22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ir111

Re: 22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:15

russel schreef:
_Sigrid_ schreef:
Tip: Kijk eens bij de plaatselijke supermarkt. Daar heb ik mijn man ook vandaan en hij bevalt prima.

In welk schap lag hij? Hoe lang is de houdbaarheidsdatum?

ROFL ROFL

Ik moest eerlijk gezegd een beetje lachen toen ik de titel zag, 'al' 22 en nog geen vriend. Probeer het positief te zien, je bent jong en je hebt alle tijd van de wereld. De ware komt heus wel een keer voorbij! Lachen Tot die tijd, geniet van het vrijgezel zijn!

gietepiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:10

Ik heb mijn ware,tenminste daar begint het toch echt op te lijken Haha! , ook pas gevonden toen ik 29 was. Ik ben ook geen uitgaanstype dus dat maakte het iets lastiger er 1 te vinden dus ben ik toch maar het internet opgedoken, en daar heb ik geen spijt van gehad, dus gewoon proberen via het internet er zijn ook mannen die hetzelfde denken als jou en het ook maar eens via dat internet proberen. De mijne heb ik overigens met http://www.countrylovers.nl gevonden, daar zitten veel paardenliefhebbers op en mensen van het buitenleven. Knipoog

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:19

LittleAnn schreef:
o0marije0o schreef:
Ben 19 heb ook geen vriend. Maar zie gewoon niets lopen. Heb geconcludeerd dat ik in het verkeerde land geboren ben. Moet maar eens aan emigratie naar Spanje gaan denken Schijnheilig Heb t gewoon niet op die kaaskoppen. T is of kaaskop, of n marrokaan cru gezegt. Dan kies ik optie c: niks Clown

Ik verhuis voor mijn vriend naar Curacao, vol mooie mannen hier, ook latino's Knipoog ideetje voor je? Tong uitsteken

Ja zeker wel! Pling
Wil ook super graag op buitenland stage over 2 jaar, naar malta of curacao.

En de poster boven jou..jaa enrique zekers wel! Bloos Hij's in madrid geboren. Wou dat ie dr was blijven wonen. Ging k heel stout zijn en met sinterklaas mee terug naar spanje Knipoog

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:30

Qimm schreef:
juno1 schreef:
Twintigers, geniet eerst.

Je kan ook prima van je leven genieten binnen een relatie. Althans, dat lukt mij wel aardig Knipoog

Natuurlijk kan dat, maar je hebt geen relatie nodig om gelukkig te zijn. Ik vind dat de meesten hier wel echt zeuren... ze komen net kijken en dan al: "Oh, ik ben zoooo zielig!! Ik heb geen vriendje, ik ben net ontmaagd, maar ik denk dat ik mijn leven vrijgezel zal blijven omdat ik op mijn 20e nog geen vriendje heb!!" Hou toch op... Ga eerst eens zelf leven! Dan kom je vanzelf wel iemand tegen, ook al is dat pas als je in de 30 bent!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:32

Lief ik ben bijna 40 en heb HEM nog niet gevonden Lachen

maak je niet druk Lachen

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:35

Ik kan er zelf niet over mee praten, maar heb wel een broer die ook nog steeds single is, en de ware maar niet tegen komt.
Hij gaat wel met regelmaat stappen, en kent ook genoeg meiden, maar net diegene komt hij niet tegen..

Wel jammer, zou zo graag een leuke vrouw bij em zien.. maar dat heb ik niet in de hand..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:36

Ja ik schrik van de jeugd, al 22, al 19 en nog niet samenwonende... sjee lekker alles doen waar je zin in hebt. Ik was 32. En als ik nu niet getrouwd was, dan was ik waarschijnlijk wel naar het buitenland gegaan, ach eigenlijk wel zeker.

Meiden jullie hebben nog vrijheid en geniet ervan.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:43

Tja soms heb je gewoon behoefte aan een maatje Knipoog En dan zit je wel eens in een dip omdat alles en iedereen om je heen wel dat maatje gevonden heeft Lachen

Snap best dat de vrijheid geweldig is Ja Zou nu ook niet weten hoe ik het anders zou moeten gaan inpassen. Maar toch kriebelt het af en toe. En ook samen kan je die vrijheid hebben Knipoog

en dat is vaak nog gezelliger ook Nagelbijten / Gniffelen

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:47

Ik ben 19 jaar en ben ook vrijgezel. Heb 2 vriendjes gehad, maar allebei heeeel erg kort. Had ook het gevoel dat ze beide niet de ware waren en had er ook geen goed gevoel bij. Hoop gezeik e.d. Beide een maandje gehad ofzow.

Daarnaast heb ik ook niet echt veel tijd ervoor! Me vorige vriend zei dat hij dat niet erg vond enzow, maar tegelijkertijd zei hij ook dat hij me niet zoveel zag. Dusja..beetje dubbel ook.

Soms vind ik het wel lekker hoor vrijgezel zijn, ook omdat ik best om me eigen ben...maar heel vaak mis ik het ook wel! hoop toch ook de ware nog steeds te vinden Haha!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:48

En toch valt het denk ik wel mee wat betreft het vroege trouwen en samenwonen. Mijn moeder was toen ze zo oud was als ik (oke 2 jaar later nog) al bijna getrouwd met mijn vader. En ik weet wel zeker dat ze voor hun tijd niet echt vroeg waren!
Maar als ik mijzelf nu vergelijk met de 15 en 16 jarige jeugd dan heb ik wel het gevoel dat ik daarbij wel heel erg achter loop. En dan heb ik het niet over trouwen en samenwonen maar gewoon over vriendjes. Ook in mijn vorige post had ik het ook niet echt over de ware hoor, daar vind ik het als 21 jarige ook te vroeg voor Knipoog Ik oop dat ik het een beetje duidelijk hier neer heb gezet Tong uitsteken

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:51

ik denk dat het deels ook komt door het beeld dat de maatschappij heeft van singles om het heel plat te zeggen als single ben je mislukt in de ogen van stelletjes. Ik zelf word doodziek van de vraag waarom heb je nog geen vriendje en nee die word me niet 1x per jaar gesteld maar 1x per week.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:53

Ja daar heb je wel gelijk in Joki die vragen zijn zo irritand.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:54

Ja, ik krijg ook echt 100 keer te horen van: Fleur: wordt het niet eens tijd voor een vriendje? Fleur, heb je nog geen vriendje? Fleur, waarom heb je geen vriendje? Fleur, je hebt vast wel een vriendje maar je zegt het gewoon niet. *zucht*

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:54

Joki schreef:
ik denk dat het deels ook komt door het beeld dat de maatschappij heeft van singles om het heel plat te zeggen als single ben je mislukt in de ogen van stelletjes. Ik zelf word doodziek van de vraag waarom heb je nog geen vriendje en nee die word me niet 1x per jaar gesteld maar 1x per week.

ja idd daar wordt ik ook zo moe van! En heb ook al meerdere malen gezien dat mensen denken dat iemand pot of homo is omdat hij/zij nog nooit een vriend geeft gehad!! Das toch ook raar....mensen speculeren ook zo erg dan!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:55

Ik kreeg laatst toen ik iemand zei dat ik bijna 25 ben en nog niet bepaald aan de vaste relaties ben de vraag: "Wat is er mis met je dan?". En serieus bedoeld ook nog. Gestoord Diegene krabbelde daarna direct heel hard terug en werd knalrood, dus floepte er duidelijk gewoon uit, maar ik was toch wel behoorlijk beledigd. Ik mag hopen dat dat niet de algemene opvatting over 25-jarige singles is Lips are sealed

*edit: inderdaad ja, de aanname dat je dan maar meteen "van de verkeerde kant" bent kom ik ook geregeld tegen Rolleyes Mensen zijn zó kortzichtig!

Kamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:12

@t Vientje; Wow! dat was je reactie zeker

Ik ben 21 en happy single heb er al 1 lange relatie op zitten hij was/is eigenlijk de ware maar we hebben elkaar gewoon op een te vroege leeftijd leren kennen jammer genoeg…

Maak me er soms wel eens druk over dat ik nu geen relatie heb.. Bijna al mn vriendinnen hebben vriend of gaan bijna samen wonen.. Al heb ik nu eigenlijk helemaal geen tijd voor een relatie werk 40 uur daarbij doe ik nog een studie en een paard die aandacht nodig heeft Cool ..

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:39

KiWiKo schreef:
Lief ik ben bijna 40 en heb HEM nog niet gevonden Lachen

maak je niet druk Lachen

Volgens mij gaan wij een keer stappen!!! Knipoog

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 23:58

Tsja, ik ben dan nog wel erg jong, 20, maar ook ik ga vrolijk vrijgezel door het leven Ja Heb voor twee maanden een vriendje gehad, op m'n 18e, maar gosh.. arm ding. Ik was toen net aan de pil (al voor hem) en die beviel niet zo goed. Te zeggen dat ik een complete heks was is nog aardig uitgedrukt Nagelbijten / Gniffelen Goed, dat werkte dus ook niet Nagelbijten / Gniffelen

Ik moet ook zeggen dat ik het niet echt mis, een vriendje. Ik ben zo druk (studie, werk, paard, vrienden) dat ik geen tijd over houd Nagelbijten / Gniffelen Ik mis alleen wel eens een arm om me heen, iemand waarbij ik tegen aan kan hangen etc. Maar verder? de verplichtingen, schoonfamilie, de tijd.. ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen.
Ik heb het stiekem opgelost, ik heb een semivriendje Vork Dat is mijn beste vriend, ken hem al zo'n 16 jaar. We zijn heel close, maar niet zó close dat we vriendje en vriendinnetje zijn. Ook geen seks ofzo, wel een gezonde spanning en een hoop geflirt. Heel leuk, heel dierbaar, maar geen verplichtingen. Ideaal.

Ik zit nou in Ierland, en als je dacht dat het in NL slecht gesteld was qua leuk manvolk.. geloof me, het is hier nog veel erger ROFL
Mijn droom van de knappe rijke Ier van 1.80+ zie ik nog niet uitkomen ROFL

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 01:23

Citaat:
Aantal alleenstaanden gestegen tot 2,5 miljoen

Op 1 januari 2006 woonden er in Nederland 2,5 miljoen alleenstaanden. Dat is bijna 400 duizend meer dan tien jaar geleden. Inmiddels woont ruim één op de zes mannen van 15 jaar of ouder alleen. Voor vrouwen is dit één op de vijf.

Citaat:
Sterkste toename alleenstaande mannen

Het aantal alleenstaande mannen van 35–54 jaar is het meest toegenomen. In 2006 waren dit er 419 duizend, tegen 300 duizend in 1996. Per 100 mannen steeg dit aantal van 13,1 naar 16,7.
In alle leeftijdsgroepen is het aandeel alleenstaanden toegenomen behalve bij vrouwen van 55–74 jaar. Deze daling wordt vooral veroorzaakt doordat mannen op steeds hogere leeftijd overlijden.
De toename van het aantal alleenstaanden hangt samen met de bevolkingsgroei. Bovendien lopen relaties vaker stuk en kiezen jongeren vaker voor alleenwonen.

Citaat:
Mannen vaak alleen na echtscheiding

Verschillen tussen alleenstaande mannen en vrouwen zijn vooral zichtbaar in de leeftijdklasse 55–74 jaar. In deze leeftijdgroep zijn vrouwen vaak alleenstaand nadat de man is overleden en mannen zijn vaak alleenstaand na een echtscheiding. Na echtscheiding met kinderen vormen vrouwen vaak een eenoudergezin terwijl mannen alleen komen te staan.
In 2006 is tweederde van de alleenstaande mannen nog nooit getrouwd geweest. Voor vrouwen ligt dit aandeel op 42 procent. Vier op de tien vrouwen hebben hun huwelijkspartner door sterfte verloren en bij mannen is dit een op de tien. In veel huwelijken overlijdt de man als eerste.

Citaat:
Jongeren blijven niet graag alleen

Uit onderzoek blijkt dat nagenoeg alle alleenstaanden onder de 35 jaar een relatie hebben of willen. Voor 35–64-jarige mannen is dit beeld anders: één op de vijf wil definitief geen vaste relatie. Van de alleenstaande vrouwen in deze leeftijdgroep wil één op de vier definitief geen vaste partner.
Van de vrouwen die geen vaste relatie willen, geeft een derde aan dat slechte ervaringen uit vorige relaties een rol hebben gespeeld in de keuze om alleen te blijven. Voor mannen is dit één op de vier. Iets minder dan de helft van de mannen heeft geen hoge verwachtingen van relaties. Voor vrouwen is dit één op de vier. De vrijheid speelt zowel voor mannen als vrouwen een belangrijke rol om alleen te willen blijven.
CBS

Citaat:
Single richt zich op carrière
Volgens singles is 26 procent van hun 'lotgenoten' carrièregericht. Ook denkt rond de 30 procent dat het gros van de alleenstaanden lijdt onder het alleenzijn, kieskeurig en individualistisch is en altijd lol wil hebben. Dit blijkt uit een onderzoek van internetkoppelaar Parship, die meer dan 5400 Europese vrijgezellen uit Nederland, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië en Groot-Brittannië aan de tand voelde.

Volgens het onderzoek woont de happy single overigens in Nederland. Minder happy zijn de Duitsers en Italianen. Zij hebben de grootste wens zo snel mogelijk de liefde van hun leven te vinden en ondernemen ook actie om deze situatie direct te veranderen. Spanjaarden zetten er de meeste vaart achter. Een gemiddelde Spaanse single blijft niet langer dan een paar weken alleen. De rest van de Europese singles is echter zeer selectief en blijft meer dan drie jaar alleen, met 66 procent spannen de Nederlanders de kroon in het alleen blijven.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 01:44

Meid, je bent nog hardstikke jong! Ga lekker je gang en er komt vanzelf iemand op je pad waar je helemaal stapel op wordt. Ik ken mensen van 34/35 en die zijn ook nog alleen..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 13:47

Agossie schreef:
Natuurlijk kan dat, maar je hebt geen relatie nodig om gelukkig te zijn. Ik vind dat de meesten hier wel echt zeuren... ze komen net kijken en dan al: "Oh, ik ben zoooo zielig!! Ik heb geen vriendje, ik ben net ontmaagd, maar ik denk dat ik mijn leven vrijgezel zal blijven omdat ik op mijn 20e nog geen vriendje heb!!" Hou toch op... Ga eerst eens zelf leven! Dan kom je vanzelf wel iemand tegen, ook al is dat pas als je in de 30 bent!

Ja je hebt helemaal gelijk. Maar door juno's post kreeg ik het gevoel dat ze bedoelde dat je binnen een relatie niet gelukkig zou kunnen zijn, en dat lukt prima.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 13:51

Mijn vriendin was bijna 25! toen ze haar eerste geliefde ontmoette. Ze ging ook niet zoveel uit en hij eigenlijk ook niet. Maar deze ene keer toevallig allebei wel.
Je tijd komt vanzelf. Je kan wel heftig op zoek gaan en dan bv steeds personen ontmoeten, waar je achteraf spijt van kan krijgen. Dat moet je ook niet willen.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:04

IJp schreef:
Mijn vriendin was bijna 25! toen ze haar eerste geliefde ontmoette. Ze ging ook niet zoveel uit en hij eigenlijk ook niet. Maar deze ene keer toevallig allebei wel.
Je tijd komt vanzelf. Je kan wel heftig op zoek gaan en dan bv steeds personen ontmoeten, waar je achteraf spijt van kan krijgen. Dat moet je ook niet willen.

Zoho!! 'bijna 25!' Meid, nog 3 weken en je ben over de datum!!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:06

Agossie schreef:

Haha! Dat dacht ik ook... Dan ben ik wss al ruim 8 jaar over de datum! Ja

Zo zie je maar hoe het blijkbaar toch nog steeds van je verwacht wordt dat je een relatie hebt...

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:11

Agossie schreef:
IJp schreef:

Was overigens ook de eerste jongen die ze ooit maar gezoend had.