Ik slaap alweer denk 2 maanden met een electrische onderdeken en nu met dit weer ook nog met dubbel dekbed, trainingsbroek, sokken en trui

Ik heb ook nog niet de oplossing gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvanka_ schreef:Ik lag in het verleden ook altijd wakker met koude voeten. Ik kwam echt niet in slaap.
Ik heb toen een electrische deken aangeschaft en slaap sindsdien veel beter snachts!
Misschien een idee?
superwoman schreef:Altijd veel kleding aan en leg s ávonds een kruik in bed, anders word ik weer koud.
Naomi_Jortje schreef:Ik heb 't ook altijd koud, brr![]()
Loop eigenlijk gewoon bijna altijd met 'n superdik BB vest nu rond (ff 'n paar lekkere dikke ingeslagen) en 'n sjaal om
In begin september had ik m'n winterjas ook alweer aan, want ik bevroor zo wat op de fiets
Patriciavt schreef:Dat probleem heb ik ook, echt heel vervelend..
Ik slaap alweer denk 2 maanden met een electrische onderdeken en nu met dit weer ook nog met dubbel dekbed, trainingsbroek, sokken en trui
Ik heb ook nog niet de oplossing gevonden
Lotte1990 schreef:Hier nog 1 hoor.. In de winter heb ik het áltijd koud. Ook echt fijn als mensen in de klas een raam open zetten, kan me gewoon niet meer concentreren door de kou.
Veel losse laagjes helpen bij mij wel (topje, groot tshirt, vestje, trui, sjaal) maarja das niks voor op school.
Ik draag wel kniekousen af en toe, echt heeeerlijken eigenlijk bijna altijd een sjaal. Alleen mn handen dan nog he, das echt rampzalig.
Nou zit ik trouwens wel een beeetje raar in mekaar wat temperatuur betreft, want ik heb dan ook weer heel snal last van kleffe handjes