Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laartjuh schreef:Ik nooit, heb wel last van rode armen.
Maik79 schreef:"Jij hebt wel heel hard je best gedaan!"
"Eh, nou, dat viel eigenlijk best wel mee...".
Dat rode hoofd komt me heel bekend voor, en inderdaad duurt het ook nog een poos voordat het weer weg is. Ben ik toch niet de enige!
PriscaZ schreef:Dit herken ik allemaal wel, als ik bijv. rijles heb, dan geeft mijn hoofd na afloop echt licht.
Onze stalhouder zegt dan vaak dat hij aan mij niet hoeft te vragen of we hard hebben moeten werken, hij kan het al zien... (soms ook wel als ik zelf train hoor, maar met lessen altijd.)
Er is zover ik weet helemaal niets aan te doen...
xSCWx schreef:Polsen ondr de kraan houden zou helpen.. Merk het alleen niet echt, maar is wel lekker verfrissend
sheela schreef:Aangezien ik niet meer op school zit, heb ik er bij de gym geen last van. ik heb het wel als ik heb paardgereden. Of ik nou een half uurtje rij of anderhalf uur: als ik van paard stap heb ik een heel rood hoofd! Na een half uurtje priveles is het helemaal erg. Dan heb ik echt een knalrode kop. ik doe er verder niets aan. Even opfrissen en na een tijdje is het wel weer weg.
blauw00gje schreef:xSCWx schreef:Polsen ondr de kraan houden zou helpen.. Merk het alleen niet echt, maar is wel lekker verfrissend
Nog nooit geprobeerd maar kan me niet voorstellen dat dat zou helpen
Lotte1990 schreef:blauw00gje schreef:
Nog nooit geprobeerd maar kan me niet voorstellen dat dat zou helpen
Helpt wel.. omdat aan de binnenkant van je pols aderen zitten en die vernauwen zich een beetje als ze blootgesteld worden aan kou. En vaak gaat dat samen met de bloedvaten in de rest van je lichaam, gevolg is minder bloed dicht onder je huid, gevolg is minder rood.
Schijnt..