Naar welke opticien gaan jullie ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Re: Naar welke opticien gaan jullie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:03

ik ga naar Specsavers. Heb voor auto rijden een bril(en t.v. kijken). Mijn vriend en zijn vader werken daar. Zijn pa runt de boel en is optomotrist. Hij is ook de enige die de oogmeetingen doet. Zoals bij alle specsavers filialen(alleen opticiens en optomotristen mogen dat).
Vind dit heel netjes want ik was een keer voor de gein naar een andere zaak gegaan(konings optiek in veenendaal) om te kijken wat hun van mijn ogen zeiden(meeting e.d.) en maandje later begon mijn vriend aan de opleiding voor opticien en zat die gene bij hem in de klas welke mijn ogen heeft gemeten daar..... Clown is inmiddels alweer jaar geleden geloof ik.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:15

gabyfedde schreef:
Ik weet niet zo goed waar ik heen moet gaan.
Mijn bril is bijna 2 jaar geleden bij de Hans Anders in Culemborg aangemeten. Sterkte was -0.75 met cilinders (beide ogen). Bril beviel qua glas (nou ja, kunststof is het) prima, maar qua pasvorm niet. Na 4x terug te zijn geweest bij H A ben ik naar Pearle gegaan en die hadden het in 1x gefixt. Paar maanden geleden heb ik ogen opnieuw laten testen (ivm hoofdpijnklachten en het idee dat ik weer minder scherp zag veraf) bij Pearle. Volgens hen was sterkte gelijk gebleven. Omdat mijn gevoel erover niet goed was (had echt het idee minder te zien) ben ik naar H A in Geldermalsen geweest. Resultaat: -1.5 bij beide ogen. Weet niet wie ik nu moet geloven.

Heb trouwens jaar geleden ook lenzen van Pearle gehad, maar kreeg erg last van droge ogen. Laatst van Kruidvat geprobeerd en die gaven hetzelfde effect. Nu van mylenses.nl geprobeerd (Acuvue Oasys van Johnson&Johnson) en die zitten super. Sterkte is alleen niet goed, maar weet niet waar ik nu het beste kan laten meten.

zoals ik al zei, ik zit dus ook bij de Pearle, ik heb ook enorm droge ogen dus als ik mijn lenzen er uit haal zijn ze ook zo droog

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:06

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:07

Ik ga naar een plaatselijke maar die zijn hier in de stad wel het beste aangeschreven, ben trouwens brildragend, lenzen vind ik een eng idee