Maagring

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Maagring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 22:41

Ik sport elke week muurklimmen lopen en mountainbiken ik stap elke dag men 10000 pedometer, aan men voedingsschema is niets mis mee Lachen Die is al meerdere keren onderzocht geweest door de dokter en dietisten (ze werken samen)

Sporten word trouwens moeilijker en moeilijker door bijkomend gewicht Lachen had altijd adventure race willen mee doen, maar als het zo blijft zal de enige die ik zal zien van in de zetel voor de tv zijn

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:45

mag ik vragen hoe erg jij dan overgewicht hebt??/
Kon geen foto van jou vinden in je profiel... ben wel heel erg benieuwd namelijk Lachen

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:20

Je ziet wel een foto van haar gezicht. (die met I luv Katia eronder of is ze dit niet? )

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:52

katiavl schreef:
Ik sport elke week muurklimmen lopen en mountainbiken ik stap elke dag men 10000 pedometer, aan men voedingsschema is niets mis mee Lachen Die is al meerdere keren onderzocht geweest door de dokter en dietisten (ze werken samen)

Sporten word trouwens moeilijker en moeilijker door bijkomend gewicht Lachen had altijd adventure race willen mee doen, maar als het zo blijft zal de enige die ik zal zien van in de zetel voor de tv zijn

Maar is er dan ook nooit onderzocht waarom je ondanks een goed eet-en beweegpatroon toch steeds meer bijkomt?
Normaal gezien zou je toch echt moeten afvallen als je je metabolisme een boost geeft.
Misschien ligt het er ook aan hoe intensief en hoe vaak je sport, twee keer per week een half uurtje is echt niet genoeg.
Ik zeg niet dat het bij jouw het geval is, maar ik zie op onze sportschool ook genoeg meiden en dames die 'te lui' zijn om net even wat meer van hun lichaam te vragen. Die vallen niet af maar komen juist bij omdat ze 'denken' dat die 2 keer per week op de fiets of crosstrainer op het laagste level hen het fiat geeft om weer teveel te eten. Dan hoeft niet perse slecht voedsel te zijn maar het is vaak wel een kwestie van meer kalorieen binnen krijgen dan je verbrandt. En als dit elke dag weer gebeurt zal je lichaam heel erg lui worden en die extra Kcal opslaan als vet waardoor je steeds zwaarder wordt. Maar goed, dit weet je natuurlijk allemaal ook wel.
Persoonlijk zou ik eerst eens proberen of je met een intensief sportprogramma eerst je vetverbranding een boost kan geven, je Kcal behoefte met 300-400kcal verminderen en meer bewegen. Verder gewoon goed blijven eten, maar gezond. Er zijn zoveel gezonde en lekkere dingen te krijgen, het is echt geen straf om je eetpatroon permanent om te gooien.