Zwanger? Niet Zwanger?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nakisha

Re: Zwanger? Niet Zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:25

Wat spannend.... succes, ik hoop dat jullie een positief resultaat krijgen! Haha!

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:26

ik draai ook mijn duimen voor jullie!
dat moet erg zenuwslopend zijn!

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:28

Heeft ze wel een ongesteld achtig gevoel.. had ik wel.. kon het geen pijn noemen meer irritant.. en die borsten tja.. ook behoorlijk gevoelig.. maar met vlagen hoor..

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:29

Ja, echt ik heb helemaal kriebels in m'n buik, we zitten elkaar og op te fokken ook! We zien in alles aanwijzingen. Gab heeft ontzettend zin in gebakken eieren, dat eet ze normaal nooit.... Dat soort dingen... Ik ga bidden...

Ja ze heeft wel een ongesteldachtig gevoel, maar niet zo heftig als anders. Ze heeft heel vage buikpijn en gevoelige tepels.

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:31

Als het nou niet is gelukt... wie heeft er ervaring met ovulatietest?

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:33

Haha het effect is vaak ook als je er zo mee bezig bent dat je jezelf zwanger gaat praten (haha ja dat kan ook) Dat doe ik namelijk altijd als ik overtijd ben.

Nou hoop ik wel dat ze echt zwanger is en dat het allemaal haar eerste zwangerschapskwaaltjes zijn Haha!

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:34

Hmm ik heb er geen ervaring mee.. en wilde er ook niet aan beginnen.. iedereen zijn mening en manier hoor.. maar er wordt gezegt dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, en als je aan de ovutesten gaat ben je er denk ik juist meer mee bezig.. Wij hebben het gewoon laten gaan en zagen wel wat er zou gebeuren.. en pas toe we dachten nou maar even wat serieuser (maar nog lacherig eigenlijk) was het raak.. en dat tot 2 keer toe dus..

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:36

Hoe lang heeft het bij de moeders geduurd vanaf het stoppen met de anticonceptiemiddelen tot aan zwangerschap?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:37

ik las net ook al mee.. het verschilt inderdaad per vrouw hoe snel ze "getest" kan worden, ben benieuwd, en hoop op positief voor jullie Ja Haha!

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:39

Ik ga duimen voor jullie en hoop van harte dat het raak is Haha!

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:39

14 maanden..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:41

Ik heb 3 testen gedaan en nog negatief maar ik wist zelf al dat ik zwanger was,mijn aderen in mijn borsten gingen duidelijk zichtbaar worden.

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:42

14 Maanden! Jezus! Dat is lang! * moed zakt in schoenen *

Bedankt voor al jullie lieve en meelevende reacties!

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:43

Hahaha volgens mij maken jullie elkaar gek met al die 'aanwijzigingen' Tong uitsteken

Ik moet zeggen dat ik zelf nooit zo aan kinderen heb gedacht, maar nu ik stage loop op een kinderdagverblijf (opleiding SPW) vind ik het toch wel heel erg leuk om met die kleintjes bezig te zijn!
Goed, word in maart pas 18, dus heb nog even de tijd hahaha. Vergeet ik bijna te melden dat ik ook nog een wezen van het andere geslacht nodig heb, anders gaat het ook niet zo lukken ben ik bang.
Ik geniet nog wel even op mijn stage Knipoog

Mijn zus is, bij wijze van, al zwanger als ze erover praat. Ze wil ook zó graag. Haar vriend wilde eerst persé alles goed in orde hebben (hij is de meest verstandelijke..) maar vindt het nu toch ook wel steeds leuker allemaal.
Ik lag er vannacht een beetje wakker van. Ze zijn gister en vandaag in een hotelletje met zijn 2 omdat ze 7 jaar samen zijn nu. Misschien is vannacht mijn neefje/nichtje wel verwekt Hyper!

Ik ga ook heel erg voor jullie duimen!
Zoals al eerder werdt gezegd in het topic, lijken jullie echt hele vriendelijke mensen! Haha!
Succes aan jullie beide!

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:45

Bij mijn ouders duurde het een paar jaar en zijn uiteindelijk niet via de natuurlijke weg zwanger geraakt.. dus ik vond het nog wel snel.. en we hebben tussendoor een soort pauze gehad.. ik had een nieuwe baan en had het ff gehad met zwanger worden.. eerstvolgende keer na die periode was ik meteen zwanger.. maar dat ging dus mis.. maar 4 maanden later toch nog goed gekomen!

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:46

MustangS schreef:
Hahaha volgens mij maken jullie elkaar gek met al die 'aanwijzigingen' Tong uitsteken

Ik moet zeggen dat ik zelf nooit zo aan kinderen heb gedacht, maar nu ik stage loop op een kinderdagverblijf (opleiding SPW) vind ik het toch wel heel erg leuk om met die kleintjes bezig te zijn!
Goed, word in maart pas 18, dus heb nog even de tijd hahaha. Vergeet ik bijna te melden dat ik ook nog een wezen van het andere geslacht nodig heb, anders gaat het ook niet zo lukken ben ik bang.
Ik geniet nog wel even op mijn stage Knipoog

Mijn zus is, bij wijze van, al zwanger als ze erover praat. Ze wil ook zó graag. Haar vriend wilde eerst persé alles goed in orde hebben (hij is de meest verstandelijke..) maar vindt het nu toch ook wel steeds leuker allemaal.
Ik lag er vannacht een beetje wakker van. Ze zijn gister en vandaag in een hotelletje met zijn 2 omdat ze 7 jaar samen zijn nu. Misschien is vannacht mijn neefje/nichtje wel verwekt Hyper!

Ik ga ook heel erg voor jullie duimen!
Zoals al eerder werdt gezegd in het topic, lijken jullie echt hele vriendelijke mensen! Haha!
Succes aan jullie beide!

Het is ook geweldig! En het zwanger zijn top gewoon! Tenminste ze ervaar ik het!

Haha moet je helemaal niet aan denken joh wat je zus snachts aanhet doen is Haha! Knipoog Clown

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:48

Riswa schreef:
Het is ook geweldig! En het zwanger zijn top gewoon! Tenminste ze ervaar ik het!

Haha moet je helemaal niet aan denken joh wat je zus snachts aanhet doen is Haha! Knipoog Clown

Ik probeerde ook zoveel mogelijk aan het resultaat te denken.. Niet aan de daden zelf Vork

He... moest je dat nu écht zeggen? Haha!

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:49

Bedankt voor al jullie reacties! er is nog steeds geen bloed te zien, hihi!

Stom hé? Dat je nu gewoon iedere 5 minuten de broek van je vrouw naar beneden ziet gaan, ahhaha.

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:50

BGGBWM schreef:
Stom hé? Dat je nu gewoon iedere 5 minuten de broek van je vrouw naar beneden ziet gaan, ahhaha.

ROFL Huilen van het lachen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:50

haha :p
heerlijk die spanning

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:52

@ Mustang haha ja vond ik wel even leuk Lachen
@ TS.. misschien lekker ff gaan shoppen! gedachten op nul en lekker wat leuks doen samen! gaat de tijd ook sneller!

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:54

Riswa schreef:
@ TS.. misschien lekker ff gaan shoppen! gedachten op nul en lekker wat leuks doen samen! gaat de tijd ook sneller!

Daar komen kasten vol babykleertjes van..

boldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:55

Soms als je heel graag zwanger wilt worden kan het wezen dat van deze zenuwen de menstruatie wat langer uitblijft. Wat ik uiteraard niet hoop voor jullie. Misschien even jullie gedachten verzetten en over een paar dagen weer een test doen?

Heb zelf een zoon van 12 wk. maar mijn test heb ik op de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden gedaan en direct positief.

Heel veel succes voor jullie.

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:57

Dat is zeker zo, maar nee; ik moet zeggen dat we alletwee heel hard hopen, maar er beiden niet meer in geloven...

Wie van jullie heeft al het onderstaande gedaan en hoelang heeft het bij jullie geduurd:
- foliumzuur slikken
- geen alcohol
- geen drugs
- niet roken
- na de sex benen omhoog
- onderop liggen tijdens de sex
- voldoende vitamine c
- tijdens vruchtabre periode om de dag sex

Je zou toch denken, aangezien wij al 7 maanden ons aan bovenstaand lijstje houden, dat er inmiddels wel iets moet gebeuren... toch?

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:57

Begin inmiddels bang te worden dat een van ons onvruchtbaar is ofzo...