Heel veel sterkte
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helaas kan ik wel zeggen hoe het voelt, mijn vader is kerstnacht 2005 overleden. Aan dezelfde rotziekte die je moeder heeft. En nog veel meer helaas, ik heb niet meer de kans gehad afscheid te nemen (hij is onverwacht overleden). Ik kan je dan ook alleen maar raden geniet van jullie samenzijn zolang het kan, en neem Calvin's woorden te rade. Het was zo fijn geweest te weten welke muziek, hoe de rouwkaart eruit zou moeten hebben gezien. Wij kunnen alleen maar hopen dat het zo was als hij gewild had. En ja de begravenisondernemer wil idd alles heel snel afwerken. Niet fijn op dat tijdstip.
verography schreef:Wat een nare gebeurtenis die toevallig tijdens kerst plaatsvind. (om nu gelijk te zeggen dat je de hele bedoeling van kerst haat door deze gebeurtenis vind ik wel weer te)
Verder wens ik je ongelooflijk veel sterkte met het verwerken van deze gebeurtenis.
Midasje schreef:verography schreef:Wat een nare gebeurtenis die toevallig tijdens kerst plaatsvind. (om nu gelijk te zeggen dat je de hele bedoeling van kerst haat door deze gebeurtenis vind ik wel weer te)
Verder wens ik je ongelooflijk veel sterkte met het verwerken van deze gebeurtenis.
he je haat kerst voor je leven als je je moeder dreigt te verliezen
.
.
.