Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booooo schreef:Ik denk dat ik dan helemaal niks eet. Omdat ik dan niet weet wat het is..
Jotee schreef:Zo iets wel ja.
Hmhm, hier heb ik ook last van. Niet in de mate van jou, gelukkig iets minder!
Ik heb juist dat als ik het bij iemand anders eet ik het wel lust (Njaa wel eet!), dit omdat ik het eigenlijk nooit durf te staan laten of te zeggen dat ik het niet lus.
ELpatcho schreef:misschien kwestie van LEREN eten?
orionneke schreef:Bij mij is het begonnen op mijn 2e en op mijn 26e nog niet over.... Als er iemand een pil voor uit weet te vinden ben ik de eerste die in de rij staat.
Booooo schreef:Hallo,
Er zullen waarschijnlijk meer mensen zijn met dit probleem. Ik doe hier niet zielig en ik overdrijf echt niet.
Ik heb dus een eetprobleem. Ik lust echt bijna niks, geen aardappels, geen groente, bijna geen pasta's, en buitelandse gerechten moet ik ook niks van hebben. Ik vind het vreselijk om bij iemand te moeten gaan eten. Het is zelfs zover gekomen dat ik gewoon een boterham heb gevraagd![]()
Ik heb het al geprobeerd om op te lossen door er een sausje of jus door heen te gooien maar ik vind het echt vies. Zit kokhalsend aan tafel en bijna elke avond is het ruzie. Ik vind het ook echt eng om bij me vriend te gaan eten omdat ik niks lust..
Iemand tips dat ik beter ga leren eten? Of zal het nooit lukken?