Haar zwart verven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Biene

Re: Haar zwart verven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:04

Mocca schreef:
Maar als de spoeling vervaagt en je er een andere kleur overheen doet, loop je denk ik weer de kans een heel andere kleur te krijgen dan op de verpakking staat?

Spoeling dekt in het begin volledig en mooie kleur, maarja, maar een paar keer wassen wordt het al veel minder mooi.

Hmm ik geloof dat verf dan de enige mooie optie is ..

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:07

ik heb ook zwarte spoeling gehad vantevoren, en bij mij bleef het best mooi Lachen ging van zwart, en dan naar een donkere bruin en dan uiteindelijk me eigen kleur weer, donkerblond...dus denk dat het er ook aan ligt aan je eigen haarkleur zowiezo Knipoog

Biene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:09

Rafaela schreef:
ik heb ook zwarte spoeling gehad vantevoren, en bij mij bleef het best mooi Lachen ging van zwart, en dan naar een donkere bruin en dan uiteindelijk me eigen kleur weer, donkerblond...dus denk dat het er ook aan ligt aan je eigen haarkleur zowiezo Knipoog

Dus met spoeling kun je makkelijk terug naar je eigen haarkleur ? (middenblond is dat voor mij)

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:13

Een vriendin van mij heeft het van blond naar zwart gedaan. Het is natuurlijk heel anders maar wel leuk. Knipoog

Biene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:15

@ Jantine_ ik wil dus ook van licht naar een donkeren kleur .. vraag me af of het me wel staat Haha!

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:17

Ik zou het niet doen, heb het ook een keer gedaan en ik kreeg onwijs bleek hoofd. Ook al heb ik van me zelf best donker bruin haar.

Biene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:31

@ __elise__ ik heb wel donkere wenkbrauwen .. en ik heb geen bleke kleur gezicht ..

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:33

Biene schreef:
@ Jantine_ ik wil dus ook van licht naar een donkeren kleur .. vraag me af of het me wel staat Haha!

Je kunt het altijd vragen bij de kapper, je kunt er wel een heel bleek koppie van krijgen! Knipoog

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:33

Biene schreef:
Rafaela schreef:

Dus met spoeling kun je makkelijk terug naar je eigen haarkleur ? (middenblond is dat voor mij)

een spoeling gaat ervanzelf uit...hoelang dat duurt ligt eraan hoe vaak je je haren wast Lachen maar het gaat er wel vanzelf uit Lachen middenblond is ongeveer hetzelfde als mijn haarkleur, dus denk niet dat je dan rare kleuren gaat krijg Knipoog .Het zal na de spoeling waarschijnlijk wel iets donkerder blijven dan je eigen haarkleur, maar dat zal niet opvallen.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:35

Ik had eerst lichtbruin. Ik wou het wat donkerder dus ik deed er donkerbruine verf in. Het resultaat was zwart (dat hadik dus niet verwacht) het is nu gelukkig al weer wat lichter, en er begint al wat uitgroei te komen. Dat doe ik dus nooit meer. Ik leek er idd ook bleker door.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:45

Rafaela schreef:
ramoontje; er zijn Echt wel mensen die van zichzelf zwart haar hebben, ik ken der zelf een paar, en geloof me, dat is echt geen bruin..

Ramoontje heeft toch echt gelijk.
Zwart is geen kleur (net als wit). En wacht maar tot mensen met echt zwart haar lang genoeg in de zon gaan staan, dan wordt het bruin. Knipoog

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:48

Mijn zus,
Het ging er makkelijk in maar moeilijk uit.
Ze heeft heel vaak moeten blonderen tot het eruit was Ja

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:55

Kheb me haar nu zwart.. (Al een tijdje)
En nu laat ik het met gerust uitgroeien.. (Wordt weer wat bruinig)
Ik wordt van het zwarte een beetje wittig, lijk wel een spook!!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:13

Ik ben ooit eens van heel lichtblond naar heel donkerbruin gegaan. Ze hebben er toen een mengsel van spoeling en verf doorheen gegooid. Kreeg hetzelfde effect, maar was beter voor mijn haar Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:32

Kaiya schreef:
Rafaela schreef:
ramoontje; er zijn Echt wel mensen die van zichzelf zwart haar hebben, ik ken der zelf een paar, en geloof me, dat is echt geen bruin..

Ramoontje heeft toch echt gelijk.
Zwart is geen kleur (net als wit). En wacht maar tot mensen met echt zwart haar lang genoeg in de zon gaan staan, dan wordt het bruin. Knipoog

Zwart is geen kleur, maar dat betekend niet dat je geen zwart haar kan hebben Verward

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:37

Toen ik voor de eerste keer mijn haar zwart ging verven deed ik dat met gewone verf, geen spoeling.
Het beviel me heel goed. Haha! Ik verf het nog altijd zwart. Tong uitsteken

Biene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:02

zijn er mensen die wat voor en na foto's willen posten ?

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:04

Kheb het wel vaker zwart gehad...
Aangezien ik een redelijk bruine huid heb word ik niet bleek!
Ben je al wit in je gezicht dan moet je veel make-up smeren.
Tegenwoordig als ik me haar bruin heb en ik kleur het middenbruin valt het al zwart uit op me haar!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 22:51

Nou, dames, het is gebeurd hoor. Gisterenochtend heb ik het laten verven (ja, verven!) door m'n vriendin. Ik liep de winkel binnen, kocht het enige pakje zwart wat er te koop stond (gelukkig wel van l'Oreal Paris) en kwam er thuis achter dat het verf was ipv kleurspoeling. En ja, als ik iets wil, dan doe ik het. Of ik nou de juiste spullen heb, of niet. Clown Anyways, haar geverfd, uitgespoeld, staat hartstikke leuk en heb alleen nog maar positieve opmerkingen gehad. Lachen

Maar is het raar dat er net met douchen nog zwart uit kwam? Ik dacht namelijk dat dat alleen bij kleurspoeling is, maar?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 23:27

Saskiaatje schreef:
Nou, dames, het is gebeurd hoor. Gisterenochtend heb ik het laten verven (ja, verven!) door m'n vriendin. Ik liep de winkel binnen, kocht het enige pakje zwart wat er te koop stond (gelukkig wel van l'Oreal Paris) en kwam er thuis achter dat het verf was ipv kleurspoeling. En ja, als ik iets wil, dan doe ik het. Of ik nou de juiste spullen heb, of niet. Clown Anyways, haar geverfd, uitgespoeld, staat hartstikke leuk en heb alleen nog maar positieve opmerkingen gehad. Lachen

Maar is het raar dat er net met douchen nog zwart uit kwam? Ik dacht namelijk dat dat alleen bij kleurspoeling is, maar?

Dat is normaal, had ik ook toen ik mijn haar chocoladebruin had laten verven. Knipoog
Het is met 2 keer wassen wel over.
Enne... foto!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 07:50

lor1_1984 schreef:
Saskiaatje schreef:

Dat is normaal, had ik ook toen ik mijn haar chocoladebruin had laten verven. Knipoog
Het is met 2 keer wassen wel over.
Enne... foto!

Ja, ik zal vanmiddag een foto maken, als ik uit school kom. Lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:29

Ik ben benieuwd!! Haha!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:39

Biene schreef:
@ dessie ..is jou haar nog steeds zwart of heb je weer je eigen kleur terug?

Ik heb zo ongeveer weer mijn eigen kleur terug Lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:43

Van dit topic krijg ik echt weer zin om mijn haar weer te gaan verven. De roze verf staat voor mijn neus... Bloos Helaas, kan dat niet. Ik heb bijna geen haar meer over.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:46

Laatst bijgewerkt door tante_trien op 17-09-07 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt