Raar gevoel met plassen, wat kan het zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot11

Re: Raar gevoel met plassen, wat kan het zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-07 12:01

Nou ja ik ben nu toch wel een beetje verontrust. Ik heb eigenlijk nooit wat, op een blaasontsteking na. Ik ben ook benieuwd wat het dan wel is, ik hoop niets ernstigs...

@Tita: ja ik ben blij dat ik gegaan ben. Ik was het eerst niet van plan, maar omdat iedereen hier dacht dat het blaasontsteking was, wist ik dat ik wel moest gaan.

@ iloveyah87: ik zit momenteel aan de cranberrysap, thee en mandarijnen, dus dat komt wel goed. Verder eet ik altijd wel gezond.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 12:05

zou net zeggen die dingen zijn sowieso wel goed natuurlijk Lachen

en niet te ongerust worden hoor, dit heb ik ook een keer gehad..was ook gewoon blaasontsteking.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:45

Ik heb zelf regelmatig blaasontsteking, erg vervelend.
Wat ik nu doe is preventief cranberrypillen eten en dat lijkt te werken.

Wat ook kan is chlamydia: Ook dit heb ik gehad.
Mijn vriend was zo eerlijk om het te vertellen.
Hiervoor lever je ook gewoon een plasje in bij de dokter, dit wordt dan doorgestuurd naar het ziekenhuis (duurt zo'n 3 dagen) als je het hebt krijg je 2 pilletjes en is het over..

Stelt niks voor dus je kan misschien voorstellen om het voor alle zekerheid te laten controleren op blaasontsteking en voor de zekerheid chlamydia.

[edit] lees dat je al geweest bent...nou ja misschien heeft iemand anders er wat aan.

Liselot11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 11:54

Ik heb de dokter vanmorgen aan de telefoon gehad. De kweek had niets bijzonders opgeleverd, alles was prima in orde. Had wel gezegd dat ik sinds gisteravond meer last had gekregen bij het plassen en dat het nu ook duidelijker lijkt op een blaasontsteking.

Ik heb nu een 5 daagse kuur gekregen voor de blaasontsteking, en eerlijk gezegd ben ik daar erg blij mee, want het is knap lastig. De dokter zei ook dat als je eenmaal een blaasontsteking hebt gehad dat je er dan gevoeliger voor bent. Heb zojuist het eerste pilletje op.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties! Ondanks dat het achteraf een blaasontsteking blijkt te zijn, wist ik niet wat er was en ben enorm door jullie geholpen!!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 01:15

IK hoop dat dit werkt!

En het stomme is: Ik heb nu ook alweer 3 dagen een spanning in me buik... Hopden dat het niet weer een uine infectie is........