Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petulan schreef:gewoon even de HA bellen zwartwitje.. je kunt er beter te vroeg dan te laat bij zijn!!
WillemYntJee schreef:Amoxicilline heb k ook!Vriendinnetje van me had t ook, maar die kreeg er alleen maar extra jeuk van, dus even in de gaten houden zou k zeggen. K heb er zelf geen last van gelukkig, al na de 1 pil had k geen pijn meer, eerrrg fijn moet k zeggen
Rock schreef:Ik heb ook weer eens blaasontsteking...Paar weken geleden ook al gehad, maar blijkbaar is de kuur toen niet goed aangeslagen en ik was te lui om m'n urine achteraf te laten testen (had geen potjes in huis)
Heb al een heeeeeeeleboel blaasontstekingen gehad in m'n leven... En nu ben ik zwanger, dus vormt het ook nog eens een risico.
Gister even in het ziekenhuis gelegen omdat ik koorts had, en bleek dus weer blaasontsteking te hebben. Heb amoxicilline meegekregen, en ze hebben ook een kweek gemaakt voor de zekerheid.
Hoop dat het over een weekje mooi weg is.
Armani88 schreef:Ik d8 dat ik van de blaasonsteking af was!! nu vanochtend weer zo'n pijn, ik moest vandaag ook ongesteld worden kan dat ook nog mee spelen of niet ?
Ik ga maandag naar ziekenhuis kep last onder in mijn rug, ben bang dat ik nierbekonsteking heb