Altijd honger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nanne

Re: Altijd honger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 10:37

Ik kan niet eten!!
Mn keel is weer eens ontstoken.. Mag alleen ijsjes, vla, yoghurt of aardappelpuree.. Pffff Stomme Amandelen.. Boos!

amosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 10:43

ik heb dit probleem ook
ik eet constant
en blijft (tot nu toe) :p ook dun
op school heb ik ook constant honger
als ik me verveel begin ik ook te eten enzo Sigaar

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 12:01

Ik heb het ook! Altijd maar honger. Tot mijn 17e was er niks aan de hand, ik was ontzettend slank/mager, dus maakte het niet uit of ik veel at of niet. Daarna ben ik ineens aangekomen, en wel 17 kilo... Van mager naar een mollig persoon. Het vervelende is, dat ik niet meer toe kon geven aan mijn oude gewoonte, eten wat en wanneer je maar wilt. Het is heel lastig om dat uit je patroon te halen. Ik wil sommige van jullie dan ook waarschuwen, blijf jezelf regelmatig wegen, en probeer niet altijd toe te geven aan een honger gevoel. Als ik nu tussendoor honger heb, drink ik een glas water en een stuk fruit terwijl in mij nog altijd iemand schuilt die het liefst 3 keer opschept bij het warm eten. Inmiddels zijn bij mij 12 van de 17 kilo eraf en voel me nu prima, maar ik moet op mijn gewicht blijven letten, na de kerst en bij dat soort dagen is er vaak een kilootje of wat erbij...

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 18:10

Wormen? Als je dat hebt, moet je ook je wormen voeden en die pakken bijna alles van je weg daarom heb je zo'n honger constant