info zwangerschapstest?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes_R

Re: info zwangerschapstest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:54

Gelukkkig zeg, wat een opluchting!
Sterkte volgende week als je de bloeduitslagen krijgt. Hopelijk weet je dan wel wat er met je aan de hand is.

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 20:54

KimDai schreef:
Clear Blue is een goede test.... je weet het binnen een paar seconden. Heb wel eens 3 testen van andere merk weg moeten gooien omdat het verkeerd ging.
Sterkte meid. Ben er zelf ook net achter dat ik dus zwanger ben en moeheid en misselijkheid zijn wel symptomen. Daarnaast opgezette borsten en wat donker gekleurde tepels.
Ik heb overigens dus wel besloten dat ik het kindje hou en ben er nu ook hartstikke blij mee. Maar het komt wel snel na 3 maanden relatie.

Hmm geloof dat ik beter niet op bokt had kunnen zetten...want op een of andere wijze vinden mensen het prettig om dingen door te vertellen. Mensen die mij helemaal niet kennen. Heb met spoed een paar vrienden in moeten lichten die ik het nog niet persoonlijk had verteld omdat het nog maar 2 maanden is en er dus nog dingen mis kunnen gaan. Maar dit soort nieuws verspreid zich snel blijkbaar.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:39

KimDai schreef:
KimDai schreef:
Clear Blue is een goede test.... je weet het binnen een paar seconden. Heb wel eens 3 testen van andere merk weg moeten gooien omdat het verkeerd ging.
Sterkte meid. Ben er zelf ook net achter dat ik dus zwanger ben en moeheid en misselijkheid zijn wel symptomen. Daarnaast opgezette borsten en wat donker gekleurde tepels.
Ik heb overigens dus wel besloten dat ik het kindje hou en ben er nu ook hartstikke blij mee. Maar het komt wel snel na 3 maanden relatie.

Hmm geloof dat ik beter niet op bokt had kunnen zetten...want op een of andere wijze vinden mensen het prettig om dingen door te vertellen. Mensen die mij helemaal niet kennen. Heb met spoed een paar vrienden in moeten lichten die ik het nog niet persoonlijk had verteld omdat het nog maar 2 maanden is en er dus nog dingen mis kunnen gaan. Maar dit soort nieuws verspreid zich snel blijkbaar.

jeetje, dat méén je niet! triest zeg...
jij wel veel succes met je zwangerschap gewenst, ik hoop dat je je snel beter voelt en er een beetje van kunt gana genieten (ik begreep dat je er wel blij mee bent, toch?). Ach gut

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 23:11

Thanks dierfysio voor je lieve reactie! Ik ben er blij mee Lachen..moet alleen afentoe nog een beetje aan het idee wennen. Je leven staat wel even op zn kop in ene. Maar ik ga er van genieten en hoop dat de misselijkheid en moeheid snel weg is.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:02

Kusje take care! Lachen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:16

Er zijn ok al testen die je gewoon kan nemen na iets van 20 dagen nadat je het gedaan hebt ofzo.

Gelukkig ben je niet zwanger meid Haha!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:37

KimDai schreef:
KimDai schreef:

Wat vreselijk iritant dat mensen meteen gaan vertellen terwijl ze je niet eens kennen. Maar goed veel plezier ermee

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 13:43

Dankje! Lachen en absque_dubio gelukkig ben je niet zwanger maar ik hoop wel dat je er snel achter komt wat wel.

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:11

Hehe, gelukkig maar...
Was ht nu niet echt de ideale situatie voor he?

Miss heb je gewoon een beetje griep, heerst nu wel heel erg.
Maargoed, daarvoor heb je die bloedtest nog Knipoog