ben benieuwd naar een foto hoe het eruit ziet, want het klinkt niet bepaald gezond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mAnDyXX schreef:MamboBeach schreef:
Dat vroeg ik niet.
Hier gaat het in dit topic niet om dus FF ontopic blijven oke?
Redrumfox schreef:Ik vind dat je (TS) er veel te makkelijk mee omgaat, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik zou niet voor de rest van mijn leven een arm willen- en kunnen missen! Als ik jou was zou ik maar als de donder naar het ziekenhuis gaan, want dit is overduidelijk foute boel.
Sylvia schreef:Kunnen we het wel gezellig houden aub?
Sylvia schreef:Even tussendoor, TS is 13 (zie profiel), dus ik kan me voorstellen dat ze niet naar het ziekenhuis kán als haar vader niet thuis is en dat het dus niet zozeer 'er gemakkelijk mee omgaan' is, maar meer onmacht...
Bellen met de huisartsenpost kan altijd (en zou ik ook zeker even doen!).
En kunnen we het nou alsjeblieft gezellig en ontopic houden?
MamboBeach schreef:Sylvia schreef:Kunnen we het wel gezellig houden aub?
Ja, heel graag!
Maar wat is dit, de kleuterschool?
Ik mag geen eens vragen of er iemand bij haar is!
En dan wordt er zo op mij gereageerd...
Redrumfox schreef:Ik vind dat je (TS) er veel te makkelijk mee omgaat,
Sylvia schreef:Even tussendoor, TS is 13 (zie profiel), dus ik kan me voorstellen dat ze niet naar het ziekenhuis kán als haar vader niet thuis is en dat het dus niet zozeer 'er gemakkelijk mee omgaan' is, maar meer onmacht...