Aankomen door de pil?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ticcie

Re: Aankomen door de pil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 11:12

'k Ga hier ook eens mijn zegje doen over de pil. Knipoog

Ik slik deze nu sinds april 2006 (Microgynon 30), maar ben er nog geen gram van bijgekomen! Zelf eerder wat afgevallen. Tong uitsteken Maar dat komt vooral van bijna elke dag op mijn bok-knol te gaan zitten..
Ik heb wel gemerkt dat ik sinds april-mei 2006 veel meer de neiging heb, als ik iets lekkers zie liggen, dat ik het ook opeet! Ik zou zo hele dagen door kunnen snoepen enzo.. Veel koekjes en dergelijke.. Maar 'k heb geluk (zegt de dokter) dat ik alles erg snel verbrand door het paardrijden en ik dus daarom totaal niet bijkom..
Dus eu.. Veel beweging en er zal niet snel iets bijkomen hé. Knipoog
Een vriendin van mij daarintegen is ook op korte tijd enorm aangekomen.. Ook 10 kilo, als 't niet meer is..
Op zich vind ik het zo erg niet dat mensen er wat van aankomen, er moet nog een beetje "vlees" aanzijn hé, niet?

x, Ticcie.
Laatst bijgewerkt door Ticcie op 30-10-07 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 11:15

mieske schreef:
Toen ik met de pil begon kreeg ik microginon 30 en daarna ben ik ook wat aangekomen. Nu ik mijn dochtertje heb wil ik weer aan de pil.
Ik heb met de dokter besproken dat ik toen ben aangekomen en dat ik dan nu niet meer wil.. Ik ga nu een lichtere pil slikken, ik dacht dat daar minder hormonen inzitten.. Yasmin..
Misschien ook iets voor jou, heb het er eens over met je dokter..

Ysmin pil slik ik ook en ben er eigenlijk niet zoveel door aangekomen...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 11:39

Furia schreef:
Ik snap wel wat je bedoelt, tuurlijk kom je op een bepaalde leeftijd sneller aan van ongezond eten, maar bij sommige mensen is dat niet zo. Staat hier ook iemand die na de pil weer is afgevallen.

Er zjin hier verhalen van 10 kilo aankomen, dit komt dus echt niet van de pil dat is wat ik ermee wil zeggen Knipoog Daar komt bij dat mensen rond de menstruatie vaak ook wat zwaarder zijn door vocht vast houden maar dat zijn geen kilo's en als dit wel kilo's vocht zijn dat is er iets anders gaande!

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 20:21

Wie weet het volgende: als je met de anticoncepie pil begint na hoeveel weken/dagen/maanden deze ECHT beschermend werkt?

groetjes

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 20:24

Ik ben 9 kilo afgevallen toen door de verkeerde pil.. was zo over mijn toeren dat ik heel slecht at. Toen ging ik over van de microginon 30 naar de Yasmin en kwam het er weer langzaam aan (dat was wel jammer:P)

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 20:25

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 20:29

Ik ben ook aangekomen hoor , iets van 5 kilo en slik hem nog ook denk ik driekwart jaar..

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 20:44

Ik gebruik microgynon 20, ik ben hier niets van aangekomen. Maargoed ik ga meestal 3x in de week hardlopen, elke dag paardrijden en op zondag 2uur met de hondw andelen.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 20:49

ik slik zelf Microgynon 30, iets langer dan een jaar ongeveer al.. Maar ben er juist 10 kilo door afgevallen Bloos.. Terwijl ik juist meer at dan normaal Bloos..

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:54

Ik ben een paar jaar geleden begonnen met de Diane (omdat ik ook nogal last van puistjes had) en kwam al vrij snel een aantal kilootjes aan (van ong 60 naar 65 tot later zelfs 68). Omdat ik ook op kamers ging rond die tijd en minder ging sporten dacht ik dat het ook daardoor kwam, maar omdat ik er best wel mee zat, ben ik echt gaan lijnen. Dat hielp echter allemaal niks en het was ook net alsof ik heel veel vocht vasthield ipv echt alleen maar dikker was.

Op een gegeven moment was ik het zat en ben ik naar de huisarts gegaan voor een lichtere pil in de hoop dat mijn puistjes minder waren geworden in de loop van de tijd.. Ik heb toen mercilon gekregen en meteen viel ik echt ontzettend af en nu heb ik nergens last meer van Lachen

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:57

Ik ben in januarie ook begonnen met een pil.. ook een tegen puistjes e.d. ik ben toen in twee maanden 5(!!!!!) kilo aangekomen.. (woog toen 58 kg. ben 1.65m ) Ben meteen naar de HA gegaan voor een andere pil (had daarbij ook erge stemmingswisselingen) heb toen de lichtste gekregen, maar viel niet af en had nog steeds last van stemmingen, ben toen helemaal gestopt met de pil, ben nu weer op mijn oude gewicht (53kg)..

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 22:30

Ik slik de Diane, en ben ook behoorlijk aangekomen.
2 jaar geleden gestopt en er was zó een kilootje of 5 af.. inmiddels weer begonnen (vanwege slechte huid, als ik deze pil slik echt nergens last van), en ze zitten er weer aan..
Nouja, het is het één of het ander Clown

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 16:52

Pascaline schreef:
Ik volg dit topic even...
Ik zou graag de pil nemen, maar durf gewoon niet uit schrik bij te komen
(klinkt misschien belachelijk maar ik heb echt schrik om bij te komen-->ook eetstoornis en volg hier wel therapie voor...)
Vollere borsten is geen probleem maar bredere heupen/dikkere buik kan ik echt niet mee leven.
Van een ring zou je deze minder leuke effecten ook hebben...?

dit is dus precies mijn probleem, ik weet niet of een ring ook deze effecten geeft, je zou even op http://www.anticonceptiepil.nl kunnen kijken, daar staat meer info.

__Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:05

Ik slik nu ook de diane en ben zo'n 8 kili aangekomen, Ik weet niet of dit door de pil komt maar mijn huisarts heeft me er wel voor gewaarschuwt dat ik kon aankomen Lachen

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:14

ik slik nu 14 jaar de pil.
nooit problemen mee gehad alleen naar de bevalling van mijn 2e kindje is het minder geowrden met de pil,volede mer gewoon niet lekker bij.
Ik ben nu 2 maanden gestopt en voel me kip lekker ben bijna 10 kilo kwijt.
Ik heb gekeken en vergeleken hoe ik me voelde met pil en zonder pil.
Ik voel me nu zonder beter en ga nu ook niet meer aan de pil .

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:27

__Joyce schreef:
Ik slik nu ook de diane en ben zo'n 8 kili aangekomen, Ik weet niet of dit door de pil komt maar mijn huisarts heeft me er wel voor gewaarschuwt dat ik kon aankomen Lachen

Zou ik toch maar eens naar je eetpatroon kijken Knipoog

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:32

Hoe bepaald een huisarts in welke dosis je krijgt. Krijg je automatisch de lichtste?

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:58

Woow, Shiet.. Dat vind ik dus niet grappig! Ik wil geen dikkere borsten, heupen, buik e.d krijgen als ik met de pil begin.. Scheve mond

Is het niet een combinatie van dat je vocht vasthoud en je meer eetlust krijgt?!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 22:24

Ik ben helemaal niks aangekomen, dus dat hoeft echt niet altijd zo te zijn. Volgensmij ben ik sinds de pil zelfs 1 of 2 kilo afgevallen. Ik heb de femodeen, dat is wel een vrij lichte pil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 22:25

Ik ben iets aangekomen, maar dat was wel nodig dus geen probleem verder Lachen

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 13:37

Toen ik begon met het slikken van Micorgynon 30 ben ik wel een paar kilo aangekomen.

cloaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:05

slik yasmin Tong uitsteken
sinds ik daar aan ben, 7 kilo afgevallen!
en mijn nicht slikt ook yasmin, en dr borsten zijn gegroeid en ze is afgevallen

weet niet of het aan die pil ligt, maar het zou kunnen.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 17:54

cloaca schreef:
slik yasmin Tong uitsteken
sinds ik daar aan ben, 7 kilo afgevallen!
en mijn nicht slikt ook yasmin, en dr borsten zijn gegroeid en ze is afgevallen

weet niet of het aan die pil ligt, maar het zou kunnen.

Die wil ik ook hebben Clown

Kan je trouwens je voorkeur aangeven bij de huisarts? Ik wil een andere en heb eigenlijk wel voorkeur voor yasmin....

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 18:07

Natuurlijk kun je je voorkeur aangeven! Gewoon tegen je huisarts zeggen! De huisarts heeft meestal een aantal vast pillen om het zo maar te zeggen maar daar hoef jij je niet aan te houden Knipoog Wel zit er ook echt verschil tussen hoor!

Ik denk dat als je een hele lichte pil hebt het allemaal wel meevalt (ook wel vrij logisch natuurlijk).

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 18:36

Toen ik begon ben ik ook niet aangekomen, eerder zelfs afgevallen idd. Toen ik ben gestopt tijdelijk kwam ik wel aan. Nagelbijten / Gniffelen Hehe, beetje omgekeerd verhaal dus. Ik ben nu weer begonnen een weekje en ben benieuwd. Hoop niet nog meer aan te komen maar we zullen zien.