Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Wat een verschrikkelijke verhalen hier
Helaas kan ik er ook over meepraten..
In februari werd ik na een val van mijn paard door de huisarts IN OPLEIDING naar huis gestuurd, terwijl ik niks meer wist, gedesorienteerd was en als een klein kind liedjes en versjes liep te zingen. Het zou een hersenschudding zijn. Zij vond het niet nodig een volleerde huisarts te raadplegen.
Een week later werd ik van mijn werk gehaald door de ambulance omdat ik plots uitvalsverschijnselen links kreeg, en mn gezicht ging hangen. In het ziekenhuis zijn geen onderzoeken verricht en werd het op pshychische druk gegooid, ik moest maar uitrusten.
Ongeveer drie maanden later in Duitsland is men er door een (verlate) MRI scan achter gekomen dat het alles behalve stress was, maar een hersenbloeding, waarvan de bloedprop nog te zien was en ook dat er te zien was dat ik meerdere kleinere nabloedingen gehad had.
Al die tijd had ik er bij mijn HA in NL er op aangedrongen onderzoeken te verrichten, maar hij vond mij letterlijk een zeur![]()
Deze hersenbloeding is een indirect gevolg geweest van mijn keiharde val die week voordat de bloeding optrad en had veel erger kunnen aflopen als ik pech gehad had.... hier heeft echt een engeltje op mijn schouder gezeten.
Sinds ongeveer 5 weken weet ik ook dat deze hersenbloeding geleid heeft tot epilepsie, waar ik wellicht mn hele leven aan vast zit, inclusief medicijnen. Eerder erkennen van de hersenbloeding had wellicht dit kunnen voorkomen / milder kunnen maken, zeker is het echter helaas niet.
Ik twijfel nog steeds of ik een aanklacht ga indienen, ik ben zoveel kwijt geraakt - ik ben vergeetachtiger geworden, mijn linkermondhoek blijft altijd wat hangen, ik heb epileptische aanvallen die mijn leven beinvloeden, ik ben mijn baan hierdoor kwijtgeraakt en kan sindsdien niet meer werken en zit dus thuis, achter de geraniums....