Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LCharlotte schreef:Ik wil beide ouders wel in de buurt zodat ze meteen kunnen komen kijken. Dat stukje wil ik zo wie zo met ze delen. Maar wellicht wil ik de bevalling toch het liefste samen doen. Het lijkt me toch een heel speciaal iets om mee te maken saampjes..
Angelstears schreef:"als ik mijn zin niet krijg, hou ik dat kind wel binnen"
ik zie het al helemaal voor me
lore schreef:Misschien is de belgische cultuur toch even iets anders, maar bevallen doet men hier met de partner. Alleen alleenstande vrouwen of tieners nemen er iemand anders bij.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik er op zo'n moment mijn moeder, laat staan schoonmoeder bij heb. Lekker met zijn tweetjes, dokters en evrpleegsters zorgen al voor genoeg pottekijkers.
pmarena schreef:Dat lijkt me ook de beste keus hoor , dat je in principe alleen samen met de pappa bent en dan afspreekt dat je ter plekke wel ziet of je er iemand bij wilt hebben. Dan geef je ze geen valse hoop en hou je alle opties open.
Overigens zou ik zelf dus echt iedereen bij het hoofdeinde houden he , alleen de dokter of wat dan ook aan het voeteinde maar de familie hoeft toch echt niet tussen de benen te gaan koekeloeren , als ze het in hun hoofd halen kunnen ze helemaal naar buiten vertrekken dan , inclusief de pappa. Helemaal gek geworden :(
Nee echt serieus , ik zou er niet vrolijk van worden als ik steeds tegen iemand aan moet zitten kijken waarvan ik weet dat die dat bloedbad heeft gezien , getverdemme
Urielle schreef:Ach, na een bevalling ben je alle schaamte te boven is mijn eigen ervaring