Jij ook

En ik begrijp je wel ook wel lekker lu.llig als ze zo iets zeggen als of je het ter plekke verzint

Nee als ze dat ooit tegen mij zegge zo dan schiet ik echt uit me slof

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Kus jij je vriend dan niet tijden sex?
Via speeksel is het juist overdraagbaar.
Noah2006 schreef:Pfeiffer is alleen besmettelijk voor personen met een slechte weerstand, maar ik zal er wel echt mee oppassen voor je vriend hoor.
Kayuna schreef:Ben vandaag weer naar de huisarts geweest.
Er is inderdaad nog steeds iets aan de hand, maar ze weet verder niks te doen dus heeft ze me doorgestuurd naar de internist...
Kan 2 weken duren voordat ik daar een oproep van krijg![]()
De huisarts vond het vreemd dat de uitslag van Pfeiffer negatief was.
Heb echt geen flauw idee wat er dan aan de hand is!
Ben nog steeds zo beroerd..
Ik zie toch dat mensen vaak pas na 2 - 3 keer bloedonderzoek er achter komen dat ze Pfeiffer hebben.
Dat ga ik dan ook maar meteen even vragen aan die internist, hoe dat zit.
Toen ik mijn vriend vertelde dat ik misschien pfeiffer had zei hij dat hij wel gewoon wilde zoenen enzo!
We hebben het nog geprobeerd niet te doen, maar het ging gewoon van zelf.![]()
Hij heeft wel een goede weerstand gelukkig.
Kwam hij laatst met een opmerking, goh ik heb me toch een keelpijn, en ik ben zó moe..
Gelukkig was het maar een grapje, de lolbroek
Sterkte allemaal hé!
CharlotteP schreef:Ik heb hier ook een topic over lopen, bij mij waren ze er ook pas achter na 6 x prikken en bij mij is er ook een internist ingeschakeld, moest er zelfs voor opgenomen worden, na 6x prikken waren ze er pas achter.
Pam schreef:Een soort dr houseZo legde mn vader t uit.
Die kijkt of alles inwendig in orde is, een heeeel uitgebreid onderzoek.
Hannanas ik zou niet weten waar. Mn huisarts heeft 2 jaar volgehouden dat er niets aan de hand was dus om geen gezichtsverlies te lijden zal die er wel geen spoed achter zetten. Ach nog 2 weekjes..