Puistjes, niet alleen in gezicht, help ik word gek!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kikka

Re: Puistjes, niet alleen in gezicht, help ik word gek!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:36

Biergistpilletjes, 3x 3 per dag. Ontzettend vies, maar het helpt wel. Je hebt ook van Vichy (apotheek) een lijn, Normaderm, werkt ook erg goed.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 22:27

Ook kan je veel water drinken (als je dat al niet deed) dat heeeft bij mij heel veel geholpen!

Puistjes zijn echt vreselijk, ik heb ook al zoveel geprobeerd, maar er is maar weinig wat echt helpt.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 15:46

Ik heb al 20 jaar een huidziekte waarvan niemand kan ontdekken wat het is... ook erg veel last van uitslag op mijn borst, rug en bovenarmen. Niet op mijn gezicht.
Met de Diane-pil werd het niet minder, maar hydrocortison crème werkt super! Je smeert het erop en anderhalve dag later is het weg.
Helaas is dit effect niet blijvend en je huid wordt er erg dun van. Maar elk ander middeltje werkt niet bij mij Boos!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:48

Ik heb differin Gel en Inderm lotion. Helaas is dit wel op recept, ik heb er niet eens zoveel last van. Ik ben gewoon verwend met een dermatoloog als pa. Maar je moet gewoon naar je huisarts gaan en eigenlijk er op aan dringen doorverwezen te worden naar een dermatoloog. Want als je er echt zoveel last van hebt, kun je soms ook kleine littekentjes enzo krijgen. Is wel heel makkelijk praten voor mij natuurlijk, en ik weet ook niet zo goed hoe dat werkt, dat bij een huisarts, ben namelijk 1x bij een HA geweest.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:58

klinkt gek maar ga lekker zonnebanken dat helpt ook goed Lachen

ik zelf heb ook altijd de diane 35 gebruikt
ik ben toen vanwege klachten (vermoeidheid) naar de huisarts gegaan ik heb toen een andere pil gekregen
kom even niet op de naam Bloos
dat ging 1 maand goed maar erna had ik me opvliegers zeg ik je
ik had mega slechte zin en dergelijke Bloos
dus ik ben erna weer begonnen met de diane 35
en ondanks die pil heb ik nog steeds last van puistjes op me boven rug (ik heb die vervangdende van de dinae 35)

de volgende x maar even aangeven dat ik graag de originele weer had gehad bij de huisarts

ook ben ik nog steeds vermoeid

het beste is zonder pil maar ja ik heb niet echt behoefte aan een kind Bloos:D

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 08:28

Zonnebanken doe ik soms al, wordt het helaas niet minder van... De gewone zon helpt wel iets, maar ja, die schijnt niet zoveel Knipoog En als ie nu wel scheen, had ik mn rug denk ik nog bedekt Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 08:36

ik heb een zalfje bij een `groene winkel` gekocht. zo`n kruidenwinkeltje... die werkt redelijk. verder zonnenbanken af en toe werkt bij mij ook wel. ik merk echt wanneer ik een tijdje niets er aan gedaan heb...

ik doe er alleen wat aan op mijn gezicht... daar die zalf en gezichtsbruiner... vand e winter ziet niemand de rest;)