Bofkonten jouw vriendinnen/familie,die waarschijnlijk al eens zo'n super kadootje mochten ontvangen.
Nou dan wordt het hoog tijd dat ik zelf aan de slag ga,al is het maar om de pillen doosjes..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Miemserik schreef:Ohww leukkkik ga ook opzoek naar leuke dingen.. kan je ipv vanille aroma er ook vanille suiker in doen?
BLK schreef:Ik heb het vandaag geprobeert maar had niet alle spullen in huis dus is het tótaal niet zoals het waarschijnlijk hoort te worden
Ik had ongeveer 3 theelepels vaseline laten smelten, daarbij een hele ( kwam er later pas achter dat het niet zoveel moest) mandarijn althans het sap ervan, en een beetje lipstick. Opzich is het wel een mooi kleurtje geworden, hij is een beetje '' waterig '' ( niet echt waterig maar gewoon wat minder stevig als normaal ) maar wat nog het ergste is HET STINKT!!
Volgende keer beter
xLariss schreef:Volgens mij kan je het ook gewoon maken van vaseline/lippestift/kaneel.
Volgens mij heb je die aroma's helemaal niet nodig, weet ook niet waarom jullie het er in gooien. Voor de geur?
Die van mij ruikt nu toch heél sterk naar kaneel, dan kan geen aroma ding tegen op
en je moet er GEEEEEN mandarijn bij doen. Nu drijft het bij mij
Naomi_Haffie schreef:kan het ook met uierzalf in plaats van vaseline?
Miemserik schreef:maar kan suiker bederven dan?![]()
die vitamine capsules zijn dat gewoon vitamine pillen ofzo?
Naomi_Haffie schreef:kan het ook met uierzalf in plaats van vaseline?
xLariss schreef:Volgens mij kan je het ook gewoon maken van vaseline/lippestift/kaneel.
Volgens mij heb je die aroma's helemaal niet nodig, weet ook niet waarom jullie het er in gooien. Voor de geur?