Dus ik kreeg geen kans om last te krijgen van mijn polsen. Als ik op stap ging, in de rolstoel (dan kom je er pas achter hoe ongelijk stoepen zijn!

Ik mocht absoluut niet steunen op mijn knie hoor toen ik nog in de spalk zat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PaTriiCiiaa schreef:ooh ik wist niet eens dat je je knie kon breken!
nare ervaring, maar hopelijk is de tijd snel voorbij en ben je genezen, kun je weer fijn naar de paardjes toe, en ooit nog skaten alleen voorzichtiger, met meer remmen indien nodig & niet meet zo'n ''heuveltje''
succes met de tijd thuis, hopelijk ook als het om school gaat, dat je niet te veel mist en gewoon het jaar haalt
Nannes schreef:zo, 12 weken is best lang! als jouw knieschijf uit de kom schiet, schiet hij dan opzij of omhoog/laag?
toen ik was gevallen was de mijne naar boven toe geschoten.
Nannes schreef:he bah, ik hoop niet dat dat gebeurt hoor.
als je die pin dan zo aan de oppervlakte ziet zitten, dan zie je hem met buigen zeker helemaal uitsteken of niet?
ergens verheug ik me erop dat het gips eraf mag, maar aan de andere kant voel ik me wel lekker veilig zo
Nannes schreef:hihi zal wel vreemd zijn
gelukkig doet het iig niet in m'n knieschijf zeer, maar het is echt m'n huis die geplet word. dus als het gips eraf is zal ik daar wel geen last meer van hebben. alleen als ik m'n knie stoot tegen die pen denk ik.
Barbara_m schreef:Ik vind het lopen nadat de knie uit de kom is al doodeng. Heb jij er nog geen buikpijn van Nannes?
Gowlan schreef:Jaa Nannes je mag toch wer lopen??![]()
ik hoop je zondag echt tegen te komen haha