Drugs + antibiotica

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qaos

Re: Drugs + antibiotica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:30

Maar waarom gebruik je het dan wat drijft jou daar toe heb je het meer naar je zin als je het op hebt of kan je alles vergeten en lekker feesten

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:32

Bienotje schreef:
Ik kan me de drang en het verheugen erop eerlijk gezegd dus echt niet voorstellen, maar er zijn ook een heleboel mensen die het plezier van paardrijden niet kunnen indenken natuurlijk Knipoog

Uiteraard is het goed dat je je hierin wil laten voorlichten. Laat alleen je voorpret en de wil voor het gebruik, niet je keuze nadelig beïnvloeden. Probeer reeël te blijven. Wat de risico´s zijn en hoe jouw lichaam er specifiek op zal reageren is vooraf niet te zeggen. Maar dat het wel degelijk schadelijke invloed kan hebben lijkt me wel duidelijk (zie quotes patsur bv.).

juistem Lachen

Het is gewoon nou eenmaal schadelijk. Alleen hoeft het niet op iedereen te reageren, zoals ik, lag ik met ozn combo bij de eerste hulp met een slang door me strot om me maag leeg te laten pompe Clown

En al moet ik nu zegge, ik voel me beter dan toen, ik rook drink en geruik geen drugs meer, alleen het feit adt ik diazepam slik op verzoek van deh uisarts omdat ik gewono anders niet slaap van de pijn en de rusteloosheid . Sja een nieuwe verslaving. Maar ik kan ook gerust 3 dagen zonder, alleen slaap ik dan niet. en ben ik sacherijnig Tong uitsteken Haha!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:33

Qaos schreef:
Maar waarom gebruik je het dan wat drijft jou daar toe heb je het meer naar je zin als je het op hebt of kan je alles vergeten en lekker feesten

Nog een keer juist... Met drufs heb je vaak geen besef van tijd en omgeving meer... En is er alleen jij en hetgeen waar je op focust, niet de problemen die jij heb in je hoofd, niet de pijn diej ij lichamelijk heb.. Dat speelt een hoop voor veel mensen mo te gaan gebruiken hoor Lachen

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:35

Dit heb ik gevonden op een drugs infosite:
Citaat:
Om antibiotica goed te laten werken, is het belangrijk dat je tijdens de hele kuur evenveel antibioticum in je bloed hebt. XTC wordt net als antibiotica door de lever afgebroken. Als je XTC en antibiotica samen gebruikt raakt je lever extra belast. Hierdoor heb je misschien niet de hele tijd evenveel antibioticum in je bloed, waardoor je kuur kan mislukken. Als je een infectie hebt, heeft je lichaam alle energie nodig om die infectie te bestrijden. XTC legt een groot beslag op je lichamelijke reserves. Dat komt je herstel niet ten goede.

Van deze site:
http://www.partyandplay.nl/chemsmeds.htm#1

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:38

De TS weet nu wel dat het schadelijk kan zijn denk ik Lachen voor het uitloopt op nog meer herrie kan er denk ik beter een slotje op, zoals de TS al eerder heeft aangegeven Lachen Ze heeft de info die zei vind nodig te hebbe om haar eiegn beslissing te nemen over vrijdag Lachen

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:39

domme meid!
echt ik snap mensen die drugs gebruiken niet.
ik vind je heel naief een meeloper en erg stom en dom en dit ook nog wel in combinatie te gebruiken.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:39

Je moet echt niks met xtc combineren! Vroeg op feestjes heb ik het een paar keer genomen. 1x had ik zo'n dorst dat ik van iemand een glas (ik dacht water) kreeg. Bleek het tequilla. Ik sloeg het glas achterover en had niks door. Daarna krijg je naast een bad trip; je wordt onwijs bang de volgende dag zo'n hoofdpijn dat je denkt dat je van een flatgebouw bent neergestort. Ik doe het nooit meer.. en zonder die troep is het net zo leuk! Ik ken echt meisjes die steeds meer pilletjes namen, omdat ze steeds sneller gaan uitwerken en uiteindelijk krijg je een overdosis.
DUS DOE HET NIET!!!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:48

pascale schreef:
domme meid!
echt ik snap mensen die drugs gebruiken niet.
ik vind je heel naief een meeloper en erg stom en dom en dit ook nog wel in combinatie te gebruiken.

Waarom zou je mensen die drugs gebruiken dan wel willen snappen?
Niet iedereen doethet voor dezelfde reden, zoals jij zei is het dom als het om meelopen gaat, Maar er zijn ook nog andere redenen, Psychologishe redenen of lichamelijke redenen. Ik vind dat Reem niet dom is, en zelf echt wel oud en wijs genoeg is om de juiste beslissing te neme na alle info die zij heeft gehad van de mensen die wel op haar post ingaan Lachen

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:56

Hoe stom kan je zijn???

Het is niet eens alleen de combinatie van MDMA en antibiotica, maar ook alcohol is een drugsvariant..
Je hebt gewon simpelweg kans dat het dus niet goed combineert, met evt gevolgen van dien..

..nierfalen, leverfalen, bloedvergiftiging en wie weet wat er nog maar gebeurt in je lijf..
En in het ergste geval kunnen ze je op halen op een brancard..

En dat alles voor een feestje... goed bezig!!!
Zou het al niet in mijn hoofd halen om te drinken als ik aan de antibiotica zit, maar dan ook nog MDMA?? Zou je er nog zo lakoniek onder zijn als je wakker wordt in het ziekenhuis???

En XTC niet verslavend??
Kan je wel een telefoonnummer geven van iemand die hier ook mee is begonnen tijdens stappen.. en uiteindelijk moest hij afkicken van de coke in een afkick-kliniek..
Bezint eer gij begint!!

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:57

wat is mdma eigenlijk? :s nog nooit van gehoord. (ben ook niet zo het drugs)

Zou het zelf dus niet doen.
Antibiotica en alcohol samen mag volgens mij wel. Dus drugs miss ook wel. Maar de keus is aan jou..

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:59

esperance schreef:

Antibiotica en alcohol samen mag volgens mij wel. Dus drugs miss ook wel. Maar de keus is aan jou..

Waar haal ej dat nouweer vandaan??
Elke medicijnen zijn gevaarlijk met drugs en alcohol, vooral antibiotica.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:01

Uhh ja lijkt me dat je het antwoord op je vraag eigenlijk al weet...
Als je drugs wil gebruiken moet je helemaal zelf weten natuurlijk zijn wel meer mensen die dat doen op een feestje en de meesten van ons kijken ook weleens te diep in het glaasje natuurlijk. Ben zelf niet van de drugs overigens.

Alleen als je antibiotica gebruikt denk dan even aan je eigen gezondheid en doe het gewoon niet, ook al gebeurt er misschien niks, voorkomen is beter als genezen lijkt me.

Verder is het gewoon niet slim om op dat feestje drugs te gebruiken, maar ook al gebruikte je geen antibiotica iedereen moet doen wat die zelf wil, en dr zijn zat mensen zoals Reem die af en toe drugs gebruiken. 2 vriendinnen van me gebruiken ook heel af en toe drugs op een feestje (niet veel) en die zijn zeker niet verslaafd, ik zelf heb nog nooit drugs gebruikt (op me sigretten na dan als dat meetelt haha Tong uitsteken ) Maar de TS heeft nu wel antwoord op dr vraag denk ik.
Laatst bijgewerkt door SONY op 26-09-07 17:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:01

Ik zou toch niet gaan stunten met deze combi... Antobiotica en alcohol mag ook niet, lijkt me dus al helemaal geen goed idee om er ook nog eens drugs bij te gebruiken. Ik weet niet welk antobiotica je hebt, want er zijn natuurlijk verschillende, maar ik zou de gok toch niet wagen. Je lichaam en lichamelijke gezondheid lijken me toch net iets te belangrijk...

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:06

PinkyBubble schreef:
esperance schreef:

Heb het alleen maar over alcohol, drugs heb ik geen verstand van.

Antibiotica en alcohol
Bij de meeste antibiotica mag u gerust een glaasje drinken. In de lever moeten zowel het antibioticum als de alcohol worden afgebroken, zodat de lever extra belast wordt. Het verdient daarom aanbeveling als u alcohol drinkt, dit vooral met mate te doen.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:10

esperance schreef:
PinkyBubble schreef:

Heb het alleen maar over alcohol, drugs heb ik geen verstand van.

Antibiotica en alcohol
Bij de meeste antibiotica mag u gerust een glaasje drinken. In de lever moeten zowel het antibioticum als de alcohol worden afgebroken, zodat de lever extra belast wordt. Het verdient daarom aanbeveling als u alcohol drinkt, dit vooral met mate te doen.

Zoals er al gezegt is zijn er verschillende antibiotica's die ik toen had mocht je dus absoluut geen alcohol Vork

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:10

wat ik vond over drugs en anti. Weet nog steeds niet wat het mdma is. Maar neem aan een soort XTC pil.
XTC wordt net als antibiotica door de lever afgebroken, wanneer je XTC en antibiotica samen gebruikt raakt de lever extra belast. Dit brengt de constante bloedspiegel in gevaar wat tot een mislukte kuur kan leiden. Bovendien geldt dat wanneer er sprake is van een infectie het lichaam alle energie nodig heeft om de infectie te bestrijden. Het is daarom niet verstandig XTC en antibiotica te combineren.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:11

esperance schreef:
wat ik vond over drugs en anti. Weet nog steeds niet wat het mdma is. Maar neem aan een soort XTC pil.
XTC wordt net als antibiotica door de lever afgebroken, wanneer je XTC en antibiotica samen gebruikt raakt de lever extra belast. Dit brengt de constante bloedspiegel in gevaar wat tot een mislukte kuur kan leiden. Bovendien geldt dat wanneer er sprake is van een infectie het lichaam alle energie nodig heeft om de infectie te bestrijden. Het is daarom niet verstandig XTC en antibiotica te combineren.

Ik geloof dat dat nu al 16 keer is gezegt Clown lees de volgende keer het topic door...

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:22

nou.... volgens mij kun je het neit vaak genoeg herhalen..

maar weet jij wat dat is mdma ie? (of hoet het ook al weer noemt?)

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:25

Wat een ongelooflijk stomme mensen zijn er toch.

Ja joh, gewoon doen!!!!!!! Mooie combinatie, dacht je niet! Echt een aanradar..
Wat denk jij nou? Ik hoop echt dat dit soort topics van bokt worden geschrapt.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:26

En daarbij, wat had je verwacht? Als de drugsinfo lijn het afraadt, denk je dat echt dat wij zeggen dat het wel kan? Daar zijn toch mensen die er verstand van hebben. Het is echt heel slecht.

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:27

PinkyBubble schreef:
esperance schreef:

Ik geloof dat dat nu al 16 keer is gezegt Clown lees de volgende keer het topic door...

@pinky bubble-je hoeft niet op iedereen te reageren hoor iedereen heeft een mening die van jou is duidelijk nu.
en ik vind dat de mensen die hetzelfde als mij min of meer zeggen(bijna iedereen dus!)dat,dat hele verstandige mensen zijn.
zou je niet van de t.s kunnen zeggen dan.
maar goed doe wat je niet laten kunt maar ervaar dan ook de consequenties.
en inderdaad ik vind dit een raar topic voor op bokt.
er lezen ook kleine kinderen mee.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:31

pascale schreef:
.

idd, mijn idee. alleen mag het ambulance en ehbo personeel dit soort zaakjes weer opknappen.....

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:34

_rosita_ schreef:
pascale schreef:
.

idd, mijn idee. alleen mag het ambulance en ehbo personeel dit soort zaakjes weer opknappen.....

ja inderdaad daar heb je een goed punt,bakken met geld kost dat weer,allemaal van die expirimentjes.
en daarbij komt ook nog eens:stel er gebeurd jou wat,je overlijd in het ergste geval.hoe vind je dat tegenover je ouders?dat zou nou wel het ergste zijn wat je kan overkomen als ouder zijnde.
je hoort het af en toe wel laatst was er nog zoiets op tv,wat een verdriet en waarom om een kind die zijn of haar ouders zoveel ellende aan doet.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:48

MDMA is een poeder, het hoofdbestandeel van XTC pillen. Het enigste wat ik wil zeggen is: Zonde .

Bokt is idd een fout forum om zulke topics te plaatsen. Heb niet het hele topic doorgelezen hoor maar zet het dan op Partyflock ofzo.
Laatst bijgewerkt door Maris89 op 26-09-07 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:49

esperance schreef:
nou.... volgens mij kun je het neit vaak genoeg herhalen..

maar weet jij wat dat is mdma ie? (of hoet het ook al weer noemt?)

http://www.google.nl

Volgende keer kun je ook hier kijken, dan zie je wat het is:j

XTC (MDMA)

Wat is het?
XTC behoort tot de amfetaminefamilie, maar heeft naast de oppeppende werking ook een bewustzijnsveranderend effect. XTC wordt op de markt gebracht in de vorm van pillen en als poeder.

MDMA (3,4-methyleendioxymethamfetamine) is de chemische naam voor XTC.

Zoals al vaker is gezegd, gewoon niet gebruiken.
Hoe jammer je het ook vind !