Ik smeer ook regelmatig blistex, m'n bovenlip heb ik echter nooit last van, terwijl m'n onderlip heel droog wordt en gaat scheuren als ik niets gebruik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misser schreef:Sorry, maar ik vind dit verre van een goede onderbouwing.
Ik smeer ook regelmatig blistex, m'n bovenlip heb ik echter nooit last van, terwijl m'n onderlip heel droog wordt en gaat scheuren als ik niets gebruik.
Citaat:Verslaafd aan lippenbalsem?
Lippen bezitten talgklieren die zelf vet produceren. Dit proces kun je niet beïnvloeden door stoffen die je óp de lippen smeert. Van het gebruik van lippenbalsem kun je dus niet lichamelijk afhankelijk worden. Het is wel zo dat het een gewoonte kan worden en je voor je gevoel niet meer goed zonder lippenbalsem kunt.
JuulenJulia schreef:Purol helpt heel goed
Djaleesa schreef:Ga hier lekker een discussie aan
Ik heb ook altijd droge lippen smeerde er niks meer op maar moet dat maar snel weer gaan doen want het is niet fijn want alles gaat drna heerlijk kapot.
JuulenJulia schreef:Purol helpt heel goed
[gast1122] schreef:Heb wel eens gehoord dat er iets in de Lippenbalsems zit dat je gewoon niet meer zonder kunt. Dat je het er zeg maar opsmeert en dat het op dat moment goed helpt. Maar dat je lippen wel steeds sneller droog worden. Waardoor je steeds meer gaat smeren
Ik gebruik Vaseline & Labello![]()