Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rock schreef:Ik heb ook érg veel moeite met concentratie, want ik wordt constant afgeleid. Dat is niet echt lief als mijn man ergens mee zit en met me wil praten, en ik kijk ineens naar de TV omdat ik iets hoorde...Gelukkig helpt het een heleboel als je je ervan bewust bent, want dan kan je er rekening mee houden. Dat geldt ook voor de partner denk ik.
LittleAnn schreef:Interessant over die voeding... Dus het zou kunnen zijn dat koolhydraten goed voor hem zijn ( zou hij niet juist nog meer hyper van dit worden hahaha) en eiwitten zouden dan beperkt gegeten mogen worden zodat het verkeerde stofje niet aangemaakt wordt...
Ik blijf er ook bij dat sporten ook heel goed voor hem is, dan wordt zijn serotonine weer aangevuld enzo.. We gaan zo lekker even in de zee zwemmen samen
draumpje schreef:dus sja, ik ga op zoek naar een verzekering die mijn noodzakelijke medicijnen wel vergoed ...
draumpje schreef:http://www.balansdigitaal.nl/sitemanager.asp?pid=1639
fbto vergoed het zelf vanuit het basis pakketals het voorgeschreven is door arts , wat het altijd is
Rock schreef:Bij mij is inderdaad ook vrij duidelijk van wie ik het heb (hoewel mijn moeder ook wat ADD neigingen vertoont)... Met mijn vader heb ik inmiddels geen contact meer.
Hij liet nooit wat horen op mijn verjaardag, hij pushte me gigantisch, was agressief verbaal, zal NOOIT zijn ongelijk toegeven, laks en alles op mij afschuiven, etc.
Moet toegeven dat nu ik mijn diagnose heb, het wel moeilijk is om kwaad te blijven om die dingen... Want ik snap nu wel dat hij er misschien niet 100% wat aan kon doen altijd...