Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Ladymagic:hoe heet dat spul? Ik hou ook altijd veel vocht vast namelijk.
_Tessaa schreef:Oh dit volg ik even..
Ik haaaaat mn benen namelijk ! En mn gezicht, maar vrij lastig om daar vet weg te krijgen.
Nikka schreef:Ik weet wel waardoor het komt, heb namelijk last van spataderen en dan heb je sneller vocht in de benen. Verder heb ik wel wat medische scholing gehad, ben alleen niet zo thuis in het alternatieve circuit.
Nikka schreef:_Tessaa schreef:Oh dit volg ik even..
Ik haaaaat mn benen namelijk ! En mn gezicht, maar vrij lastig om daar vet weg te krijgen.
Wees blij met vet in je gelaat. Dat wordt met de loop der jaren steeds minder en dan loop jij als je ouder bent nog met een fris koppie rond terwijl anderen een ingevallen smoeltje hebben
Kit_for_ever schreef:Ik háát het echt om spijkerbroekken te kopen. Óf ze passen op mn benen en het gaapt als een idioot aan de achterkant óf hij gaapt niet maar dan kan ik niet meer bewegen zó strak als dat ie aan mn benen zit. Dramatisch echt.
Wees niet bang dat je de enige bent met hamsterwangen _Tessaa, ik ben er ook flink mee gezegend! Dat is ongeveer het enige wat ik van mn moeder heb meegekregen!