Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Dat ben ik met je eens shadow
Bij inboedel kun je desnoods naar de kringloop. Niet fijn als je nu nieuwe spulletjes hebt, maar erg...ach ook niet direct. Overleef je wel.
Bij ziektekosten is dat toch wel ff heel anders.
En idd overal bij betalen...terwijl het elke maand al zo'n smak kost.
En zo ben je jaren niet naar de fysio geweest, maar nu moet je een keer, ja sorry je mag maar 9 keer...en al die andere jaren dan....
Tanden idem dito, krijg 75 % vergoed.
Maar krijg we een nieuwe vulling bij een tand die al 2 keer eerder door midden is geweest.
Trekken, nee dat doen we niet. Pas als die weer doormidden gaat. Wat een week later was...
Maar je kunt wel 2x vullen dokken...dat wilde ik al niet...
BGGBWM schreef:Ik ben verzekerd bij Zilveren Kruis Achmea. Wij hebben ook wel gestript moet ik eerlijk zeggen, zo wilden wij bijvoorbeeld geen alternatieve geneeszijzen, psychische hulp en nog wat andere kleine dingetjes.
Barco schreef:het lijkt me te begrijpen dat als je 50 bent al een ander risico hebt op bepaalde aandoeningen dan wanneer je 20 bent of 70 bent. je hebt toch over het algemeen meer kans op artrose als je wat ouder bent. Ik noem maar een voorbeeld.
ma_rie_tje schreef:waarom niet gewoon ziekenfonds en particulier?
Ziekenfonds wasvoor de armere mensen goed tebetalen, en vrijwelalles zat er bij(dachtik?? was zelfparticulier verzeker...)
en Particulier, tjavolgens mij was dat ook te doen.
De mensen die particulier waren lachen zich kapot,wat die nu betalen is (in verhouding) erg weinig
runningkawa schreef:ah kijk
en ik als Me patient wil dat wel...
Heb meer aan alternatief dan een het gewone...die zeggen dat je gek bent en meer niet
runningkawa schreef:Pil heb ik nog altijd moeten betalen...
Denk dat ze liever hebben dat ik een dure abortus laat doen...is namelijk wel vergoed...