natuurlijke borstvergroting...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xx_Irisje

Re: natuurlijke borstvergroting...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:52

ze gaf al eerder aan dat ze echt geen operatie aan durft ninja Knipoog
dus dan zijn er weinig/ geen andere optie.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:52

Ik heb werkelijk geen idee of het scheelt hoor, maar er zijn ook operaties waarbij ze een lege vulling inbrengen, en die vervolgens maar heeeel langzaamaan steeds iets bijvullen. Misschien dat dat scheelt omdat je borsten dan niet de klap ineens krijgen dus minder te lijden hebben dus minder litteken vormen? Aan de andere kant; het blijft wel iets lichaamsvreemds...

En qua al-dan-niet-gelukkig zijn met je cups; jij zeult ze rond dus jij bent degene die de zeggenschap erover heeft. En als jij ze graag wilt vergroten dan zal dat kennelijk zeker belangrijk genoeg voor je zijn anders ging je er niet achteraan.

Gek eigenlijk dat er nog geen methodes zijn van vet verplaatsen. Je zou toch denken dat daar wel een toekomstbeeld ligt?! Je lippen en wangen kunnen ze er wel voller mee maken, je zou toch denken dat de stap naar je borsten snel gezet is.

Qua foto's zou ik ook bijna zeggen; als je wilt laten zien wat je bedoelt; doe dat dan. Trek een strak shirt aan, neem een voorkant en zijkant, zet ze in links en je kunt precies laten zien wat je bedoelt. Is het niet in het topic zelf dan wel via pb.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:00

Herkenbaar. Hier ook zelfde 'probleem', ben nu 27 en zou heel graag een maatje groter hebben (zit nu tussen AA en A in afhankelijk van model BH). Een maat B laat je net wat vrouwelijker voelen, dus ik snap je helemaal. Ik heb het ook met het dragen van strakke truitjes. Je hebt dan net niks..

Ik heb een slank figuur maar aankomen, tja ging dat maar zo makkelijk! Ben al 2 jaar bezig om 2 kg aan te komen, maar dat lukt niet Scheve mond Was zelfs afgevallen, maar dat heb ik gelukkig weer weten bij te komen. Dus dat is nu even niet de oplossing. Dat veranderen van de pil zou evt nog wat kunnen zijn lees ik. Heb nu ook microgynon.

Operatie zie ik ook (nog) niet zitten omdat het duur is en je, mocht je een kind willen, geen borstvoeding meer kan geven. Dat staat me tegen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:02

Oh en wat mij opvalt is dat mensen die zeggen dat je je over zoiets niet druk moet maken zelf meestal wel voorzien zijn van een cupmaatje meer...

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:04

Met de Dianepil kwam ik ruim 7 kilo aan en ook ruim een cupmaat erbij (al had ik wel al cupmaat C), en dat echt binnen een paar maanden. Maar het verschilt heel erg per persoon denk ik. Ik reageer sowieso altijd erg sterk op medicijnen...

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:16

Djilan schreef:
Oh en wat mij opvalt is dat mensen die zeggen dat je je over zoiets niet druk moet maken zelf meestal wel voorzien zijn van een cupmaatje meer...

Ja apart he Tong uitsteken Valt mij ook altijd op.
Ik heb zelf een A, en was er voorheen nooit zo tevreden mee. Maar nu kan ik er mee leven, ze zijn mooi van vorm en een heel groot voordeel, met sporten zit het ook niet in de weg Haha! Ook ben ik zelf vrij klein en dun dus zou het ook niet mooi staan als ze veel groter zouden zijn.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:21

Dat is waar, met sporten is het wel een groot voordeel. En een grote A zou ik ook niet ontevreden over zijn, maar dat tussen AA en A inhangen is zo vervelend. Tussen niets en een beetje Clown

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:33

Meiden toch...ja ik begrijp jullie echt met jullie kleine borsten probleem.De maatschappij van tegenwoordig is zeer slank met grote borsten,en ja helaas!! Verward
Maar heb je nu eenmaal een kleine cup maat,denk dan dat ze wel gezond zijn!!Gezonde borsten is een kostbaar iets.
Probeer er vrede mee te vinden,en anders tja...dan zal uitsluitend een operatie helpen.En dat is een zware en zeer persoonlijke keuze.Plus dat kleine borsten ook hun voordelen hebben,neem nu alleen maar op je paard rijden.
Met grote borsten moet je toch in een strakke sport BH,anders is het geen gezicht.Blijf positief denken,of probeer dat.
Veel sterkte allemaal... Vriendjes zijn? Doei!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:39

Ehm Bandos, wat jij zegt klinkt wel erg makkelijk. Tuurlijk zijn we blij dat we gezond zijn. Maar ik vind het wel een verschil of je je graag wat vrouwelijker wil voelen en erg blij zou zijn met een volle A of een B cup omdat je nu minder dan dat hebt of graag van een B naar cup C of D wilt 'omdat dat mode is'...

En wat mij betreft, ik zit er ook niet dagelijks mee, maar vooral in de zomer als het tijd is voor strakke truitjes en shirtjes...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 12:07

Djilan schreef:
Operatie zie ik ook (nog) niet zitten omdat het duur is en je, mocht je een kind willen, geen borstvoeding meer kan geven. Dat staat me tegen.

Dat laatste schijnt niet te kloppen, was ook mijn belangrijkste argument altijd maar niet waar dus Lachen

Verder heb ik hetzelfde probleem als jij. Als ik een paar kilo aankom, zal dat wrs direct een cupmaat schelen (werkte bij moeder en tante ook perfect). Enig probleem is dat het gewoon niet lukt, al eet ik me de hele dag misselijk aan wat dan ook..

En hoevaak vriendinnen wel niet zeiden hoe dolgelukkig ze zouden zijn als ze iets aan me konden afstaan, dan ben ik toch wel weer blij met mijn maat Lachen

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:09

Yessy schreef:
Djilan schreef:

Dat laatste schijnt niet te kloppen, was ook mijn belangrijkste argument altijd maar niet waar dus Lachen

Het is niet altijd zo, maar het kán problemen geven. Dus toch iets om te overwegen alvorens de beslissing te nemen. Als je weet dat je kinderen wilt en graag BV wilt geven is het verstandig om met de OP te wachten tot erna. Zeker omdat je borsten door de zwangerschap misschien vanzelf al groter geworden zijn. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:16

Je kunt je afvragen als je echt kleine borsten hebt of je uberhaupt wel genoeg melk hebt voor een kind. Maar wat is klein. Zo ken ik meiden met een mooi figuur, mooie borsten, en die vinden ze dan te klein.

Met een maatje 36 kan je ook niet verwachten dat je een volle C cup hebt, vind ik ook niet mooi staan als je je borsten tot die maat laat vergroten.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:18

Aan je genen kun je niets veranderen Nagelbijten / Gniffelen

Mijn borsten zijn 1 cup gegroeid doordat ik ben aangekomen (had ondergewicht nu gezond gewicht). Dus ik zou zeggen: bon apetit Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:44

russel schreef:
Je kunt je afvragen als je echt kleine borsten hebt of je uberhaupt wel genoeg melk hebt voor een kind. Maar wat is klein. Zo ken ik meiden met een mooi figuur, mooie borsten, en die vinden ze dan te klein.

Met een maatje 36 kan je ook niet verwachten dat je een volle C cup hebt, vind ik ook niet mooi staan als je je borsten tot die maat laat vergroten.

maar met een maatje 36 kan je echt wel een grote a of een b cup hebben hoor, en het is nog niet eens lelijk ook (ik heb zelf ook grote a of een b cup, ligt ook maar net aan de bh hoe die valt qua model Knipoog )
een maatje 36 en een c cup is inderdaad al niet meer kloppend, of dat zijn neptieten, of de kleding is te klein Knipoog

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:47

Yessy schreef:
Djilan schreef:

Het is niet altijd zo, maar het kán problemen geven. Dus toch iets om te overwegen alvorens de beslissing te nemen. Als je weet dat je kinderen wilt en graag BV wilt geven is het verstandig om met de OP te wachten tot erna. Zeker omdat je borsten door de zwangerschap misschien vanzelf al groter geworden zijn. Knipoog

Waar haal je dat verhaal vandaan?!?!?!
Ik heb silliconen.. en kan nog steeds borstvoeding geven hoor..
En ja tijdens de zwangerschap worden ze groter... maar helaas... niet blijvend...

en Bandos... wat dan als je, zoals het in mijn geval was, kleine en niet gezonden borsten hebt?!?!

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 16:56

russel schreef:

Dit klopt dus helemaaaaal niet. Zelfs met kleine borsten kun je borstvoeding geven en geloof me ik heb in de kraamzorg gewerkt en dit is een hele grote FABEL Lachen
Maar zols ik al zei, ietsje meer vulling, hoeft nimmer een C!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:01

Ik heb tegenwoordig gelukkig een redelijk volle a cup, dankzij de diane pil. Mar helaas ben ik ook zo'n 8 kg aangekomen (ook door ongezond eten hoor Knipoog), en ik wil nu eerlijk gezegd liever terug naar hoe ik er 2 jaar terug uitzag, wat kleiner borsten maar ook een slanker lichaam.

Enne, 1 voordeel, het zit bij ons nooit in de weg met paardrijden Vork
Ik zie af en toe wel eens vrouwen paardrijden en dan vraag ik me echt af of ze niet pijn eraan hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:04

en ook met limbodansen is een kleine boesem wel fijn hoor! Bloos

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:05

Shanna schreef:
russel schreef:

maar met een maatje 36 kan je echt wel een grote a of een b cup hebben hoor, en het is nog niet eens lelijk ook (ik heb zelf ook grote a of een b cup, ligt ook maar net aan de bh hoe die valt qua model Knipoog )
een maatje 36 en een c cup is inderdaad al niet meer kloppend, of dat zijn neptieten, of de kleding is te klein Knipoog

Mjaaaaaaah ik heb 36 en cup c,en niks is nep nu na mijn bevalling is de meeste vulling eruit,het heeft me nooit raar gestaan,ok het viel wel op.
Toch nu het minder is vindt ik het wel jammer het hoorde bij mij.

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:09

Kom ik aan als net 14 jarige met mijn cup b.. Niet elke man houd van groot. Ik denk dat die middeltjes niet zullen helpen.. Misschien iets van een push-up bh.. Maar dan heb je met zwemmen weer een probleem..

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:13

Sommige mensen hebben niks om up te pushen Knipoog

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:15

hier nog een met de zogenoemde twee krenten op een plankje. Heb wel iets, maar het is bijna niets. Een vrij klein a cupje. nu ben ik van postuur ook slank en vrij klein, maar zou toch wel een lief Btje willen

hihi ik kan pushen wat ik wil maar ehm tja, zwemmen vind ik echt een drama, ben dan helemaal zo plat Verdrietig

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:25

Push-up bikini Clown

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:28

moet je wel wat hebben om op te pushen, enne heb er wel een maar die blijft dus onwijs niet zitten

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:32

Ja inderdaad, als je echt weinig hebt valt een push up bikini al helemaal lelijk..
Tsja, zwemmen vind ik ook niet echt fijn, dan lijken mn borsten nóg kleiner..