Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
splash1999 schreef:zeker leuk topic ik zit meestal met de eye liner ik krijg deze er nooit goed op, allemaal met bibbers dan.
robijntjuhh schreef:btw voor mensen die een bril dragen...:
als je een bril hebt met min glazen maakt dat je ogen wat kleiner.. het is dus slimmer om geen dikke eye liner aan te brengen maar wel veel mascara te gebruiken. zwart maakt namelijk je ogen kleiner zoals ik net al zei dus als je zwarte eye liner gaat gebruiken maakt dat je ogen NOG kleiner dan ze al worden door de min glazen. dan denk je ja maar mascara is toch ook zwart? dat klopt. maar mascara opent je ogen weer dus veel mascare is zeker goed voor opener en grotere ogen.
HouVanUtopia schreef:oke,,,,ik heb er nu 1 van de DA.....maar krijg mijn wimpers er met geen mogelijk heid tussen
HardcoreLady schreef:Oefening baard kunst, Pasha. Ik doe het alleen niet omdat het bij mij altijd na ongeveer een half uur weg is. Daarom doe ik gewoon een lijntje onder mijn oog. Zie pagina 2, voor foto.
@splash1999 ; probeer is de Eyeliner van de hema, alleen dan in potlood 'vorm' dit is gewoon een dunne pen, waardoor je, vind ik, veel meer houvast hebt!