MSQuincyTE schreef:Echt niet dat is niet dringend genoeg in mijn ogen
In jou ogen...
Ben ik blij dat jij niet de telefoon beantwoord voor 112!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MSQuincyTE schreef:Echt niet dat is niet dringend genoeg in mijn ogen
Napie schreef:Als je nog kan Bokken dan ben je geen patient voor 112. Wat denk je dat een ambulanceritje kost. Toch al zo'n 800 euro. En jij houd een ambulance bezet terwijl misschien iemand anders hem wel nodig heb.
Gewoon naar de huisartsenpost. De pijn zal wel wat meevallen als je nog kan bokken.
pearlie schreef:Ik had een keer een kleine aanrijding met de auto (iemand reed bij mij achterop). Absoluut geen noodgeval, maar iemand zei toch bel maar 112 voor de politie. We wisten het nummer van de politie namelijk ook niet. Is echt geen probleem hoor dan verbinden ze je gewoon door met de politie. Ze vragen gelijk of er gewonden zijn (nee dus), maar ik heb niks gehoord van u had dit nummer niet mogen bellen. En de lijn bezet houden? Dikke onzin, we zijn 2007 hoor! Ze hebben echt wel meerdere lijnen. Je moet alleen niet gaan vragen om een ambulance ofzo als er niks ernstigs is.
Jolliegirl schreef:pearlie schreef:Ik had een keer een kleine aanrijding met de auto (iemand reed bij mij achterop). Absoluut geen noodgeval, maar iemand zei toch bel maar 112 voor de politie. We wisten het nummer van de politie namelijk ook niet. Is echt geen probleem hoor dan verbinden ze je gewoon door met de politie. Ze vragen gelijk of er gewonden zijn (nee dus), maar ik heb niks gehoord van u had dit nummer niet mogen bellen. En de lijn bezet houden? Dikke onzin, we zijn 2007 hoor! Ze hebben echt wel meerdere lijnen. Je moet alleen niet gaan vragen om een ambulance ofzo als er niks ernstigs is.
hier heb je helemaal gelijk in!
Kimonoo schreef:Ik vind die reacties gewoon triest hoor. dan doen ze maar hun best om zich in iemand te verplaatsen. Als ik nu een topic plaats dat ik hoofdpijn heb maar niet zeker weet of ik naar de dokter moet gaan. en iedereen zegt dat ik dat niet moet doen, maar ik word de volgende ochtend wakker met zo'n erge hoofdpijn dat ik denk dat ik dood ga ofzo, dan ga ik toch echt wel naar de dokter wat jullie er ook van vinden. Is bij haar toch presies het zelfde, zometeen is ze dood ziek. licht ze in het ziekenhuis. Komt ze straks thuis gaat ze even gezellig op bokt kijken. word ze door iedereen af gezeken. Wat is bokt toch weer aardig voor elkaar he.
Chiqa schreef:Wat ik me wél afvraag aan TS, je kan toch een dokter bellen om te vragen of hij langs komt bij je?
Jolliegirl schreef:Ik bedoelde het meer dat ik het wel met je eens was
Alleen ik zette daar nog even iets bij
Medousa schreef:Chiqa schreef:Wat ik me wél afvraag aan TS, je kan toch een dokter bellen om te vragen of hij langs komt bij je?
Ze had geen beltegoed
Sodera schreef:112 is gratis!