meer mensen die zich niet warm kunnen houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

Re: meer mensen die zich niet warm kunnen houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:29

Dat probleem heb ik ook, echt heel vervelend..
Ik slaap alweer denk 2 maanden met een electrische onderdeken en nu met dit weer ook nog met dubbel dekbed, trainingsbroek, sokken en trui Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb ook nog niet de oplossing gevonden

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:30

Hmm, heb ik ook wel last van op dit moment.

De verwarimg doet het niet door verbouwing Nagelbijten / Gniffelen Heel handig.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:37

Ik heb het ook altijd (heel erg) koud Huilen Een heet bad helpt wel eventjes, maarja, kost weer zoveel moeite/tijd om dat steeds te doen Tong uitsteken

Heb het op dit moment ook ontzettend koud trouwens, brrrrrrrr. Heb nu overigens wel dubbelglas bij mijn kamer, dat scheelt wel (en een heeeel klein kamertje dus is sneller warm) maar toch lijkt het allemaal niet genoeg te helpen. Ik heb het trouwens ook koud als het geen winter is en vind het ook niet erg als het zomers erg heet is (heb ik het eindelijk eens een keer niet koud Clown ).

Vind het echt heel irritant... Word soms ook gewoon "uitgelachen" als ik weer eens 3 keer zoveel kleren aan heb als de rest en ze dan vragen of ik het niet heel warm heb en ik nee zeg Bloos

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:41

Yvanka_ schreef:
Ik lag in het verleden ook altijd wakker met koude voeten. Ik kwam echt niet in slaap.
Ik heb toen een electrische deken aangeschaft en slaap sindsdien veel beter snachts!

Misschien een idee?

dat is idd wel een idee, dank je wel Pling
ik slaap nu met dubbel dekbed, slaapzak, en 3 wollen dekens Bloos heel erg maar anders slaap ik echt niet

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:41

Ow, altijd koud ja!! Maar buiten dan weer minder. Als ik lekker in beweging ben (beetje met kruiwagens heen en weer, zand scheppen etc) dan wordt het wel lekker warm. Maar verder altijd koud! En dan toch een rooie kop van die kachel......

Mijn handen zijn écht een probleem, die zijn 's winters niet warm te houden en worden alle kleuren van de regenboog (uiteindelijk alleen nog maar wit). We wonen gewoon in het verkeerde land dames!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:42

superwoman schreef:
Altijd veel kleding aan en leg s ávonds een kruik in bed, anders word ik weer koud. Bloos

1 tip: pas wel op dat je je niet verbrand Knipoog Heb ik nu gehad en het doet best veel pijn! (ook heel irritant op m'n elleboog die dus steeds beweegt/tegen de tafel aan komt enzo Boos! ).

Ik heb hele lekkere dikke sokken van de hünkemuller en daar slaap ik nu al lekker mee, maar geloof dat slapen met sokken niet goed is ofzo? (maarja, anders heb ik koude voeten en dan kan ik dus echt niet slapen)

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:46

Hier nog 1 hoor.. In de winter heb ik het áltijd koud. Ook echt fijn als mensen in de klas een raam open zetten, kan me gewoon niet meer concentreren door de kou Boos! .
Veel losse laagjes helpen bij mij wel (topje, groot tshirt, vestje, trui, sjaal Haha! ) maarja das niks voor op school.
Ik draag wel kniekousen af en toe, echt heeeerlijk Haha! en eigenlijk bijna altijd een sjaal. Alleen mn handen dan nog he, das echt rampzalig.

Nou zit ik trouwens wel een beeetje raar in mekaar wat temperatuur betreft, want ik heb dan ook weer heel snal last van kleffe handjes Bloos

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:49

Ik heb het dus ook altijd koud! Verschrikkelijk gewoon.

Als het echt koud is zet ik buiten wel altijd een muts op, of mijn cap.
Heel veel warmte verlaat je lichaam via je hoofd, inpakken dus!

En een panty onder mijn broek aan.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:04

Ik vind computeren wat koud betreft trouwens ook vreselijk, krijg er zulke koude handen van!!! Hoe doen jullie dat? Ik zit op mijn werk de hele dag achter de computer, voor mijn studie ook veel en natuurlijk voor de ontspanning. Maar soms is het echt bijna niet te doen... misschien met handschoenen? Tong uitsteken

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:04

Ik heb 't ook altijd koud, brr Scheve mond
Loop eigenlijk gewoon bijna altijd met 'n superdik BB vest nu rond (ff 'n paar lekkere dikke ingeslagen Tong uitsteken ) en 'n sjaal om Tong uitsteken
In begin september had ik m'n winterjas ook alweer aan, want ik bevroor zo wat op de fiets Vork

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:03

Ik ben ook een ontzettende koukleum. Ik slaap nu al weer onder 2 dekens en zelfs thuis heb ik standaard mijn sjaal om. Ik ga maar eens emigreren naar een warm land denk ik Haha!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:04

Naomi_Jortje schreef:
Ik heb 't ook altijd koud, brr Scheve mond
Loop eigenlijk gewoon bijna altijd met 'n superdik BB vest nu rond (ff 'n paar lekkere dikke ingeslagen Tong uitsteken ) en 'n sjaal om Tong uitsteken
In begin september had ik m'n winterjas ook alweer aan, want ik bevroor zo wat op de fiets Vork

Ha, die winterjas! Die is bij mij de hele zomer gewoon doorgebruikt (met uitzondering van de mooie april/mei maanden). Brrrr, al die mensen in hun shirtjes....

Maar als het dan echt warm wordt dan kan ik die warmte weer niet kwijt, dan ontplof ik zowat. Ik wil een Willy-Wortel temperatuur regelaar Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:34

Echt niet te meten hoe koud ik het heb Nagelbijten / Gniffelen.
Lag in bed, met:
- thermobroek
- lange pyjama broek
- sokken over de broeken heen
- normale sokken
- shirt met lange mouwen
- fleece trui
Dat állemaal aan.. en nog kon ik niet in slaap komen vanwege de kou.
Nagelbijten / Gniffelen
En op school ook, alleen maar klappertanden enzo. Brr, hoe kom ik de winter door Tong uitsteken

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:39

Patriciavt schreef:
Dat probleem heb ik ook, echt heel vervelend..
Ik slaap alweer denk 2 maanden met een electrische onderdeken en nu met dit weer ook nog met dubbel dekbed, trainingsbroek, sokken en trui Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb ook nog niet de oplossing gevonden

Zo lig ik ook ongeveer in bed Clown

Lotte1990 schreef:
Hier nog 1 hoor.. In de winter heb ik het áltijd koud. Ook echt fijn als mensen in de klas een raam open zetten, kan me gewoon niet meer concentreren door de kou Boos! .
Veel losse laagjes helpen bij mij wel (topje, groot tshirt, vestje, trui, sjaal Haha! ) maarja das niks voor op school.
Ik draag wel kniekousen af en toe, echt heeeerlijk Haha! en eigenlijk bijna altijd een sjaal. Alleen mn handen dan nog he, das echt rampzalig.

Nou zit ik trouwens wel een beeetje raar in mekaar wat temperatuur betreft, want ik heb dan ook weer heel snal last van kleffe handjes Bloos

Kniekousen 4 life Haha!

Waar ik mij echt aan kan ergeren, is dat ik zoveel leuke tshirtjes heb, maar dat ik ze nooit kan dragen omdat het bijna nooit warm genoeg is voor mij. Ik heb veel meer leuke tshirts dan truitjes, maar die truitjes draag ik het hele jaar door en de tshirts maar een paar weken. Ik ben verslaafd aan de zon, daar kan ik dan weer heel goed tegen.

Een gevleugelde uitspraak op onze ponyclub is dan ook dat het pas warm is als ik mijn trui uittrek. Dan moeten er wel hele gekke dingen gebeuren Clown

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:45

Heb ik ook.
Wat voor mij redelijk werkt is zorgen dat mijn voeten warm blijven (swinters soms met 4 paar sokken Nagelbijten / Gniffelen ) en een hemd aan en dat in je boek proppen, zodat je geen blote rug/buik hebt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:47

Zolang je warme voeten en handen hebt is meestal de rest van je lichaam ook wel warm, maar mn handen en voeten blijven ijsklompjes dus aan die theorie heb ik niks. Tong uitsteken
& Dan hebben wij ook nog zo'n geweldige school waarbij de verwarming òf uit staat, òf heeeel laag. Dus ik loop voortaan maar met sjaal door school.
Vork

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:50

Volgens m'n zusje ben ik net 'n tosti in bed ROFL
Zo gaat m'n bed (ff niet dat ding meegerekent dat om je matras enzo heen zit Tong uitsteken )
- matras
- fleecedeken
- ik, met dikke joggingbroek aan & 2 dikke pyama's over elkaar aan, en heerlijk met sokken Nagelbijten / Gniffelen
- fleecedeken
- dekbed
- dekbed
En nou ben ik dus 'n tosti volgens m'n zusje ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:51

Je wordt gesandwicht Haha!!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:54

Haha, ja, maar het is wel heerlijk warm Lovers
Had 'n maandje geleden 'n tip van iemand gekregen om op 'n fleecedeken te gaan liggen, dan is je bed al lekker warm Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:57

Maar gaat je lichaam dan niet wennen aan die warmte, waardoor je het overdag nog kouder krijgt ofzo?
Maar het zou wel fijn zijn om het wat warmer te krijgen 's nachts, want nu kom ik niet in slaap door de kou en áls ik eindelijk slaap word ik weer vroeg wakker door de kou.
* jaajaa wat een aansteller Tong uitsteken

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:59

Ik heb ook gewoon de verwarming aan, ook al is 't slecht voor je Nagelbijten / Gniffelen
Maakt mij wat uit, beter dan bevriezen in bed Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:04

Als ik die echt aanzet dan kan ik de volgende dag niet praten, zo'n droge keel dan Nagelbijten / Gniffelen

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:05

Ook niet erg handig, heb ik gelukkig geen last van Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga weer voor warme tosti spelen inclusief verwarming Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:06

Trouwens,
de meeste warme verlies je via je hoofd he.
Dat wordt een muts optrekken 's nachts Vork

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:07

ROFL
Ik zie 't echt al voor me Clown
Maar das weer niet goed voor je haar Vork