Make up tips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PBA_

Re: Make up tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:00

zeker leuk topic ik zit meestal met de eye liner ik krijg deze er nooit goed op, allemaal met bibbers dan.

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:54

splash1999 schreef:
zeker leuk topic ik zit meestal met de eye liner ik krijg deze er nooit goed op, allemaal met bibbers dan.

mischien kun je je hand wat meer op je gezicht laten leunen? als je het helemaal zonder steun probeerd gaat het idd sneller bibberen.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:28

maar ik kan het ook nog maar met een hand namelijk rechts links is al helemaal dramatisch

kerstkrans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:06

maakt niet uit als je een dikkere lijn krijgt, gewoon met een wattestaafje + water weg halen!

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:58

ik doe het zelf ook met rechterhand hoor, maar ik steun op mijn eigen gezicht..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:02

Ik ben links en ik doe alles ook met links qua make-uppen Ja
En ik steun ook op mijn gezicht. Als ik erge last van trillingen heb (vanwege medicijnen), dan pak ik met mijn andere hand mijn linkerhand vast voor de steun *LOL*

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:39

robijntjuhh schreef:
btw voor mensen die een bril dragen...:
als je een bril hebt met min glazen maakt dat je ogen wat kleiner.. het is dus slimmer om geen dikke eye liner aan te brengen maar wel veel mascara te gebruiken. zwart maakt namelijk je ogen kleiner zoals ik net al zei dus als je zwarte eye liner gaat gebruiken maakt dat je ogen NOG kleiner dan ze al worden door de min glazen. dan denk je ja maar mascara is toch ook zwart? dat klopt. maar mascara opent je ogen weer dus veel mascare is zeker goed voor opener en grotere ogen.

Hier wil ik toch even op inhaken.
Ik heb namelijk best sterke minglazen, maar doe wel elke dag eyeliner op. Het laat mijn ogen meer opvallen en dat vind ik stukken mooier Lachen Gewoon experimenteren per persoon dus. Nou heb ik ook niet een opvallende bril:

Afbeelding

Let alleen even op mn ogen... dit was na een week amper slapen en drank en dat zorgt ook voor kleinere ogen hahaha dus niet echt een leuke foto ofzo Clown Hier droeg ik trouwens nog geen foundation, nu gebruik ik wel wat, vind ik toch mooier Lachen

Ik vind dat je ogen sprekender maakt door een goede mascara, wimperkruller, eyeliner en een niet al te opvallende oogschaduw (de rest is al opvallend genoeg)

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:53

He maar ik zie heel vaak he dat mensen dus eyeliner echt op je oogrand zetten ( boven en onder) die rand waar je traanbuisje dus ook zit Tong uitsteken
Maaruh... als je dan 1x prongelijk knippert dan heb je echt alle eyeliner in je oog zitten en dat doet pijn!!!

of... hoe doen jullie dat Clown
Ik vind die smokey eye ook zooo mooi...
maar het is mij nog nooit gelukt Boos!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:05

Oefening baard kunst, Pasha. Ik doe het alleen niet omdat het bij mij altijd na ongeveer een half uur weg is. Daarom doe ik gewoon een lijntje onder mijn oog. Zie pagina 2, voor foto.

@splash1999 ; probeer is de Eyeliner van de hema, alleen dan in potlood 'vorm' dit is gewoon een dunne pen, waardoor je, vind ik, veel meer houvast hebt!

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:06

Ik doe altijd eerst een dun lijntje en die steeds wat dikker maken. Zo heb ik er in ieder geval geen last van Lachen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:12

Hoe gebruik je zo een wimperkruller?

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:20

Het beste is de wimperkruller van de hema. Eerst kon ik er ook niet mee omgaan maar tegenwoordig gaat het heel makkelijk Haha! Je houdt de open kant van het 'halve rondje' voor je oog, doet de kruller open, zet hem op je wimper en drukt de kruller weer dicht. Wacht eventjes (ik geloof dat het 1/2 minuut moet maar dat duurt mij meestal wat lang...) en er zit een krul in. Ik krul meestal eerst mijn wimpers, breng wat mascara aan, als het bijna opgedroogd is krul ik nog een keer mijn wimpers en breng als dat nodig is nog een laagje mascara aan. Dan blijven ze de hele dag mooi in een boogje.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:23

oke,,,,ik heb er nu 1 van de DA.....maar krijg mijn wimpers er met geen mogelijk heid tussen Nagelbijten / Gniffelen

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:28

Ik hou dit topic in de gaten, ben hier dus echt niet goed in Nagelbijten / Gniffelen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 21:32

Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben hahaha morgen ga ik voor het eerst proberen om mijn oogschaduw nat te maken, ben benieuwd!

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:33

HouVanUtopia schreef:
oke,,,,ik heb er nu 1 van de DA.....maar krijg mijn wimpers er met geen mogelijk heid tussen Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb die kruller dus open, iets boven mijn oog. Ik zorg dat mijn wimper zeg maar tussen dat 'gat' zitten. Dan schuif ik de kruller naar beneden (nog steeds niet inknijpen) tot ik mijn wimpers raak met het bovenste gedeelte van de kruller. Dan knijp ik de kruller dicht en heb ik mijn wimpers te pakken. Oefening baart kunst Lachen

Als jullie meer willen weten, ik help graag!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:21

hahaha nou het is me gelukt hoor met die eyeliner Ja
jaja en meer dan de helft zat op m'n oog.. niet in m'n oog Haha!

Maar ja alleen een lijntje onder de ogen vind ik niet mooi want dan heb je zo... oog, witte rand en dan pas zwart..
ik vind mooi als het om je oog ook echt zwart is..
alleen idd.. hoelang blijft zo'n eyeliner zitten met traanvocht enzo.. denk niet lang he Nagelbijten / Gniffelen
met afhalen was weer ff wat minder zat de hele zooi weer in me oog.. omdat ik ook de bovenrand onder me wimpers aan de binnenkant zwart had gemaakt Clown

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 20:04

Mijn eyeline blijft altijd de hele dag goed zitten Ja maar heb ook héél droge ogen. Ik haal het er eigenlijk altijd onder de douche af, spoelt alles goed weg.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:40

HardcoreLady schreef:
Oefening baard kunst, Pasha. Ik doe het alleen niet omdat het bij mij altijd na ongeveer een half uur weg is. Daarom doe ik gewoon een lijntje onder mijn oog. Zie pagina 2, voor foto.

@splash1999 ; probeer is de Eyeliner van de hema, alleen dan in potlood 'vorm' dit is gewoon een dunne pen, waardoor je, vind ik, veel meer houvast hebt!

Thanks ga eens proberen