Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arno8 schreef:Lezen, ik zeg niet 'niet-erkend' maar 'niet-reguliere'.
arno8 schreef:Als er bewijzen zijn dat het werkt, kon je die stenen al lang bij je huisarts krijgen.
arno8 schreef:Iets bij je huisarts halen is iets anders als het vergoed krijgen door de verzekering.
Chiqa schreef:arno8 schreef:Iets bij je huisarts halen is iets anders als het vergoed krijgen door de verzekering.
Nee hoor is hetzelfde...ziekenfonds vergoed alleen erkende geneeswijze
En dit is erkend, of je het wil geloven of niet.
Hoepsie schreef:Als het helpt bij degenen die erin geloven, who gives a oliebol?! Ik had er ook een hard hoofd in
En iedereen is vrij om te geloven wat hij/ zij wil en de eigen idealen na te streven. Je mag iemand niet beoordelen op zijn/ haar keuzes en/ of geloof!
Citaat:Als het helpt bij degenen die erin geloven, who gives a oliebol?! Ik had er ook een hard hoofd in
En iedereen is vrij om te geloven wat hij/ zij wil en de eigen idealen na te streven. Je mag iemand niet beoordelen op zijn/ haar keuzes en/ of geloof!
Pam schreef:Er is overigens niets mis met placebo's. Als ik ermee geholpen ben, alleen maar goed. Ik moet wel lachen als ik denk aan die scene in house m.d. waarin een man snoepjes meekrijgt en de dag errna terug komt omdat ze zo goed hielpen
Wij geven geld uit aan 'gebakken lucht' maar beter daaraan dan aan sigaretten (in mijn ogen)