Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anjatjeuh schreef:Bij mij was het vorige keer zo erg dat ik toen ik niet kon kiezen uit 2 piercings,
ze maar alletwee genomen heb omdat ik niet nog langer kon wachten met 1 van de 2...
dorienkee schreef:k heb een navel, in oor heb ik 5 dingen hangen. Wat is een helix? gewoon bovenin je oor??
MissToseland schreef:kaatje77 schreef:Ook ik meld mij weer.
Verdorie, wil er nog een........
gelukkig zijn piercings helemaaaaaaaal niet verslavend
nils schreef:bij mij word het al lastig voor een volgende piercing, hij mag namelijk niet in mn gezicht....
Anjatjeuh schreef:nils schreef:bij mij word het al lastig voor een volgende piercing, hij mag namelijk niet in mn gezicht....
Dat is bij mij ook het probleem, denk dat ik zo'n beetje uitgepierced ben daardoor...![]()
Heb nu een tongweb, sternum en vch. 3 op een rij, en alledrie onzichtbaar als je normaal gekleed bent.
nils schreef:foto!?![]()
wat is een sternum, zon ding tussen je tieten of ni?
nils schreef:hoe heet die piercing in je nek, weet iemand dat?
Anjatjeuh schreef:nils schreef:hoe heet die piercing in je nek, weet iemand dat?
Een nape
Lisanne_vL schreef:hoihoi,
Ik wil graag een navelpiercing laten zetten en m'n ouders vinden het ook goed. Maar het enige wat nu nog ontbreekt is doorzettings vermogen... Ik durf het niet echt.Ik ben niet bang voor het zetten zelf, maar ik ben bang dat het gaat ontsteken enzo. Of valt dat wel mee? Zijn er nog mensen hier met foto's van hun navel piercing. En hadden jullie er erg veel last van of niet?
Alvast bedankt.