan.
Darmen verzamelen geen "slakken", hebben jullie enig idee hoe snel darmepitheel zich vernieuwt?
Je lichaam wordt constant gereinigt; door je nieren en je lever, gewoon een normaal gebalanceerd dieet, en een gezonde levensstijl ondersteunen die daarbij het best, geen leipe ahornstroop citroensap kuren....

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 03:28

Armaris schreef:
In een appel zit ook suiker hoor ROFL
Sorry hoor maar ik weet echt zeker dat je ongezond bezig bent dan, je lichaam heeft suiker NODIG, door je lichaam wordt het omgezet in glucose en deze stof hebben alle organen in je lichaam nodig.
Bovendien, als je een suikertekort heb krijg je hypoglykemie en als je dan niet snel genoeg suiker binnenkrijgt val je dood. Wil je dat dan?

Sorry hoor maar ik vat dit niet, ok, teveel suikers zoals snoep,frisdrank etc is echt niet goed maar een beetje toch! In bijna ALLES zit suiker, van een appel tot fruitsap, jaja zelfs in cola light!

Ja dat snap ik dat er ook (natuurlijke)suikers in appels zitten. Zo ver was ik ook wel heur! Knipoog

En ook al zou je snoep, prik/sap, etc weg laten, en op veel natuurlijker manier eten over zou stappen (dus geen kant en klaar maaltijden etc) zou je als nog meer dan genoeg suiker binnen krijgen. Want je zegt het zelf in bijna alles zit suiker. Maarrrrrrrrr, natuurlijke, unprocessed suiker is een stuk minder slecht en zit er in kleinere hoeveelheden. Volgens mij is het helemaal niet zo gek als je juist al die dingen weglaat waar er extra veel suiker in verwerkt is Verward

En zoals ik al zei, en zoals jij al zei, het is bijna onmogelijk om helemaal geen suiker meer binnen te krijgen. Dus ben niet zo bang dat ik er door het aanzienlijk te verminderen zo dood bij neer val. Maar zoveel als wat menig mens dagelijks binnenkrijgt is ook zeker niet nodig. En dat wil ik gewoon niet meer. Lachen Lijkt me juist gezond!

Zoveel mensen zijn werkelijk verslaafd aan suiker, of je het nu in de gaten hebt of niet. En wat je lichaam nodig heeft is zo'n klein beetje in verhouding, je zit er zo overheen! Waar jij over praat hoef je echt niet bang voor te zijn hoor. Er zijn wel meer mensen die wat meer 'suiker-vrij' leven, en die hebben juist alleen positive reacties. Dat ze juist beter en fitter voelen, meer energie hebben etc etc.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:45

Ieder z'n eigen ding Kuggur.
Persoonlijk heb ik wel baat bij een dergelijke kuur, en dat is dan ook precies de reden waarom ik het eens per jaar doe.
Wat iemand anders daarvan vindt, moeten ze zelf weten.
Ze hoeven mijn mening en bevindingen niet te delen...Knipoog

Ben nu op dag 4...schiet lekker op.

Wellicht wordt met suiker hier de "slechte" voedingsmiddelen bedoeld zoals koekjes, witbrood, witte pasta, snacks, frisdrank etcetera..
Daar zitten een hoop suikers en stoffen in die door het systeem vliegen en waar je weinig aan overhoudt, behalve een fors achterwerk indien je er teveel van neemt.