bang voor narcose...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jorien_

Re: bang voor narcose...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 01:35

En, nog weer wakker geworden? Knipoog ..

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-07 12:58

_Jorien_ schreef:
En, nog weer wakker geworden? Knipoog ..

Ja we zijn er nog Haha!
Was gisteren ff te duf om te kunnen bokken maar ik leef nog Vork
Het is me echt 200 % meegevallen. De mensen daar waren heel erg aardig en stelden me gelijk op me gemak. Met dat roesje voel je je idd best dronken, begon een verhaal te vertellen over een mannetje met een roze gummy knuppel Bloos Toen moesten ze best lachen.
Werd ook heel relext weer wakker, en door de pijnstillers voelde ik me heerlijk suf, vond het jammer dat ze me wakker maakten. Heb de rest van de dag bijna in coma gelegen, ze wilden me eigenlijk vannacht daar houden omdat ik nog zo suf was maar heb ik toch een stokje voor gestoken Haha!
En heb gisteren op de bank heerlijk verder geslapen, en nu ben ik weer een beetje op de wereld Clown .

Maar jullie reacties hebben me echt heel erg geholpen OK dan!
En dan nu het volgende probleem: gips en jeuk... Vork

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 13:06

oh, lastig...... fijn dat het verder goed gegaan is.... breinaalden ?

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 13:11

Citaat:
En dan nu het volgende probleem: gips en jeuk... Vork

Haha medegenoot hier!
Vorige week dinsdag hebben ze mijn pols rechtgezet, eb het jeukt ve'r-schrik-elijk.
Ik kan je zeggen, ik neem voordat ik ga slapen 2 paracetemolletjes, en dan ben ik jeuk vrij :d

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 13:58

gelukkig dat alles zo meegevallen is Knipoog
Bij de aphoteek hebben ze van die spuitbusjes tegen de jeuk voor onder het gips, die werken echt goed! OK dan!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 14:05

Gelukkig is het meegevallen!

Ik ben ook onder narcose geweest, alleen wist ik niet beter of ik zou plaatselijk verdoofd worden (mijn klaplong moest geplakt worden). Maar dat bleek niet goed te werken, en ineens werd ik wakker op de uitslaapkamer! Clown
De arts-assistent was zich zorgen gaan maken op de OK omdat ze ineens zo weinig antwoord van mij kreeg op haar vragen. Maar het bleek dat de chirurgen me maar onder narcose gebracht hadden...

Achteraf was het echt NIET leuk. De narcose was prima hoor, maar ik kreeg via een ruggenprik medicijnen waar ik allergisch voor was. Ik was een paar dagen ontzettend misselijk, had overal rode vlekken en kon mijn ogen absoluut niet openhouden. Totdat ze eraan dachten de medicatie maar eens van 9 naar 2 te zetten... Tong uitsteken

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 15:30

Gelukkig dat het zo goed is gegaan Zonnebloem! Denk je dat je er een volgende keer anders tegenaan kijkt?
Gips nooit onder krauwen met een breinaald, krijg je alleen meer jeuk van.
Toen ik (jaaaaaren geleden) mijn arm in het gips had hielp het bij jeuk wel om een ijsblokje tegen mijn vingers te houden; door de kou verdween de jeuk op een of andere manier.

Sheran, balen zeg, die reactie!

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 11:19

Fijn dat je er een goede belevenis aan over hebt gehouden Zonnebloem, gips en jeuk is wat minder begrijp ik.

Succes en sterkte met het verdere herstel en alvast fijne feestdagen !

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 11:29

Ik ben ook een paar keer onder narcose geweest, en vond het ook heel grappig Tong uitsteken Super lekker geslapen Clown Het infuus doet ook geen pijn hoor Lachen Anders kun je even om een zalfje vragen dat je huid gevoelloos wordt, dan voel je zelfs dat prikje niet meer. Ik mocht ook aan de monitor. Kun je lekker met je hartslag spelen, kijken hoe je hem kan beïnvloeden Haha! Kun je proberen hem heel snel te laten gaan, en dan weer heel langzaam enzo Tong uitsteken

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 11:53

Mooi dat het meegevallen is, ik zei het toch. Vork

Voor de jeuk onder het gips kan je bij de apotheek een spuitbus halen, daar zit een slangetje aan en dan kan je van dat spul onder je gips spuiten.

Sterkte met je herstel!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 13:02

Zelf ook 2 keer eronder geweest. Eerste keer vond ik het wel eng maar mijn mams mocht er gewoon bijblijven tot ik weg was zegmaar.
Ik was wel wat in de war toen ik weer wakker was, aangezien ik nogal overtuigd wat dat ik thuis lag Lachen

[Edit] ik lees dat het allemaal goed gegaan is Haha! veel beterschap!