Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MustangS schreef:Hahaha volgens mij maken jullie elkaar gek met al die 'aanwijzigingen'
Ik moet zeggen dat ik zelf nooit zo aan kinderen heb gedacht, maar nu ik stage loop op een kinderdagverblijf (opleiding SPW) vind ik het toch wel heel erg leuk om met die kleintjes bezig te zijn!
Goed, word in maart pas 18, dus heb nog even de tijd hahaha. Vergeet ik bijna te melden dat ik ook nog een wezen van het andere geslacht nodig heb, anders gaat het ook niet zo lukken ben ik bang.
Ik geniet nog wel even op mijn stage
Mijn zus is, bij wijze van, al zwanger als ze erover praat. Ze wil ook zó graag. Haar vriend wilde eerst persé alles goed in orde hebben (hij is de meest verstandelijke..) maar vindt het nu toch ook wel steeds leuker allemaal.
Ik lag er vannacht een beetje wakker van. Ze zijn gister en vandaag in een hotelletje met zijn 2 omdat ze 7 jaar samen zijn nu. Misschien is vannacht mijn neefje/nichtje wel verwekt![]()
Ik ga ook heel erg voor jullie duimen!
Zoals al eerder werdt gezegd in het topic, lijken jullie echt hele vriendelijke mensen!
Succes aan jullie beide!
Riswa schreef:Het is ook geweldig! En het zwanger zijn top gewoon! Tenminste ze ervaar ik het!
Haha moet je helemaal niet aan denken joh wat je zus snachts aanhet doen is![]()
![]()
BGGBWM schreef:Stom hé? Dat je nu gewoon iedere 5 minuten de broek van je vrouw naar beneden ziet gaan, ahhaha.
Riswa schreef:@ TS.. misschien lekker ff gaan shoppen! gedachten op nul en lekker wat leuks doen samen! gaat de tijd ook sneller!