Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Een vriendin van me heeft het eens gedaan, schijnt heeeeeeerlijk te zijn. Ze vroeg me ook mee, denk het niet
Noah2006 schreef:Dat schijnt dus wel bij die kuur te horen. Zo'n klysma.
Marigold schreef:omg echt, ik lag dubbel van het lachen hier, om die slakken![]()
![]()
![]()
maar wat is het nut in vredesnaam van dat ontslak gebeuren??
het is gewoon een nieuwe trend toch lijkt me
Skitter schreef:Als je het topic en de links gelezen haddenvroeg je zoiets niet. Het is om je van binnen de boel een beetje schoonmaken. Hartstikke gezond, niks nieuwe trend!
jacimatho schreef:Heb nu de 2e dag er bijna op zitten.
Skitter schreef:T3mptati0n schreef:Klinkt idd nogal ontsmakelijkArme mensen die het moeten uitvoeren
Eigenlijk zou iedereen dat eens per jaar doen he![]()
Niemand eet zo gezond dat het niet nodig is. Ik ga dit jaar van de suiker af. Dus alle suiker ga ik helemaal weglaten. Geen snoep of prik/sapjes meer als eerste. Daarna ga ik wat meer kijken naar andere (niet zo zoete) voedsel. Vaak zit daar dan ook extra suiker in verwerkt. Jaja, het is wat. Suiker is zo ontzettend slecht voor je. Als het nu anno 2008 uitgevonden zou worden, zou het echt verboden zijn, als drugs gezien worden, volgens mij. Ik bedoel het is ook verslavend en ontzettend slecht voor je.
Het zal niet zo heel makkelijk zijn denk ik, soms heb ik echt veel trek in zoetigheid maar ja dan moet ik maar een appel nemen ofzo![]()
Qua ontslakken op de citroensap methode (Om ff ontopic te blijven) ik zou het denk ik niet kunnen. Ik heb een ontzettend zware baan en tegen de middag heb ik altijd ontzettend veel honger. Ik weet niet of ik die honger wel kan stillen door iets te drinken..Ben er bang voor. Een dag zou wel kunnen maar een week..Maar een dag vasten moet wel kunnen
Misschien een dag in de week, is dat ook goed denken jullie?
Anders een andere ontslak dieet waar je wel iets mag eten??
Armaris schreef:In een appel zit ook suiker hoor![]()
Sorry hoor maar ik weet echt zeker dat je ongezond bezig bent dan, je lichaam heeft suiker NODIG, door je lichaam wordt het omgezet in glucose en deze stof hebben alle organen in je lichaam nodig.
Bovendien, als je een suikertekort heb krijg je hypoglykemie en als je dan niet snel genoeg suiker binnenkrijgt val je dood. Wil je dat dan?
Sorry hoor maar ik vat dit niet, ok, teveel suikers zoals snoep,frisdrank etc is echt niet goed maar een beetje toch! In bijna ALLES zit suiker, van een appel tot fruitsap, jaja zelfs in cola light!