Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linchen schreef:Dan kom je als je overlijd bij God [of in mijn geval bij de duivel, want doe er te weinig aan] en dan komt er nooit meer een eind aan. Nooit meer denken: Ik ben eventjes helemaal weg!
Brr, krijg er kippenvel van. Ik ben doodsbang voor de dood!
_rosita_ schreef:Overigens hoop ik, net als ElCamino, dat een euthanasie pil steeds normaler gaat worden, ook ik wil absoluut nooit een kasplantje worden en denk er steeds vaker over na dit zwart op wit te laten zetten......
kirri schreef:ik heb dat zwart op wit, ik wil dus niet als kasplantje worden bij mij gaat dan de stekker eruit.
)
linchen schreef:Ik denk hier veel over na. Vooral als het stil is, en donker. Dan ben ik echt doodsbang.
Ik ben dan christelijk opgevoed, maar doe er weinig meer mee, geen kerk meer, behalve met uitzonderingen, ik lees geen bijbel meer, ik bid niet meer. Alleen als het me uitkomt. Heel slecht, want ik geloof wel in God. Maargoed, als ik dan zo lig, dan lig ik smekend in bed of God me wil laten leven, of ik alsjeblieft nog even mag blijven leven. Ik ben zo bang adt ik in mijn slaap overlijd of aan een ongeluk. Mijn geliefde verliezen.
En goed, zoals ik al zei, ik geloof oorspronkelijk in God, dan geloof je dat het leven nooit meer ophoud. Dan kom je als je overlijd bij God [of in mijn geval bij de duivel, want doe er te weinig aan] en dan komt er nooit meer een eind aan. Nooit meer denken: Ik ben eventjes helemaal weg!
Brr, krijg er kippenvel van. Ik ben doodsbang voor de dood!