Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juul schreef:Beter bruin dan wit brood juist, wit brood zit echt níks in..
LindyH schreef:Mijn vader is ook heel dun. Als kind kreeg hij ook allerlei dingetjes om aan te komen: het vetste deel van de melk enzo. Maar niets hielp.
Nu zegt hij dat als je wilt aankomen er maar één ding is dat helpt: rust in je hoofd.
Snovje schreef:Juul schreef:Beter bruin dan wit brood juist, wit brood zit echt níks in..
Dat klopt maar het gaat alleen maar over vezels. Er zitten meer vezels in bruin brood en lijd soms tot verstoppingen maar dat is dan ook alles. Vezels haal je ook uir groente en fruit als je dat voldoende eet. Daarnaast zijn we tegenwoordig zover dat er wit brood is met vezels van bruin brood zeg maar.
Ze wil aankomen vandaar wit ipv bruin
Snovje schreef:[naam] schreef:Beter bruin dan wit brood juist, wit brood zit echt níks in..
Dat klopt maar het gaat alleen maar over vezels. Er zitten meer vezels in bruin brood en lijd soms tot verstoppingen maar dat is dan ook alles. Vezels haal je ook uir groente en fruit als je dat voldoende eet. Daarnaast zijn we tegenwoordig zover dat er wit brood is met vezels van bruin brood zeg maar.
Ze wil aankomen vandaar wit ipv bruin
Needje schreef:LindyH schreef:Mijn vader is ook heel dun. Als kind kreeg hij ook allerlei dingetjes om aan te komen: het vetste deel van de melk enzo. Maar niets hielp.
Nu zegt hij dat als je wilt aankomen er maar één ding is dat helpt: rust in je hoofd.
Daar heeft ie wel een punt denk ik.
Als ik naar mezelf kijk ben ik echt een soort van zenuwpees.
Arabesk schreef:Het irritantste vond ik dat de vertrouwenspersoon op school dacht dat ik anorexia had en toen ze een gesprek met mij had en ik zei 'nee ik heb het echt niet' zij antwoordde 'ja dit hoort allemaal bij de ontkenningsfase'