Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Njen schreef:Ik ben wel benieuwd, vertel.
Rianneke schreef:Njen schreef:Ik ben wel benieuwd, vertel.
het spulletje heet CAI-PAN massagezalf. dit is met 33 % echte japanse pepermuntolie...
dit is het enige wat bij mij ook echt werkt... andere dingen zoals tygerbalsem en van die andere smeersels helpen bij mij ook niet!
runningkawa schreef:Ik ben ook wel benieuwd waar je het kunt halen.
Ik gebruik nu chiling oil, is wel fijn, maar niet afdoende
De hoofdpijn die ik krijg trekt dan ook naar mijn linker oog, heeft je moeder dat ook patjelisa ?
Njen schreef:Kan je dat gewoon bij de drogist halen?
runningkawa schreef:Thanks starbreeze
Ik zeg ook steeds dat het met een ongeluk van een paar jaar terug te maken heeft, maar dat kan volgens de dokter niet omdat ik toen geen last van mijn nek had.
Toch heb ik het sindsdien meer en ik heb toen wel een hele flinke optater tegen mijn hoofd gehad
runningkawa schreef:Ik heb het idd meer als ik ongesteld moet worden, maar helaas zo ook nog.
De dokter noemt het idd migraine, maar ik voel het duidelijk vanuit mijn nek omhoog trekken.
Paracetamol werkt helemaal niks.
Met een paar aleve's onderdrukt het iets.
runningkawa schreef:Ik denk daar dus ook aan, maar volgens de dokter kan het niet omdat ik toen niet meteen heb geklaagd over nekpijn.
runningkawa schreef:Ik slik ook liever niks, maar het kan mij vaak net verlossen van overgeven...slik ik niks is het zeker raak.