dus dan zijn er weinig/ geen andere optie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djilan schreef:Oh en wat mij opvalt is dat mensen die zeggen dat je je over zoiets niet druk moet maken zelf meestal wel voorzien zijn van een cupmaatje meer...
Djilan schreef:Operatie zie ik ook (nog) niet zitten omdat het duur is en je, mocht je een kind willen, geen borstvoeding meer kan geven. Dat staat me tegen.
Yessy schreef:Djilan schreef:Operatie zie ik ook (nog) niet zitten omdat het duur is en je, mocht je een kind willen, geen borstvoeding meer kan geven. Dat staat me tegen.
Dat laatste schijnt niet te kloppen, was ook mijn belangrijkste argument altijd maar niet waar dus
russel schreef:Je kunt je afvragen als je echt kleine borsten hebt of je uberhaupt wel genoeg melk hebt voor een kind. Maar wat is klein. Zo ken ik meiden met een mooi figuur, mooie borsten, en die vinden ze dan te klein.
Met een maatje 36 kan je ook niet verwachten dat je een volle C cup hebt, vind ik ook niet mooi staan als je je borsten tot die maat laat vergroten.
Yessy schreef:Djilan schreef:Operatie zie ik ook (nog) niet zitten omdat het duur is en je, mocht je een kind willen, geen borstvoeding meer kan geven. Dat staat me tegen.
Het is niet altijd zo, maar het kán problemen geven. Dus toch iets om te overwegen alvorens de beslissing te nemen. Als je weet dat je kinderen wilt en graag BV wilt geven is het verstandig om met de OP te wachten tot erna. Zeker omdat je borsten door de zwangerschap misschien vanzelf al groter geworden zijn.
russel schreef:Je kunt je afvragen als je echt kleine borsten hebt of je uberhaupt wel genoeg melk hebt voor een kind. Maar wat is klein. Zo ken ik meiden met een mooi figuur, mooie borsten, en die vinden ze dan te klein.
Met een maatje 36 kan je ook niet verwachten dat je een volle C cup hebt, vind ik ook niet mooi staan als je je borsten tot die maat laat vergroten.
Shanna schreef:russel schreef:Je kunt je afvragen als je echt kleine borsten hebt of je uberhaupt wel genoeg melk hebt voor een kind. Maar wat is klein. Zo ken ik meiden met een mooi figuur, mooie borsten, en die vinden ze dan te klein.
maar met een maatje 36 kan je echt wel een grote a of een b cup hebben hoor, en het is nog niet eens lelijk ook (ik heb zelf ook grote a of een b cup, ligt ook maar net aan de bh hoe die valt qua model)
een maatje 36 en een c cup is inderdaad al niet meer kloppend, of dat zijn neptieten, of de kleding is te klein