Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SteffiiY schreef:ik heb dit ook zeker 2 a 3 jaar gehad voordat ik ongesteld werd.
Erg irritant is het en je ruikt het ook![]()
Misschien kan je naar de dokter vragen of je zo'n pil mag waarmee
je ongsteld word, dan gaat de vaginale afscheiding weg
en krijg je er ongesteld voor terug
HouVanUtopia schreef:Misschien is het ook fijn alsje iets van vochting toilet papier gebruik daarna? Voel je je meteen fris.
PaTriiCiiaa schreef:Noah2006 schreef:Ik had precies hetzelfde enge gevoel als jij vroeger, dat bruine is opgedroogd bloed, en dus ben je waarschijnlijk voor het eerst ongesteld geweest! Gefeliciteerd. Ik dacht ook dat ik niet helemaal gezond was toen ik dat zag, maar don't worry.. daar ben je nou eenmaal vrouw voor meid.
ja maar, hoe kan het dat er zo'n lange tijd tussenzit dan, het lijkt mij niet gezond dan
slimmerik schreef:Ik zou maar niet zelf gaan liggen dokteren TS en gewoon naar de HA gaan. Áls het idd een schimmelinfectie is dan is lang wachten niet verstandig.
SteffiiY schreef:ik heb dit ook zeker 2 a 3 jaar gehad voordat ik ongesteld werd.
Erg irritant is het en je ruikt het ook![]()
Misschien kan je naar de dokter vragen of je zo'n pil mag waarmee
je ongsteld word, dan gaat de vaginale afscheiding weg
en krijg je er ongesteld voor terug
Luuz schreef:Zou eerder naar een eigen dokter gaan dan naar de vader van een vriendin. Dan zou ik me veel eerder schamen. Juist omdat je die steeds nog ziet enz..
Anoniem schreef:Ga gewoon naar de huisarts.
Voor een huisarts is jouw vagina exact hetzelfde als een enkel,een oor,ofwel:een lichaamsdeel waarnaar hij(of zij)kijkt als een patient er klachten aan heeft.
Het zal voor een huisarts echt geen opwindende factor zijn of wat dan ook,puur een lichaamsdeel.
Hij zal genoeg vrouwen zien hoor,denk maar aan vrouwen die een uitstrijkje laten maken,of een spiraaltje laten plaatsen,of de vele vrouwen die ook last hebben van afscheiding/infectie en wat dan ook.
Dus wees verstandig,bel op en maak een afspraak.
Dan weet je zeker wat er is,onzekerheid is nog veel vervelender.
En dan kan je evtentueel altijd nog van die verfrissingsdoekjes meenemen naar school,als de huisarts dat ook een goed idee vindt,puur voor jouw eigen frisse gevoel.
succes!