Ik op sommige dagen ook niet hoor dan slaap ik al zowat als ik mijn tanden sta te poetsen..
maar je kan van die periodes hebben dat je leven even hectisch is ofzo dan gebeuren die dingen. denk dat vrouwen er ook meer last van hebben dan mannen
Ik heb afgelopen 2 nachten ook super slecht geslapen, en maar draaien, en er weer uit.. en weer in bed.. Terwijl dat ik wel moe was? Heeft misschien met het weer ofzo te maken? Haha, heb geeeen idee! Hoop dat het vanacht beter gaat.
Haha, werkt idd ook goed om te msnen. Hoewel het bij mijn beste vriendin 6 uur vroeger is. Zorgt er ook wel eens voor dat ik dan té lang blijf zitten en op het laatst echt omval van de slaap
ik mag niet meer op internet na 11 uur savonds hier, dus dat gaat niet lukken. ik heb een hele lijst gekregen van mijn arts met does en don`ts... cacou mag trouwens niet voor t slapen gaan... dat lees ik namelijk in een paar tips van jullie terug... cacou en cafeïne zijn slecht voor het slapen gaan. evenals lezen of spannende films kijken (volgens mijn arts dus he!)
ik zal morgen t lijstje eens overtypen als ik tijd en zin heb;)
ik krijg inmiddels weer andere pijnmedicatie en slaapmedicatie... heb gisteren vanaf 18.00 uur tot vanochtend 8 uur geslapen(ze moesten me mijn bed ongeveer uittrekken) eindelijk een nacht echt geslapen. dan merk je pas hoe moe je bent... nu ben ik nog steeds klaar wakker, maar straks weer medicatie. ik moet nu 2 weken die zooi slikken met regelmaat. slaapmedicatie om de dag(dus niet iedere dag) om me uit de sleur van niet slapen te halen.
wat wel lollig is, de verpleging baalt er geloof ik nog meer van dan ik,. dus ze zijn er nu wel echt mee bezig;)
Ik heb wel als ik telang achter de tv of laptop heb gezeten dat dat meespeelt met moeilijk in slaap komen idd.. Tijdschriftje of boekje lezen voor het slapen gaan werkt beter!
ik heb nu zelfs van de verpleging boeken gekregen over paarden. zitten hier ook een paar paardengekken. alleen maar zodat ik snachts nog wat te doen heb. allemaal informatief, dus niets spannends.
ik slaap ook al maanden slecht. Als ik dan uiteindelijk in slaap val dan slaap ik niet diep (dus heel licht).
Door de oververmoeidheid word ik heel erg emotioneel en depressief (kan echt niets meer hebben). Ben snel ziek (minder weerstand) en functioneer dus niet op mijn werk (moet vaak vrije dagen opnemen of vrije ochtenden ivm oververmoeidheid, of moet me ziek melden (zoals vandaag) en dan voel ik me enorm schuldig.
Ik heb sinds een paar dagen slaappillen gekregen, die helpen goed om in te slapen maar ben wel weer heel vroeg wakker en helemaal gespannen.
Hoe lang hebben jullie al last van slaapproblemen? En hoe doe je dat met school/werk? Worden jullie er ook emotioneel van?
Ik wil echt zo graag dat ik weer lekker kon slapen, ben echt aan het einde van mijn latijn...
PS ik ben vroeger zelfs bij een slaaptherepeute geweest! Ik moest dan als ik niet kon slapen gaan denken aan het mooiste en rustigste plekje op aarde en dat ik daar dan lekker in het zonnetje lag...heeft echter nooit geholpen haha!
Ik kijk meestal tv als ik niet kan slapen, één probleempje.. Ik val dan nogal eens in slaap met de tv aan. Word ik de volgende ochtend wakker, staat ie nog steeds aan. Niet zo handig dus..
Verder heb ik ook erge slaapproblemen gehad. Het was over totdat ik weer ging piekeren.. pfff. Maar goed, verder helpt bij mij te gaan lezen, of gewoon even uit bed te gaan even wat anders te doen en dan weer proberen te slapen. Ik moet niet in bed blijven woelen en draaien, dan word ik helemaal gek!
@leatitia: ik heb het al ruim een jaar. steeds wakker worden tussendoor. nu al ruim een maand heel moeilijk slapen. en al een maand dat de verpleging(ik ben opgenomen) echt gek van me wordt omdat ze me maar niet in slaap krijgen. ook niet meet slaapmiddelen(heb ik nu ook al 4 uur geleden ingenomen, maar voel er niets van. zelfs nu ik 1 nachtje thuis mocht `slapen` kan ik niet eens slapen:( maar wel lekker internetten, en dat kan daar niet snachts:) ik ben nu al weer 4 of 5 nachten achter elkaar wakker. zondag op maandag echt heerlijk geslapen, maar daarna niet meer. ja soms even ingedommeld, maar denk in die 4 nachten bij elkaar mss 2 uur in totaal dat ik `geslapen` heb. echt heerlijk. en ja, ook ik wordt er emotioneler van. kan minder hebben. maar dat vinden ze daar ook niet meer dan normaal... al snappen ze niet dat ik niet instort...
sudokuen kan ik de hele nacht door doen. wordt ik niet moe van
ik heb heel lang moeite gehad met in slaap komen, of ik nou nadacht over wat er was gebeurt die dag of wat me stond te gebeuren, ik kwam niet in slaap. je zou misschien zachtjes van die muziek op kunnen zetten (die rustmuziek) of je zou naar je ademhaling moeten luisteren en proberen dan verder nergens over na te denken, alleen luisteren. is even moeilijk, maar werkt wel! Succes