Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maj0 schreef:Hej mooi dat het zo goed gaat! Ik hoop voor jullie allebei een spoedig herstel toe. ben blij dat i khet gehad heb
ik moet binnen kort na een onafhankelijke arts voor mij knie
(i.v.m) het ongeluk dat ik gehad heb.
lorvxy schreef:@aliesjeh: wat is dat balen he als je dan te horen krijgt dat je kruisband is afgescheurd.... Ik weet niet of het een voordeel is dat je nog zo jong bent, ze zeggen wel dat alles dan sneller geneest, maar geen idee of het met dit ook zo is.... Je moet dus wachten totdat je helemaal uitgegroeit bent voor de operatie? Hoop dan voor je dat dat al zo is! Aan de andere kant, ik heb er ook een paar jaar mee rondgelopen voordat ik geopereerd werd. Je leert ermee leven. Al is dat natuurlijk niet helemaal de bedoeling als je nog zo jong bent....
Tegen mij zeiden ze ook dat ik 6 weken op krukken moest lopen, maar na 4 weken heb ik die dingen al aan de kant gegooit en vanaf toen gaat het ook wel erg goed! Maar de revalidatie duurt wel lang hoor! Ben ondertussen al bijna 2 maand bezig en merk steeds weer dat ik er nog laaaaaang niet ben!
Heel veel succes met alles!!maj0 schreef:Hej mooi dat het zo goed gaat! Ik hoop voor jullie allebei een spoedig herstel toe. ben blij dat i khet gehad heb
ik moet binnen kort na een onafhankelijke arts voor mij knie
(i.v.m) het ongeluk dat ik gehad heb.
Hoi! Ben je al bij die arts geweest? En weet je al wat meer?
britt schreef:Mijn zoon... nu 21... heeft een kleine 3 jaar geleden een voorste kruisband reconstructie gehad.
Er is uit een gedeelte van zijn pattela pees een nieuwe kruisband gemaakt.
Deze is met schroefjes vastgezet op botuiteinen.
Er zaten 17 hechtingen op zijn knie en nog 2 aan de zijkant waar de drain heeft gezeten.
Hij heeft 2 dagen in het ziekenhuis gelegen, 6 weken op krukken moeten lopen en ong. 9 maanden fysiotherapie gehad.
Voor hij weer aan het voetballen was heeft ongeveer 1 jaar geduurd.
Als je nog meer wilt weten hoor ik van je... groetjes en sterkte... Britt
Ps: ik kan je wel een foto toesturen van net na zijn operatie... weet je hoe het eruit kan gaan zien.