Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bienotje schreef:Ik kan me de drang en het verheugen erop eerlijk gezegd dus echt niet voorstellen, maar er zijn ook een heleboel mensen die het plezier van paardrijden niet kunnen indenken natuurlijk
Uiteraard is het goed dat je je hierin wil laten voorlichten. Laat alleen je voorpret en de wil voor het gebruik, niet je keuze nadelig beïnvloeden. Probeer reeël te blijven. Wat de risico´s zijn en hoe jouw lichaam er specifiek op zal reageren is vooraf niet te zeggen. Maar dat het wel degelijk schadelijke invloed kan hebben lijkt me wel duidelijk (zie quotes patsur bv.).
Qaos schreef:Maar waarom gebruik je het dan wat drijft jou daar toe heb je het meer naar je zin als je het op hebt of kan je alles vergeten en lekker feesten
Citaat:Om antibiotica goed te laten werken, is het belangrijk dat je tijdens de hele kuur evenveel antibioticum in je bloed hebt. XTC wordt net als antibiotica door de lever afgebroken. Als je XTC en antibiotica samen gebruikt raakt je lever extra belast. Hierdoor heb je misschien niet de hele tijd evenveel antibioticum in je bloed, waardoor je kuur kan mislukken. Als je een infectie hebt, heeft je lichaam alle energie nodig om die infectie te bestrijden. XTC legt een groot beslag op je lichamelijke reserves. Dat komt je herstel niet ten goede.
pascale schreef:domme meid!
echt ik snap mensen die drugs gebruiken niet.
ik vind je heel naief een meeloper en erg stom en dom en dit ook nog wel in combinatie te gebruiken.
esperance schreef:wat is mdma eigenlijk? :s nog nooit van gehoord. (ben ook niet zo het drugs)
Zou het zelf dus niet doen.
Antibiotica en alcohol samen mag volgens mij wel. Dus drugs miss ook wel. Maar de keus is aan jou..
PinkyBubble schreef:esperance schreef:wat is mdma eigenlijk? :s nog nooit van gehoord. (ben ook niet zo het drugs)
Zou het zelf dus niet doen.
Antibiotica en alcohol samen mag volgens mij wel. Dus drugs miss ook wel. Maar de keus is aan jou..
Waar haal ej dat nouweer vandaan??
Elke medicijnen zijn gevaarlijk met drugs en alcohol, vooral antibiotica.
esperance schreef:PinkyBubble schreef:
Waar haal ej dat nouweer vandaan??
Elke medicijnen zijn gevaarlijk met drugs en alcohol, vooral antibiotica.
Heb het alleen maar over alcohol, drugs heb ik geen verstand van.
Antibiotica en alcohol
Bij de meeste antibiotica mag u gerust een glaasje drinken. In de lever moeten zowel het antibioticum als de alcohol worden afgebroken, zodat de lever extra belast wordt. Het verdient daarom aanbeveling als u alcohol drinkt, dit vooral met mate te doen.
esperance schreef:wat ik vond over drugs en anti. Weet nog steeds niet wat het mdma is. Maar neem aan een soort XTC pil.
XTC wordt net als antibiotica door de lever afgebroken, wanneer je XTC en antibiotica samen gebruikt raakt de lever extra belast. Dit brengt de constante bloedspiegel in gevaar wat tot een mislukte kuur kan leiden. Bovendien geldt dat wanneer er sprake is van een infectie het lichaam alle energie nodig heeft om de infectie te bestrijden. Het is daarom niet verstandig XTC en antibiotica te combineren.
PinkyBubble schreef:esperance schreef:wat ik vond over drugs en anti. Weet nog steeds niet wat het mdma is. Maar neem aan een soort XTC pil.
XTC wordt net als antibiotica door de lever afgebroken, wanneer je XTC en antibiotica samen gebruikt raakt de lever extra belast. Dit brengt de constante bloedspiegel in gevaar wat tot een mislukte kuur kan leiden. Bovendien geldt dat wanneer er sprake is van een infectie het lichaam alle energie nodig heeft om de infectie te bestrijden. Het is daarom niet verstandig XTC en antibiotica te combineren.
Ik geloof dat dat nu al 16 keer is gezegtlees de volgende keer het topic door...
pascale schreef:maar goed doe wat je niet laten kunt maar ervaar dan ook de consequenties.
.
_rosita_ schreef:pascale schreef:maar goed doe wat je niet laten kunt maar ervaar dan ook de consequenties.
.
idd, mijn idee. alleen mag het ambulance en ehbo personeel dit soort zaakjes weer opknappen.....
esperance schreef:nou.... volgens mij kun je het neit vaak genoeg herhalen..
maar weet jij wat dat is mdma ie? (of hoet het ook al weer noemt?)