Pfeiffer..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Mliss

Re: Pfeiffer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 13:41

@kaatje89
Jij ook Ach gut
En ik begrijp je wel ook wel lekker lu.llig als ze zo iets zeggen als of je het ter plekke verzint Clown
Nee als ze dat ooit tegen mij zegge zo dan schiet ik echt uit me slof Vork

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 13:44

runningkawa schreef:
Kus jij je vriend dan niet tijden sex? Tong uitsteken

Via speeksel is het juist overdraagbaar.

Ja wel maar goed ik heb geen keus dan maar even niet zoenen gaat wel moeilijk worden maar dan maar een pleister over me mond Lips are sealed
Maar tijdelijk zonder zoenen gaat nog wel maar helemaal geen sex nee dat zie ik niet zitten.
Kijk als ik vriend loos ben oke dan maakt het niet uit maar nu komt me vriend iedere keer langs of ik ben in het weekend bij hem en mag je niks doen nou dan word ik gek! hahaha Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 13:46

Nou gezellig.... Lachen
En je hebt het hem allang voor afgelopen vrijdag gegeven hoor...maar niet iedereen wordt er ziek van

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 13:52

Ja weet ik wel maar hij wil geen risico lopen hij gaat aan een nieuwe baan beginnen ook.
Maar goed hij houd het never nooit vol denk ik zeker niet onder de sex...
Maar goed wat hij wil ik heb geen keus ben al blij dat ik gewoon sex kan hebben.
Ik geef hem 2 weekies meer niet Clown

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 13:53

hier ook een met pfeiffer..
vorig jaar hele tijd moe, laten testen maar niks..
2 maanden later weer, maar nog steeds niets, hield vage klachten en vermoeidheid..
nu in februari was is doodziek van vermoeidheid, en naar de arts, jah hoor acute pfeiffer..
en mijn arts maar zegge zit tussen je oren je moet gewoon wat rustiger aan doen..
en nu een half jaar verder, werkte ik gewoon weer tot 3 weken terug,
weer moe vage klachten , uiteindelijk ook veel rugpijn,
weer naar een arts, jah je hebt spit.. nou oke zalwel..
in 2 weken verder en 3 artsen later blijk ik gewoon weer te snel aan de bak te zijn gegaan,
en zijn mn spieren niet hersteld.
gevolg, moet heel rustig aan doen en rustig opbouwen met werken..
maar ben geen gedulds type Clown
en me baas wil t niet begrijpen, en de cheffin zegt alleen maar,
jah je moet wat meer doorzetten.
maar zodra ik doorzet en eiglijk overuren maak,
stort ik na 3/4 weken weer in..

het is om moedeloos van te worden Verdrietig
ik wil graag werken, maar zodra ik aan de slag ga, gaat t weer mis.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 14:04

@charily
Als het niet gaat moet je niet door gaan jou chef weet niet wat jij voelt je gezondheid gaat boven alles.
Het gaat hun alleen om werk zo dat ze niemand anders voor jou in de plaats hoeven te regelen en tuurlijk vinden ze het klo.te als jij ziek thuis ben ja weet je waarom? omdat ze je dan moeten door betalen terwijl je niet werkt.
Zij geven niet om je gezondheid hoor intreseerd ze niks... zeker niet als ze dit soort opmerkingen gaan lopen maken.
Als jij pfeiffer hebt moet je gewoon genoeg rust hebben jij heb er toch niet voor gekozen om pfeiffer tehebben of wel.
Als ik jou was zou ik eens goed met je baas gaan praten.
Het ik jou keus maar je kan nu wel weer alles op willen pakken maar zo werkt het niet doe rustig aan want anders gaat het binnen kort alleen maar slechter en slechter..
Denk eerst aan je eigen jou gezondheid gaat boven alles en niet naar die opmerkingen luisteren van je baas want anders loop je der over een jaar nog mee.
En eigelijk zou je aan je baas moeten vragen of hij dat wil...je kan beter nu eerst goed uit zieken dan weer te snel aan het werk willen.

Ik ben ook zo er niet aan willen toegeven en toch door gaan maar ik zie nu wel in dat ik dat niet meer moet doen heb gister teveel van het goede gedaan en vandaag kan ik niks lig al de hele dag op me bed....
In ieder geval wel heel veel sterkte Ach gut

ps ik ga nu slapen ik reageer later nog wel eventjes in dit topic Dromen

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 14:09

Ik herken in jullie verhalen ook heel veel van wat ik zelf heb (gehad). Zelf heb ik 1,5 jaar geleden tijdens mijn studie Pfeiffer gehad. In die tijd ben ik ook heel vaak bij de dokter geweest en werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Uiteindelijk hadden ze nog niks gevonden. Ik was ontzettend moe en ik kon niks hebben. Ik stond op had gedoucht, en ik kon eigenlijk weer terug naar bed. Ik ging dan studeren en toen ik thuis kwam gelijk weer slapen. In mijn tentamenweek trok ik het echt niet meer, maar ik bleef gewoon doorgaan. Toen begon ik steeds flauw te vallen. Dus toch maar weer een bloedonderzoek gedaan.
Uiteindelijk bleek dat mijn suiker veel te snel daalde in mijn bloed en dat ik toch Pfeiffer had gehad! Ze konden het inderdaad zien aan de antistoffen. Inmiddels was mijn weerstand zo slecht, dat ik ieder virusje oppikte, dus ik kreeg weer griep, koorts, keelonsteking, ik baalde als een stekker. De dokter heeft me naar een psygoloog gestuurd, waar ik na 1x niet meer heengegaan ben, wat een onzin was dat zeg!
Ze herkennen blijkbaar die ziekte helemaal niet! Nu ben ik inmiddels een jaar verder en heb ik weer een betere weerstand opgebouwd. Maar toch moet ik als ik ga werken altijd even mijn uurtjes slaap pikken, en ik het weekend moet ik echt bijslapen.
Je hebt er echt nog een paar ja na de pfeiffer last van hoor, en je moet goed je rust blijven nemen.
Pfeiffer is alleen besmettelijk voor personen met een slechte weerstand, maar ik zal er wel echt mee oppassen voor je vriend hoor.

Anika_Ses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 14:14

Toevallig!

Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest voor vermoeidheid, geen puf/kracht, duizelig, en bewustzijn verlies
ik kreeg te horen dat het een soort nasleep is van Pfeiffer. Bij mij is dus de ziekte zelf niet uitgeslagen maar de nasleep heel hevig. Al gaat dit niet over, moet ik terug omdat het dan misschien alsnog Pfeiffer is.

Misschien dat het dezelfde nasleep is.
Beterschap Lachen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 14:45

Ik krijg donderdag de uitslag van het bloed en ik hoop dat ze iets vinden.Ik heb al ooit pfeifer gehad maar je kan er een broer van krijgen.Belt vanmorgen mijn baas en vraagd waarom ik niet aan het werk ben,was dus weer niks door gegeven.Vraagd ze dood leuk ga je dan donderdag wel werken, dus ik zeg haar er is bloed geprikt.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:36

Noah2006 schreef:
Pfeiffer is alleen besmettelijk voor personen met een slechte weerstand, maar ik zal er wel echt mee oppassen voor je vriend hoor.

Ja doe ik ook wel maar hij zou het allang moeten hebben want we zijn al meer dan een jaar samen...
Maar hij heeft nergens last van, maar goed niet zoenen dus Clown

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:38

Haha ja mijn vriend heeft ook nergens last van hoor. Maar mijn beste vriendin heeft het dus wel gekregen. Omdat we soms elkaars water leenden. Toen wist ik dus nog niet dat ik het had.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 16:02

Hm oke dat komt dan ook denk omdat zij misschien wel een slechte weerstand heeft.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 17:14

mijn vriend heeft een goed weerstand, we zijn 2,5 jaar samen en hij heeft geen last. Ik kreeg 'iets' nadat ik ziek was.
Het lijkt me sterk dat ie nu nog last gaat krijgen. Ik zie t al voor me. SChatje ik ga je niet meer zoenen hoor Clown Hij ziet me aankomen hihi

Chihiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:46

Ben vandaag weer naar de huisarts geweest.
Er is inderdaad nog steeds iets aan de hand, maar ze weet verder niks te doen dus heeft ze me doorgestuurd naar de internist...
Kan 2 weken duren voordat ik daar een oproep van krijg

De huisarts vond het vreemd dat de uitslag van Pfeiffer negatief was.
Heb echt geen flauw idee wat er dan aan de hand is!

Ben nog steeds zo beroerd..

Ik zie toch dat mensen vaak pas na 2 - 3 keer bloedonderzoek er achter komen dat ze Pfeiffer hebben.
Dat ga ik dan ook maar meteen even vragen aan die internist, hoe dat zit.

Toen ik mijn vriend vertelde dat ik misschien pfeiffer had zei hij dat hij wel gewoon wilde zoenen enzo!
We hebben het nog geprobeerd niet te doen, maar het ging gewoon van zelf. Sigaar
Hij heeft wel een goede weerstand gelukkig.
Kwam hij laatst met een opmerking, goh ik heb me toch een keelpijn, en ik ben zó moe..
Gelukkig was het maar een grapje, de lolbroek Nagelbijten / Gniffelen

Sterkte allemaal hé!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 21:24

dan ben je nóg snel hoor kayuna met de internist. Ik heb eind augustus een afspraak gemaakt en kan 8 oktober terecht. Snél he?

Chihiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 23:10

Wow! Dan heb ik inderdaad niks te klagen Bloos

Pff wat duurt dat dan lang zeg, bij jou!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 11:01

wow pam, ik kon ook binnen 3,5 week terecht.( tijd tussen afspraak maken/regelen( bellen) en de daadwerkelijke afspraak )
Ben inmiddels al geweest en 2 weekejs daarna kon ik al terecht bij de cardio( ook al geweest ). ( alles goed, dus niets uitgekomen )
Nu weer eens terugkomen naar de internist.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 11:07

In almere was een wachttijd van 9 weken minstens

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 11:12

pfff dat is echt balen. Kan je niet ergens anders:P

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 12:34

Wat is ingodsnaam een internist???

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 12:37

Een soort dr house Clown Zo legde mn vader t uit.

Die kijkt of alles inwendig in orde is, een heeeel uitgebreid onderzoek.

Hannanas ik zou niet weten waar. Mn huisarts heeft 2 jaar volgehouden dat er niets aan de hand was dus om geen gezichtsverlies te lijden zal die er wel geen spoed achter zetten. Ach nog 2 weekjes..

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 14:08

Je kunt het maar 1 keer krijgen en het duurt maar een jaar werd er gezegt.
mijn zus heeft ook pfeiffer gehad maar je kunt erop terugvallen als het ware.
bij mijn zus heeft het ruim 5 jaar geduurd voordat alles weer een beetje normaal functioneerde.
je zou ook na kunnen gaan of je een andere ziekte hebt opgelopen (wat samenhangt met pfeiffer) zodat je er zeker van kan zijn

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 14:46

Kayuna schreef:
Ben vandaag weer naar de huisarts geweest.
Er is inderdaad nog steeds iets aan de hand, maar ze weet verder niks te doen dus heeft ze me doorgestuurd naar de internist...
Kan 2 weken duren voordat ik daar een oproep van krijg

De huisarts vond het vreemd dat de uitslag van Pfeiffer negatief was.
Heb echt geen flauw idee wat er dan aan de hand is!

Ben nog steeds zo beroerd..

Ik zie toch dat mensen vaak pas na 2 - 3 keer bloedonderzoek er achter komen dat ze Pfeiffer hebben.
Dat ga ik dan ook maar meteen even vragen aan die internist, hoe dat zit.

Toen ik mijn vriend vertelde dat ik misschien pfeiffer had zei hij dat hij wel gewoon wilde zoenen enzo!
We hebben het nog geprobeerd niet te doen, maar het ging gewoon van zelf. Sigaar
Hij heeft wel een goede weerstand gelukkig.
Kwam hij laatst met een opmerking, goh ik heb me toch een keelpijn, en ik ben zó moe..
Gelukkig was het maar een grapje, de lolbroek Nagelbijten / Gniffelen

Sterkte allemaal hé!

Ik heb hier ook een topic over lopen, bij mij waren ze er ook pas achter na 6 x prikken en bij mij is er ook een internist ingeschakeld, moest er zelfs voor opgenomen worden, na 6x prikken waren ze er pas achter.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 15:35

CharlotteP schreef:
Ik heb hier ook een topic over lopen, bij mij waren ze er ook pas achter na 6 x prikken en bij mij is er ook een internist ingeschakeld, moest er zelfs voor opgenomen worden, na 6x prikken waren ze er pas achter.

Ja bij mij ook maar dan niet achter elkaar maar verspreid over 3kwart jaar omdat er iederekeer niks uit kwam nam ik der maar genoegen mee.
Maar 3 weekjes geleden ben ik 2x achter elkaar geprikt en ja toen kwam er wel pfeiffer uit...

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 17:57

Pam schreef:
Een soort dr house Clown Zo legde mn vader t uit.

Die kijkt of alles inwendig in orde is, een heeeel uitgebreid onderzoek.

Hannanas ik zou niet weten waar. Mn huisarts heeft 2 jaar volgehouden dat er niets aan de hand was dus om geen gezichtsverlies te lijden zal die er wel geen spoed achter zetten. Ach nog 2 weekjes..

ahja nouja je kan ook zelf bellen!
Hhaha nouja heeeeeeel uitgebreid??
vanbinnen idd door middel van een plasje, hartfilmpje, uitgebreid bloedzonderzoek ( dat ook niet alles zegt ) en een hart-long foto.
Dat was het wel zo'n beetje.