Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikenindi schreef:hmz, niet niks... beterschap, en mijn kaartje komt er zsm aan hoor:)
wat willen ze in t ziekenhuis gaan doen? alleen observeren?
Barmat schreef:Yellowfish schreef:Jeetje meis, ik zie dat je mij noemt in je verhaal en vindt dat je geen reden hebt om te klagen, nou, geloof me, dat heb je wel
Het is niet niks wat je is overkomen met die hersenbloeding, en de epilepsie en de leverwaardes al helemaal niet! Het is goed dat je er positief instaat en ervoor wilt gaan, zoals je weet ben ik er altijd van overtuigd dat dat je halve 'genezing' is
Er is niets mis met af en toe zeuren, ook ik zat er vaak genoeg doorheen hoor! Maar wanneer je steun krijgt van mensen om je heen, van vrienden, familie, bokt!.. kom je daar wel weer uiten het is ook altijd handig om mensen te hebben die je een schop onder je hol geven als je daar zelf even niet meer toe in staat bent
![]()
Er komt een kaartje namens mij aan, en natuurlijk duim ik ontzettend hard voor je..
Laat je niet klein krijgenen wat betreft het geloof.. geloof in jezelf
Wat lief van je.....
Moet er even een traantje van wegpinken, ik heb altijd zoveel respect voor jou gehad (en nu nog!) dat zo'n jong iemand zo positief kan zijn en dat je die rotte ziekte hebt overwonnen. Echt, dat doet me wel wat hoor.....
liesje23 schreef:Sterkte Barmat.
Nr heb je, pas maar op dat je geen rsi krijgt van al dat smsen.![]()
Ook een kaartje namens de pennieskomt je kant op!
Hou je taai!
07_Calimero schreef:liesje23 schreef:Sterkte Barmat.
Hou je taai!
Sterkte Barmat!
07_Calimero schreef:liesje23 schreef:Sterkte Barmat.
Hou je taai!
Sterkte Barmat!