enorm vaak naar de wc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rebble

Re: enorm vaak naar de wc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:26

Ik herken dit wel een btje; overal weten waar de wc is. Kende ze allemaal langs de snelweg tussen Utrecht en Groningen!! Tong uitsteken Ik bleek achteraf diabetes te hebben.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:31

rebble schreef:
Ik herken dit wel een btje; overal weten waar de wc is. Kende ze allemaal langs de snelweg tussen Utrecht en Groningen!! Tong uitsteken Ik bleek achteraf diabetes te hebben.

oke moest je ook veel drinken dan?
ik heb voor maandag een afspraak bij een soort therapeut die mijn hele lijf gaat checken op eventuele klachten dus ik ben benieuwd wat hij voelt..

en idd.. ik wist ook alle bezinepompen te staan haha.. als er een stuk langer dan een half uur geen BP stond ging ik niet eens mee.. echt erg.. ben een zeikerd Tong uitsteken haha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:34

Bij een lange wandeling heb ik altijd zakdoeken mee zodat ik altijd nog achter de bosjes kan Nagelbijten / Gniffelen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:35

Welshcobfan schreef:
Bij een lange wandeling heb ik altijd zakdoeken mee zodat ik altijd nog achter de bosjes kan Nagelbijten / Gniffelen

whaha ik ben ook een topper in wildplassen Tong uitsteken je moet toch wat he?:P

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:42

ik ken het van het vele naar de wc gaan. ik plaste niet alles er uit in 1 keer en dan bleef er steeds wat achter. zo blijf je moeten. op zich klopt het wel dat je je blaas kunt trainen. steeds iets langer op proberen te houden. maar of het goed is...

ik zou er als ik jou was eerst even achteraan gaan of je niet een blaasontsteking ofzo hebt. kan ook zonder pijn schijnt. gewoon even ha bellen en plasje inleveren...

wat je er verder aan kunt doen... geen idee. ik ga maar gewoon zo vaak als ik moet. heb al 4 weken een kathether gehad, en wil dat echt niet weer!

rebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:56

Ja, dat was echt heel erg. Ook 's nachts eruit enzo. Is een rotziekte en hoop voor jou dat het wat anders is!! Maar voor mij was het tegelijk ook een hele opluchting te weten dat er wat was en dat ik er wat aan kon doen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:58

rebble schreef:
Ja, dat was echt heel erg. Ook 's nachts eruit enzo. Is een rotziekte en hoop voor jou dat het wat anders is!! Maar voor mij was het tegelijk ook een hele opluchting te weten dat er wat was en dat ik er wat aan kon doen.

ja ik zou het ook graag willen weten want loop er al 4 jaar mee.. Huilen
maar ik drink helemaal niet veel en heb ook niet de aandrang om veel te drinken.. terwijl dat wel een teken is van diabetes..

rebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:59

Ja klopt LimaGentle!

Caro_Vladi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 15:02

Ik weet niet of het al gezegd is, maar als je erg veel hoofdpijn of school hebt misschien moet je dan eens kijken of je geen bril nodig hebt?

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 21:14

Caro_Vladi schreef:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar als je erg veel hoofdpijn of school hebt misschien moet je dan eens kijken of je geen bril nodig hebt?

Maar dan zou ik er achter de computer en andere dingen ook last van moeten hebben.... en een bril daar durf ik niet eens aan te beginnen want ik vind het mij afschuwelijk staan.... vind het bij andere leuk maar bij mezelf vind ik het niks...